2025-08-26, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Visst hade det varit bra om Hanna som de flesta andra influensers kunnat ta kritik och inte blocka alla som ställer en fråga som inte passar/missförstås. Då hade ju inte denna tråd funnits.

Jag tror nog att de kan vara svårt att mötas av konstant kritik om man inte har bra självkänsla och de är frivilligt att följa och ta del av hennes IG. Jag märker ju bara hur mina inlägg den senaste dagen har blivit bemötta, inte alls speciellt trevligt, sakligt eller ens nyanserade reaktioner har de varit.
Citera
2025-08-26, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumbipinglan
Jag tror du fastnar på de mesta som skrivs när någon påpekar era dagliga reflektioner om hur värdelös H är. Iaf om man ser på dina historiska inlägg här. Jag är mer orolig för barn som behöver växa upp med så bittra mammor som gottar sig i andras brister och tillkortakommanden än jag är för att L har de dåligt med H

Kan du svara på frågan?
Citera
2025-08-26, 16:46
Medlem
Nu är följarantalet nere på 67.0!
Citera
2025-08-26, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Kan du svara på frågan?

Jag menade att, jag tror Hanna snurrar in sig när hon säger att L velat göra något och de kostat pengar dom inte har och sen vill visa att hon åker dit direkt hon får pengar. För att påvisa att hon gör saker tillsammans med L. Det jag försökte få fram av den kommentaren du ”fastnade” för var alltså, att de blir fel när hon försöker få fram/lyfta sin relation och engagemang för/ med L.
Citera
2025-08-26, 17:10
Medlem
Citat:
Jag menade att, jag tror Hanna snurrar in sig när hon säger att L velat göra något och de kostat pengar dom inte har och sen vill visa att hon åker dit direkt hon får pengar. För att påvisa att hon gör saker tillsammans med L. Det jag försökte få fram av den kommentaren du ”fastnade” för var alltså, att de blir fel när hon försöker få fram/lyfta sin relation och engagemang för/ med L.

Okej då förstår jag hur du menar. Jag förstod ärligt talat inte förut. Ja jag tror nog hon gör saker med L men jag vet inte om jag vill kalla det för att hon försöker visa hon är en bra förälder. Tex att åka till Leos och ALV är ju jättekul och bra men det väger ju inte upp allt som går fel i vardagen med för mycket socker och tv.
Citera
2025-08-26, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Visst hade det varit bra om Hanna som de flesta andra influensers kunnat ta kritik och inte blocka alla som ställer en fråga som inte passar/missförstås. Då hade ju inte denna tråd funnits.

Exakt! Hanna gör sig själv till föremål för denna tråden pga att hon inte kan vara professionell och stå för brister och misstag.

Blir ju inte bättre när hon sticker huvudet i sanden heller. Det försvinner ju inte bara för att hon ignorerar det.
Citera
2025-08-26, 17:33
Medlem
Citat:
Var skrev jag att de rakt av är 50% skatt, skrev att den är högre än vid 30? Och lite av den ton du väljer att använda dig av mot mig som inte håller med om precis allt som skrivs är den som jag tycker genomsyrar hela denna tråd. Jag tycker också att H kan snurra in sig och är osäker men jag tycker att ni som sitter här, dag ut och dag in och hela tiden hittar fel och tom noterar vilken typ av grönsaker hon väljer att handla, verkar gotta er i hennes misslyckanden eller när hon pga sin låga självkänsla säger saker för att lyfta L eller visa på att hon är en bra förälder.

Jag skäms mer för er skull som ”sparkar” på någon som uppenbarligen inte är stark eller mår bra än jag gör för Hanna som försöker men kanske inte alltid fattar optimala beslut när hon delar på IG.

Alltså förlåt men jag kan inte släppa att du fortfarande argumenterar mot detta 😅 Googla ”hur mycket får jag ut efter skatt”, fyll i Hannas taxerade årsinkomst delat på 12. Fyll i var hon bor och hennes ålder. Då får du svart på vitt upp att hon får ut MYCKET pengar i månaden. Det är en jävla skillnad på att få ut 30 efter skatt, som gemene man får, och 50!
Citera
2025-08-26, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Alltså förlåt men jag kan inte släppa att du fortfarande argumenterar mot detta 😅 Googla ”hur mycket får jag ut efter skatt”, fyll i Hannas taxerade årsinkomst delat på 12. Fyll i var hon bor och hennes ålder. Då får du svart på vitt upp att hon får ut MYCKET pengar i månaden. Det är en jävla skillnad på att få ut 30 efter skatt, som gemene man får, och 50!

Bara ca 66 procent högre, det är väl inget 😅
Citera
2025-08-26, 17:41
Medlem
Jag tror inte ens de är sjuka. Hon hittar på för att slippa anstränga sig. Annars hade vi väl fått en uppdatering från akuten.
Citera
2025-08-26, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd

Jag svarade tidigare att jag inte förstod att de inte var bolaget omsättning ni hade valt att betala för att ta fram och att jag där med förstod uträkningen. Sen svarade jag dig att jag inte sagt att skatten är 50% på hela lönen, den stiger givetvis. Det du valde att inte ta med i dina inlägg var att jag skrev att man själv kan pensionsspara och de är frivilligt hur stor del som man lägger där och de syns inte, oavsett hur mycket man tittar på ratsit. Jag droppar diskussionen angående hur mycket lön H har tagit ut
Citera
2025-08-26, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Jag tror inte ens de är sjuka. Hon hittar på för att slippa anstränga sig. Annars hade vi väl fått en uppdatering från akuten.
Hon verkar inte ens ha ringt till 1177!
Citera
2025-08-26, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hon verkar inte ens ha ringt till 1177!

Och inga bilder på alvedon och fula miner!
De är inte sjuka, Hanna är sur över bbs artikel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in