2026-01-13, 10:02
Medlem
Någon från Solna tingsrätt vill prata med mig i telefon för att klargöra grejer
Citera
2026-01-13, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karleksriddaren99
Intressant. Då är det på grund snart eller ???
Citera
2026-01-13, 13:30
Medlem
Verkar så, jag har gett upp och tror detta samtal ska ”bekräfta” att jag verkligen medger som jag redan skrivit, orkar inte hålla på mera, jag vill bara betala dessa 20,000 det är inte värt längre tycker jag
Citera
2026-01-13, 15:27
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Verkar så, jag har gett upp och tror detta samtal ska ”bekräfta” att jag verkligen medger som jag redan skrivit, orkar inte hålla på mera, jag vill bara betala dessa 20,000 det är inte värt längre tycker jag

Orkar inte hålla på mera?
Vad har du hållt på med då som du nu alltså inte orkar mera?
Såvida inte samvetet gnager dig över den enorma skada du har orsakat 🐴 hästsporten...
Citera
2026-01-13, 15:31
Medlem
Citat:
Berätta när du pratat med dem. Det är väl bara att slå en signal...
Citera
2026-01-13, 16:11
Medlem
Jag orkar med potentiella större kostnader och att konstant behöva ”oroa” sig för det här bekymret, jag orkar inte bli kontaktad av tingsrätter kronofogden och all denna skot, det är inte värt det för 20000
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Orkar inte hålla på mera?
Vad har du hållt på med då som du nu alltså inte orkar mera?
Såvida inte samvetet gnager dig över den enorma skada du har orsakat 🐴 hästsporten...
Citera
2026-01-13, 16:12
Medlem
Dom frågade bara återigen om jag medger och sen berättade vad total kostanden skulle bli efter att jag medger detta och bad mig kontakta ATG om jag har ytterligare frågor
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Berätta när du pratat med dem. Det är väl bara att slå en signal...
Citera
2026-01-13, 16:14
Medlem
Citat:
Dom frågade bara återigen om jag medger och sen berättade vad total kostanden skulle bli efter att jag medger detta och bad mig kontakta ATG om jag har ytterligare frågor
Och vad blir den totala kostnaden nu när du medger?
Citera
2026-01-13, 17:46
Medlem
Inte så farligt med tanke på att det gått så långt tid. Pratade med ATG, dom sa ansöknings avgiften för Kronofogden och ränta sen dagen Kronofogden tog över ärendet men den var låg, totalt 21500-22000kr inga rättegångskostnader sa dem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Och vad blir den totala kostnaden nu när du medger?
Citera
2026-01-13, 17:49
Medlem
Citat:
Inte så farligt med tanke på att det gått så långt tid. Pratade med ATG, dom sa ansöknings avgiften för Kronofogden och ränta sen dagen Kronofogden tog över ärendet men den var låg, totalt 21500-22000kr inga rättegångskostnader sa dem
Ändå onödiga pengar, och vad handlade dessa om? (en bra bit över 20% ränta om man räknar det som sådan)

Jobbigt för de som nu inte kan betala för sina "gratisspel". Kan tänka mig att en och annan handlat upp allt och nu hamnar hos fogden med allt vad det innebär med svårigheter att hyra bostad med mera.
Senast redigerad av Stiffinger 2026-01-13 kl. 17:52.
Citera
2026-01-13, 18:15
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Jag orkar med potentiella större kostnader och att konstant behöva ”oroa” sig för det här bekymret, jag orkar inte bli kontaktad av tingsrätter kronofogden och all denna skot, det är inte värt det för 20000

Herregud människa, det är ju inte så att du hotas av långt fängelsestraff eller åtminstone några piskrapp som de kanske hade gett dig i Saudiarabien.
Om nu gambling hade varit tillåtet där är kanske bäst att tillägga.

Det är helt sanslöst hur jävla veka och ynkliga svenskar i allmänhet är. Ett samtal från rätten och man är nära ett psykiskt sammanbrott...🤣🤣🤣
Citera
2026-01-13, 18:20
Medlem
Som sagt så orkar jag inte hålla på särskilt inte när dom aldrig ger sig. snälla någon.. får liksom hem 40 papper med bevis och allting och dom vägrar ge sig, jag skiter i 20000 därför betalar jag bara av detta och skiter i de orkar inte ha något att göra med dem
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Herregud människa, det är ju inte så att du hotas av långt fängelsestraff eller åtminstone några piskrapp som de kanske hade gett dig i Saudiarabien.
Om nu gambling hade varit tillåtet där är kanske bäst att tillägga.

Det är helt sanslöst hur jävla veka och ynkliga svenskar i allmänhet är. Ett samtal från rätten och man är nära ett psykiskt sammanbrott...🤣🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in