2026-01-10, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oid
Vad har Lars i flaskan? Ser inte ut som mjölk eller välling?
Jag hoppas att jag har fel, men för mig ser det ut som oboy blandat med rätt mycket mjölk.
Citera
2026-01-10, 14:52
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Bättre än tvärtom

Att ge Oboy till en sån liten är vansinne.

Jag är övertygad om att Hanna inte fattar vad som är fel med hennes sätt att uppfostra L, säkert för att hon gör likadant som hennes mamma gjorde.
Citera
2026-01-10, 14:59
Medlem
H skriver i en kommentar under senaste inlägget att hon ska testa sertalin under en längre tid för att se om huvudet blir mer stabilt.

Sen svarar hon på en annan kommentar att hon ska försöka att inte nöjesshoppa 😂
Citera
2026-01-10, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilde76
Det är väl bra i så fall? Är ju det som skrivs här ideligen att hon inte gav medicinen en chans pga för kort tid och att hon borde sluta nöjesshoppa.

Absolut, bättre sent än aldrig
Citera
2026-01-10, 16:31
Medlem
Content de första 10 dagarna av året:
Rivstartar året med öronproblem som visar sig vara hörselgångsinflammation i ena örat + eksem i det andra örat.
H:s bästis måste vara hemma pga sviterna efter tidigare infektion.
H:s moder på akuten och senare inlagd pga lunginflammation.
Reklam för Hellofresh.
Shoppingtur med bästis för att leta fönsterlampor.
Hörselgångsinflammation i det tidigare örat med enbart eksem + JÄTTEsvullna lymfkörtlar och mamma ska få åka hem från sjukan.
Sen var det ju en efter-duschen-stund oxå någon dag iofs då H kände sig så ofräsch och behövde ta en dusch…
Samt brygga kaffe en morgon…

Känns ju helkul! 🥳
Citera
2026-01-10, 17:19
Medlem
FruKrokodils avatar
Aldrig sett någon som ser så genuint överlycklig ut bara för att få lite antibiotika och vårdkontakt.
Var ju nära där att morsan fick mer omsorg men Hanna tar igen det snabbt.
Med tanke på den stora hinken av örontops i badrummet så är det inte svårt att förstå varför Hanna har ont i öronen.
Citera
2026-01-10, 17:31
Medlem
Lilla Larsa syns tydligt i reelen där de bygger ihop förvaringen till badrummet.
Citera
2026-01-10, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilde76
Hon skrattar i en mening i en inspelning i bilen, i en helt vanlig dialog, det är väl föga samma sak som att hon nödvändigtvis skrattar åt det faktum att hon fick pc. Så patetiskt å granska varenda liten detalj, va den människa säger, gör, när och hur hon skrattar. Om hon nu skrattar fast hon har ont och fått och, så är väl det bättre än att va sömnlös och gråta då.

Lika patetiskt som ni som ska försvara varenda idiotbeteende av henne.
Citera
2026-01-10, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Lilla Larsa syns tydligt i reelen där de bygger ihop förvaringen till badrummet.

Verkligen. Superenkel att pausa och få en bild med hennes ansikte nästan rakt framifrån. Så mycket för den integriteten. Eller förlåt, identiteten.
Citera
2026-01-10, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Aldrig sett någon som ser så genuint överlycklig ut bara för att få lite antibiotika och vårdkontakt.
Var ju nära där att morsan fick mer omsorg men Hanna tar igen det snabbt.
Med tanke på den stora hinken av örontops i badrummet så är det inte svårt att förstå varför Hanna har ont i öronen.

Snarare hysterisk med uppspärrade ögon.

Jag jag och jag, hon verkar tro att folk är intresserad av hennes olika åkommor dag efter dag.
Hon tycks inte ha fattat att man inte behöver skriva ut på IG så fort man inte känner sig 100% frisk. Eftersom hon inte är i sin bästa form så lär det här bli en följetong tyvärr.

Första gången jag "ramlade" in hos HT hade hon en storie med texten -Varför rinner snoret när jag sitter och bajsar?
Allt bra roligt med lite kiss och bajs ändå trots att hon är 30+🤡
Citera
2026-01-10, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Content de första 10 dagarna av året:
Rivstartar året med öronproblem som visar sig vara hörselgångsinflammation i ena örat + eksem i det andra örat.
H:s bästis måste vara hemma pga sviterna efter tidigare infektion.
H:s moder på akuten och senare inlagd pga lunginflammation.
Reklam för Hellofresh.
Shoppingtur med bästis för att leta fönsterlampor.
Hörselgångsinflammation i det tidigare örat med enbart eksem + JÄTTEsvullna lymfkörtlar och mamma ska få åka hem från sjukan.
Sen var det ju en efter-duschen-stund oxå någon dag iofs då H kände sig så ofräsch och behövde ta en dusch…
Samt brygga kaffe en morgon…

Känns ju helkul! 🥳

Rolig sammanställning men också lite sorglig.
Det blir så tydligt att hon inte har vänner eller att det händer något i deras liv.
Citera
2026-01-10, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Snarare hysterisk med uppspärrade ögon.

Jag jag och jag, hon verkar tro att folk är intresserad av hennes olika åkommor dag efter dag.
Hon tycks inte ha fattat att man inte behöver skriva ut på IG så fort man inte känner sig 100% frisk. Eftersom hon inte är i sin bästa form så lär det här bli en följetong tyvärr.

Första gången jag "ramlade" in hos HT hade hon en storie med texten -Varför rinner snoret när jag sitter och bajsar?
Allt bra roligt med lite kiss och bajs ändå trots att hon är 30+🤡

Hahahaha, tog hon i så hårt att hon blev snorig 😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in