2025-06-26, 12:27
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knappast.......
Frågorna handlar nog till stor del om henne själv ja. Något hon behöver ventilera. Separation och äldre män. Varför lägga sån fokus på just dessa frågor?
Om det nu är andra som ställt frågorna.

Ja, vem fan biktar sig till en random influencer
Klart som fan det är hon själv.
Citera
2025-06-26, 12:42
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Nej precis, och även om det gör det tror jag knappast att så många skriver om äldre män på det viset utan att ha tagit upp frågan. Hon måste verkligen tycka att följarna är korkade.
Senast redigerad av Knappast....... 2025-06-26 kl. 12:47.
Citera
2025-06-26, 13:55
Medlem
Ja så otroligt löjliga bikter och svar. Svårt att ta det på allvar vare sig hon hittat på det själv eller om de som biktat sig hittat på eller är på riktigt.

Vad sägs om att svara på bikter som

Jag har en miljon i skulder men lever som en höginkomsttagare och vägrar ta ansvar

Jag har omplacerat fler djur än vad jag tagit hand om livet ut

Min nya ska vara bonuspappa till mina barn och ska helst glömma sitt eget.
Citera
2025-06-26, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Får alltid ont i magen när hon skriver om L det är tydligt hon ångrar sig

När har hon skrivit om honom?
Citera
2025-06-26, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sprayflaskan
När har hon skrivit om honom?

Nevermind, såg nu
Citera
2025-06-26, 18:45
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Håller med! Eller finns det så korkade människor som frågar efter råd gällande svåra livsval... av Pannan? HUR i helskotta kan man känna att man behöver råd av denna person?
Citera
2025-06-26, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Ja så otroligt löjliga bikter och svar. Svårt att ta det på allvar vare sig hon hittat på det själv eller om de som biktat sig hittat på eller är på riktigt.

Vad sägs om att svara på bikter som

Jag har en miljon i skulder men lever som en höginkomsttagare och vägrar ta ansvar

Jag har omplacerat fler djur än vad jag tagit hand om livet ut

Min nya ska vara bonuspappa till mina barn och ska helst glömma sitt eget.

Mycket bra frågeställningar, den stackare som råkar nämna något om detta kommer garanterat hängas ut inför hennes lobotomerade apor till följare så de kan överösa Pannan med kärlek och skicka lite hat till den som vågat snudda på verkligheten 😅
Citera
2025-06-27, 23:13
Medlem
Kommer ändå va spännande när pannan hänger med MA som har blivit utsatt för psykisk och fysisk misshandel.. å intressant hur hon skildrar det. Men oavsett e hela Böda historien kaos. Å som sagt mickis kommer försökt glida på en räkmacka rakt in i sponsorsituationen på Böda..

Men sen är mickis väldigt feg så hon hänger med pati (Patricias smeknamn i Gnesta) å låter henne bestämma, å sen e d bara att anpassa sig så att säga.

Har ändå levt med dessa parasiter i 20ish år å känner att nu e fan nog.
Citera
Igår, 20:17
Medlem
Tydligen blir det en riktig WT träff där nere på Böda. Ser fler i bekantskapen där som ska ner. Blir garanterat samma fylleslag som förra året. Enda spännande är att se hur lång tid det innan de super bort valpen, och hur snabbt den hinner pissa ner hela deras sponsrade tält.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in