2026-01-07, 20:37
Medlem
FruKrokodils avatar
Pannan verkar inte vara speciellt omtyckt om man läser alla kommentarer i BBs inlägg. Sällan jag sett folk gå på så hårt mot en "influenser" men sen är Pannan verkligen extra vidrig med hur hon exploaterar både sina döda och levande barn.
Sen gör hon bort sig än mer med sitt sk försvarstal där dumskallen påstår att hon minsann ALDRIG pratat om barnens diagnoser- för att när hon sen blir påmind börjar gagga om att hon inte sagt något senaste året.

Hon hänvisar till sina bilder/uppdateringar men glömmer nämna att det bara var ett par månader sedan hon rensade sitt konto stenhårt och tog bort säkert 30% av innehållet. Tror hon folk är så otroligt korkade att de glömmer bort?

För övrigt så har större delen av hennes barnaskara vara bortresta under jul så tacka fan att de inte visas på bilder, det är inget att vara stolt över direkt. Mytomanen hade inte tillgång till barnen och det var väl för väl.

Sen, hennes bölande om att folk är anonyma på fb- ja! Vi måste vara det pga forumets regler, vi blir avstängda annars om vi frångår anonymiteten. Dumskalle!
Citera
2026-01-07, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Håller med dig men tydligen räknar hon såklart med vin i budgeten, viktigt att dricka liksom!

Tillhör förmodligen deras kostcirkel därav inräknad i matbudgeten.
Citera
2026-01-07, 21:59
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Tillhör förmodligen deras kostcirkel därav inräknad i matbudgeten.

Det är ju faktiskt sorgligt att vara en multi-småbarnsmamma som behöver alkohol som bensin.
Skulle inte vilja möta vare sig Pannan eller hennes missbrukande sambo på vägarna.
Ständig bakfylla och tusen barn i bagaget som skriker konstant.
Tror inte att någon vuxen i den familjen skulle fixa ett Peth-prov så här efter helgerna.
Citera
2026-01-08, 15:57
Medlem
Lägger in inlägg och del i kommentarer ifrån bloggbev@kning för kontext.

"Så mycket var barnens integritet alltså värd?

Januari 6, 2026, 09:00
77 Kommentarer

I knappt en månad var det värt att värna om barnens integritet för Patricia Vide Lindh, sen sket hon i allt vad det heter.
Redan på julafton dök det upp nya bilder på familjens barn, och sen har det bara fortsatt.
Jag var dum nog att uppmärksamma hennes ställningstagande då jag anser att det är viktigt att lyfta fram de influencerföräldrar som går mot strömmen och väljer bort att exponera sina barn, men tji fick jag. Här kan du läsa mitt förra inlägg, där du även kan se Patricias egna inlägg om varför barnen inte skulle synas mer på hennes sociala medier.

Jag tycker det är riktigt pinsamt att göra ett så här tydligt ställningstagande och sen göra tvärt emot det man klappat sig själv på axeln för, bara veckor tidigare.
Skenheligt
Vad kommer försvarstalet handla om? Att hon minsann aldrig sagt att hon skulle sluta exponera barnen helt, och att tulla lite ”lagom” på barns integritet aldrig skadat någon?"

"Patricia / 2026-01-06 13:26
Camilla, nu får du faktiskt ta och skärpa dig.

VART någonstans har jag någonsin uttryckt att jag ska utesluta mina barn helt från sociala medier?
Det jag har varit tydlig med är att jag delar betydligt mindre av mina barn än tidigare – och att jag inte delar någonting OM dem längre.

Jag har aldrig gått ut med personliga uppgifter om mina barn, som till exempel diagnoser, vilket barn som har vad och jag har inte använt mina barn i reklam på evigheter, (varsågoda att skrolla senaste åren) däremot har jag också varit tydlig med att de kan synas då och då, precis som de alltid har gjort.

Att påstå något annat är helt enkelt att misstolka – eller hitta på – sådant jag aldrig sagt."

Anonym / 2026-01-06 15:11
Men du ljuger ju. Du har skrivit utförligt om vad din yngsta son misstänks ha för diagnos och visat upp journaler och berättat om hans problem som passade in på diagnosen, berättat om din yngsta dotters hälsoproblem ( som jag inte vill återge här) osv. Du har lämnat ut de yngsta otroligt mycket.

Patricia / 2026-01-06 15:16
Exakt så. Baksidan av detta har jag lärt mig av. Det senaste året har ni fått noll insyn i barnen, hur det går för dem eller vad som pågår i deras liv. Precis så som jag också har beskrivit i mina texter.

Det här är ingen plats där jag behöver försvara mig. För oavsett hur många rätt man försöker göra, så verkar det i vissa ögon ändå alltid bli fel. Vad man än gör så blir det vänt, misstolkas och aldrig bra nog. Så tack för mig!

Anonym / 2026-01-06 15:22
Det är bra om du tar ansvar i fortsättningen och inte skriver om privata saker som rör dina barn men stå för att du tidigare har gjort det. Tack för mig.

Anonym / 2026-01-06 22:23
”här behöver jag inte försvara mig”?
Det var ju precis det du gjorde. Du valde själv att komma hit och försvara dig?

Anonym / 2026-01-07 20:26
Patricia.
Du ljuger så ofta att du inte längre ens märker det, som här då du påstår att du ALDRIG gått ut med barnens diagnoser för att sen (när folk påminner dig) erkänna och hänvisa till senaste året. Vad sägs om att sluta ljuga om allt och bli mer än en lolcow.

🎉 / 2026-01-06 15:50
Fast du la upp en story med ett av barnen med och reklamlänk senast igår. Så att de inte är med i kommersiellt syfte är inte helt sant.

Länk till källa:
https://bloggbevakning.nyheter24.se/2026/01/06/sa-mycket-var-barnens-integritet-alltsa-vard/#comments
Citera
2026-01-08, 18:40
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Lägger in inlägg och del i kommentarer ifrån bloggbev@kning för kontext.

"Så mycket var barnens integritet alltså värd?

Januari 6, 2026, 09:00
77 Kommentarer

I knappt en månad var det värt att värna om barnens integritet för Patricia Vide Lindh, sen sket hon i allt vad det heter.
Redan på julafton dök det upp nya bilder på familjens barn, och sen har det bara fortsatt.
Jag var dum nog att uppmärksamma hennes ställningstagande då jag anser att det är viktigt att lyfta fram de influencerföräldrar som går mot strömmen och väljer bort att exponera sina barn, men tji fick jag. Här kan du läsa mitt förra inlägg, där du även kan se Patricias egna inlägg om varför barnen inte skulle synas mer på hennes sociala medier.

Jag tycker det är riktigt pinsamt att göra ett så här tydligt ställningstagande och sen göra tvärt emot det man klappat sig själv på axeln för, bara veckor tidigare.
Skenheligt
Vad kommer försvarstalet handla om? Att hon minsann aldrig sagt att hon skulle sluta exponera barnen helt, och att tulla lite ”lagom” på barns integritet aldrig skadat någon?"

"Patricia / 2026-01-06 13:26
Camilla, nu får du faktiskt ta och skärpa dig.

VART någonstans har jag någonsin uttryckt att jag ska utesluta mina barn helt från sociala medier?
Det jag har varit tydlig med är att jag delar betydligt mindre av mina barn än tidigare – och att jag inte delar någonting OM dem längre.

Jag har aldrig gått ut med personliga uppgifter om mina barn, som till exempel diagnoser, vilket barn som har vad och jag har inte använt mina barn i reklam på evigheter, (varsågoda att skrolla senaste åren) däremot har jag också varit tydlig med att de kan synas då och då, precis som de alltid har gjort.

Att påstå något annat är helt enkelt att misstolka – eller hitta på – sådant jag aldrig sagt."

Anonym / 2026-01-06 15:11
Men du ljuger ju. Du har skrivit utförligt om vad din yngsta son misstänks ha för diagnos och visat upp journaler och berättat om hans problem som passade in på diagnosen, berättat om din yngsta dotters hälsoproblem ( som jag inte vill återge här) osv. Du har lämnat ut de yngsta otroligt mycket.

Patricia / 2026-01-06 15:16
Exakt så. Baksidan av detta har jag lärt mig av. Det senaste året har ni fått noll insyn i barnen, hur det går för dem eller vad som pågår i deras liv. Precis så som jag också har beskrivit i mina texter.

Det här är ingen plats där jag behöver försvara mig. För oavsett hur många rätt man försöker göra, så verkar det i vissa ögon ändå alltid bli fel. Vad man än gör så blir det vänt, misstolkas och aldrig bra nog. Så tack för mig!

Anonym / 2026-01-06 15:22
Det är bra om du tar ansvar i fortsättningen och inte skriver om privata saker som rör dina barn men stå för att du tidigare har gjort det. Tack för mig.

Anonym / 2026-01-06 22:23
”här behöver jag inte försvara mig”?
Det var ju precis det du gjorde. Du valde själv att komma hit och försvara dig?

Anonym / 2026-01-07 20:26
Patricia.
Du ljuger så ofta att du inte längre ens märker det, som här då du påstår att du ALDRIG gått ut med barnens diagnoser för att sen (när folk påminner dig) erkänna och hänvisa till senaste året. Vad sägs om att sluta ljuga om allt och bli mer än en lolcow.

🎉 / 2026-01-06 15:50
Fast du la upp en story med ett av barnen med och reklamlänk senast igår. Så att de inte är med i kommersiellt syfte är inte helt sant.

Länk till källa:
https://bloggbevakning.nyheter24.se/2026/01/06/sa-mycket-var-barnens-integritet-alltsa-vard/#comments

Jag ÄLSKAR att hon slentrianmässigt ljuger och påstår att hon minsann ALDRIG berättat om barnens diagnoser etc, för att sedan bli totalt motbevisad och då omedelbart lämna diskussionen.
Hon framstår som extremt patetisk och ångrar nog att hon skrev något öht.
Citera
2026-01-09, 00:18
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmybacon
Nu ligger huset ute för uthyrning, beskrivs som ’fint och lyxigt’

Framgår det hur mycket familjen hunnit förstöra detta hus förutom att ha vattenskadat hela köket?
De brukar lämna skit bakom sig vid varje flytt men de kanske inte hunnit förstöra så mycket denna gång pga den korta boendetiden.

Mycket modigt av den nya hyresvärden att upplåta hela 220 kvm att förstöra.
Ger det max ett år innan de totalförstört även detta hus och behöver flytta igen.
Citera
2026-01-09, 00:50
Medlem
FruKrokodils avatar
Det här med att dom kan få nya hyreskontrakt hela tiden trots tidigare miss-skötsel, kilometerlång Flashbacktråd, skulder etc är säkerligen för att Pannan har ett annat namn på papper. Förutsätter att alla hyresvärdar googlar sina nya hyresgäster.
Hon heter Patricia Karlsson men kör med artistnamn som de flesta bedragare.
Om det är något Pannan är så är det förslagen, hon kunde skriva en bok om hur man blåser både staten, hyresvärdar samt närmaste omgivningen.
Citera
2026-01-09, 10:41
Medlem
Märkligt hur man har råd att beställa ett par lampor för över 1000 kr med deras skuldberg
Citera
2026-01-09, 13:02
Medlem
Citat:
Märkligt hur man har råd att beställa ett par lampor för över 1000 kr med deras skuldberg

Skiter man i sina räkningar har man pengar över till annat. Skulderna är inget de bryr sig särskilt mycket om eftersom de ökar regelbundet.
Citera
2026-01-09, 20:23
Medlem
Citat:

Instämmer. Men de måste ju få "unna sig"... 😉
Citera
2026-01-09, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Instämmer. Men de måste ju få "unna sig"... 😉

Absolut, blir nog några flaskor vin ihelgen också!
Citera
2026-01-10, 21:29
Medlem
Vem är wiljas pojkvän? Är det någon som p känner sen innan el?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in