Citat:
Ursprungligen postat av
Bumbipinglan
Var skrev jag att de rakt av är 50% skatt, skrev att den är högre än vid 30? Och lite av den ton du väljer att använda dig av mot mig som inte håller med om precis allt som skrivs är den som jag tycker genomsyrar hela denna tråd. Jag tycker också att H kan snurra in sig och är osäker men jag tycker att ni som sitter här, dag ut och dag in och hela tiden hittar fel och tom noterar vilken typ av grönsaker hon väljer att handla, verkar gotta er i hennes misslyckanden eller när hon pga sin låga självkänsla säger saker för att lyfta L eller visa på att hon är en bra förälder.
Jag skäms mer för er skull som ”sparkar” på någon som uppenbarligen inte är stark eller mår bra än jag gör för Hanna som försöker men kanske inte alltid fattar optimala beslut när hon delar på IG.
Alltså förlåt men jag kan inte släppa att du fortfarande argumenterar mot detta 😅 Googla ”hur mycket får jag ut efter skatt”, fyll i Hannas taxerade årsinkomst delat på 12. Fyll i var hon bor och hennes ålder. Då får du svart på vitt upp att hon får ut MYCKET pengar i månaden. Det är en jävla skillnad på att få ut 30 efter skatt, som gemene man får, och 50!