Citat:
Ursprungligen postat av
cinnamontree
Men vad pratar du om “teorier”?. Personen är psykiskt störd. Om han är psykopat så är han född med det, 0 empati pga störningar i hjärnan. Om han är sociopat kan det vara mer komplext men samma resultat, ingen förmåga att känna empati eller ånger. Sådana störda personer behöver inga ”motiv” för sina handlingar. Sen har han fördjupat sina störningar än mer med att sedan barndom titta på barnporr o annat skit. Behövs inga motiv för de heller annat att han drogs till det då det var tabu, vilket många män gör faktiskt. Läst en hel del om män som börjat titta på extrem porr tex för att det är tabu för dem och de inte längre får en kick av att titta på ”vanligt porr”.
Så det är att förvänta att en psykopat/sociopat dras till sådant innehåll när dem inte ens kan känna skam
I detta fall verkar han ju ha börjat direkt i unga år att kolla på barnporr så det känns ändå som att det kan finnas någon koppling till just det ämnet.
Det var ju inte att han började titta på porr och sen eskalerade.
Och själva dragningen till "unkna underliv"
( Han var ju tydligen besatt av parfymer o åkte ofta in för att lukta på parfymer.
Det i sig (parfymer) tycker jag kan visa på någon riktning mot autismspektrat.
till skillnad mot mig och min ena tonåring med autism som båda är överkänsliga när det kommer till de flesta lukter )
Men det viktiga här är: varför just unkna lukter från underliv? och gärna flickors underliv?
Att se på barnporr ger inga lukter. Så varför besatthet i så tidig ålder av just de lukterna?
Det enda jag (just nu) kan tänka mig är att
han faktiskt har känt sån lukt i barndomen.