2026-01-10, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muffinsen27
Får man inte typ missfall av att dricka mycket tidigt i graviditeten?

Man kan få både missfall och fostret kan få fosterskador.
Citera
2026-01-11, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Märkligt inlägg. Varför skulle hon inte ha kunnat möta GM's blick om hon blev slagen? Dessutom kan man bi strypt bakifrån.

Menar du att jag inte skulle förstå hennes förskräckelse vid överfallet? Ingen kan väl sätta sig in i exakt vad My kände, men klart att det måste ha varit förfärligt. Det är inget du behöver förklara.

Förstår inte heller vad du menar med att du 'så innerligt vill bespara ett oskyldigt offer 'detta'. Ifrågasätter du om jag inte vill det?
Herregud vilka frågor Nej, givetvis menar jag inte att du vill någonting. Varför tror du det? Jag tänker att vi alla tycker detta är hemskt.
Jag svarade på en mängd inlägg, dör folk undrade varför jag skrev siom jag skrev. Allt jag ville uttrycka var att jag fick en bild oå näthinnan när jag läste att hon blivit strypt. Jag skyddade mig på ngt sätt med att tror att han antingen slog henne medvetslös eller körde över henne, SEN körde över henne eller tvärtom. På ngt sätt föreställer jag mig att det kan ha gått snabbare för hennes del om a) hon blivit slagen i huvudet och b) hon blivit påkörd

Och att hon inte hunnit uppleva skräcken i att känna att nu kommer jag dö, han dödar mig.. om man blir medvetslös så kan msn ju inte tänka eller känna då mkt.

Fattar inte vad du tycker är så "märkligt" med det jag skriver..Jag säger inte att hon INTE kunnat möta hans blick på ngt annat sätt. Jag gav utttyckvför en känsla inför uppgiften att han strypt henne.

Det är helt sjukt att folk tolkar in så mkt i det. Hur fan kan det vara "märkligt" att uttrycka förskräckelse över att hon blivit strypt? Får jag inte göra det? Flashback är så märkligt så jsg undrar varförvjag ändå stannar kvar här. När något trasgiskt hänt vill msn ju dela känslor och tankar. Jag blur typ attackerad över attvuttrycka att det är hemskt det som framkommer...Så stört.
Senast redigerad av Ericcca 2026-01-11 kl. 00:23.
Citera
2026-01-11, 00:18
Medlem
Det är vanligt med lönebidrag efter avtjänat straff.

Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Det kan vara att han var arbetslös och erbjöd arbetsgivaren en billigare anställning med lönebidrag via AF. För det behövs ingen diagnos .
Citera
2026-01-11, 00:24
Medlem
Varför ser hans skalle så gigantisk ut på den senaste stående bilden? Kan den ha växt på senare år (tumör?) och på ngt sätt fått honom mer och mer sjuk
Citera
2026-01-11, 00:25
Medlem
Och hur gammal är han eg? Extremt tunnhårig för sin ålder. Ser så extremt sjuk ut både inre och yttre aspekt
Citera
2026-01-11, 01:23
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazongirl
Varför ser hans skalle så gigantisk ut på den senaste stående bilden? Kan den ha växt på senare år (tumör?) och på ngt sätt fått honom mer och mer sjuk
Det ser ut som han har gått ner i vikt.
Om han skulle öka några kg så skulle kinderna nog bli lite större och huvudet mer jämnformat och även kroppen något kraftigare.
Citera
2026-01-11, 01:34
Medlem
Citat:
Och hur gammal är han eg? Extremt tunnhårig för sin ålder. Ser så extremt sjuk ut både inre och yttre aspekt

Hur är det möjligt att ha missat hur gammal Robin är vid det här laget? Har du ens bemödat dig med att läsa trådens sammanfattning?
Citera
2026-01-11, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xyzaao
Hur är det möjligt att ha missat hur gammal Robin är vid det här laget? Har du ens bemödat dig med att läsa trådens sammanfattning?

Hur gammal är Robins bror??
Citera
2026-01-11, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det ser ut som han har gått ner i vikt.
Om han skulle öka några kg så skulle kinderna nog bli lite större och huvudet mer jämnformat och även kroppen något kraftigare.

Hade hellre upplevt en hjärtinfarkt i sömnen än att möta honom mitt i natten på annandagen..
Citera
2026-01-11, 02:20
Medlem
Angående fallet i Rönninge:
Finns det någon här som känner till området sedan tidigare? Hur brukar Rönninge uppfattas generellt – mest lugnt eller stökigt?
Jag har själv inte sett att det rapporterats om mycket om området innan, så vore intressant att höra från folk med lokalkännedom.

Säkert nämnts i tråden men missat!
Citera
2026-01-11, 02:23
Medlem
grafikverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muffinsen27
Angående fallet i Rönninge:
Finns det någon här som känner till området sedan tidigare? Hur brukar Rönninge uppfattas generellt – mest lugnt eller stökigt?
Jag har själv inte sett att det rapporterats om mycket om området innan, så vore intressant att höra från folk med lokalkännedom.

Säkert nämnts i tråden men missat!

Herregud, läs sammanfattningen.
Citera
2026-01-11, 03:09
Medlem
Citat:
/QUOTE]
]

Han är 26 & det är ganska normalt för män att bli tunnhåriga i 20års-åldern (de som har ärvt den genen dvs). dvs).
Senast redigerad av JeffDahmer 2026-01-11 kl. 03:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in