2026-01-10, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Hahahaha, tog hon i så hårt att hon blev snorig 😂😂

Vet inte😂men snorigt blev det iaf!
Men det är något år sen så hon kanske var strax under 30 när jag tänker efter
Citera
2026-01-10, 19:06
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Vet inte😂men snorigt blev det iaf!
Men det är något år sen så hon kanske var strax under 30 när jag tänker efter

Min favorit är när Hanna berättar att Kebaben måste sitta utanför dörren varje gång Hanna ska bajsa, så hon inte bajsar ut fostret (när hon var gravid med Lars).
Vad fan ska Kebab göra om det hände, och hur otroligt obildad kan en kvinna vara om hur en graviditet fungerar 😂
Citera
2026-01-10, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Min favorit är när Hanna berättar att Kebaben måste sitta utanför dörren varje gång Hanna ska bajsa, så hon inte bajsar ut fostret (när hon var gravid med Lars).
Vad fan ska Kebab göra om det hände, och hur otroligt obildad kan en kvinna vara om hur en graviditet fungerar 😂

Haha, jag den är också väldigt rolig.....eller ofattbart idiotisk😂
Citera
2026-01-10, 19:16
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Haha, jag den är också väldigt rolig.....eller ofattbart idiotisk😂

Tänkte att detta kan vara orsaken till den ofrivilliga barnlösheten, är man så otroligt oinsatt så blir det svårt att bli gravid på naturlig väg.
Citera
2026-01-10, 19:46
Medlem
Extremt överviktig sen 9års ålder? Extrem är väl lite överdrivet eller? 😅
Citera
2026-01-10, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Men näääää?!!!
Tro fan att han inte vill vara med på hennes sociala medier. Hon skämmer ut honom.
Citera
2026-01-10, 19:49
Medlem
Inte en chans att folk har frågat om hennes viktoperstion som hon gjorde för ÅTTA år sen. Ingen bryr sig väl om den? Otroligt omodernt dessutom. Är folk intresserade av viktminskning nu är det viktminskningsmedicin som är grejen. Hon försöker liksom vara relaterbar, men folk funderar väl för fan inte på sleeve idag. Har nog aldrig ens hört någon innan som gjort det heller om jag ska vara ärlig 🤣
Citera
2026-01-10, 19:49
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PMSmordin
Extremt överviktig sen 9års ålder? Extrem är väl lite överdrivet eller? 😅

Allt är extremt, groooovt.
Hon fick till och med stränga order av LÄKARNA, de var ett helt team tydligen. Antagligen var det en läkare som noterade att Hanna var överviktig och borde gå ner i vikt bara.
Citera
2026-01-10, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Allt är extremt, groooovt.
Hon fick till och med stränga order av LÄKARNA, de var ett helt team tydligen. Antagligen var det en läkare som noterade att Hanna var överviktig och borde gå ner i vikt bara.

Undra om hennes föräldrar också nämde ”extrem/grov” förkylning/mensvärk/förstoppning/magsjuka varje gång dom skulle sjuka henne till förskolan/skolan när hon var liten 👌🏻.

Eller tänk om hon behövt sjukanmäla sig från jobbet nu med liknande………extremt grov nageltrång på höger lilltå..
Citera
2026-01-10, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Inte en chans att folk har frågat om hennes viktoperstion som hon gjorde för ÅTTA år sen. Ingen bryr sig väl om den? Otroligt omodernt dessutom. Är folk intresserade av viktminskning nu är det viktminskningsmedicin som är grejen. Hon försöker liksom vara relaterbar, men folk funderar väl för fan inte på sleeve idag. Har nog aldrig ens hört någon innan som gjort det heller om jag ska vara ärlig 🤣

Hon har ju fortfarande en Youtube där hon berättar sin oerhört intressanta viktoperation för den som eventuellt fortfarande är intresserad av att få veta allt om den! Bara att söka på hennes namn.
Citera
2026-01-10, 20:02
Medlem
Försökte hon någonsin att… gå ned i vikt själv? Det är ingenting hon över huvud taget nämner. För henne var operationen det enda alternativet eller? Har man varit ”extremt överviktig” sedan nio års ålder är det ju något som inte står rätt till. Lars kommer väl bli likadan som Hanna.
Citera
2026-01-10, 20:04
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
Undra om hennes föräldrar också nämde ”extrem/grov” förkylning/mensvärk/förstoppning/magsjuka varje gång dom skulle sjuka henne till förskolan/skolan när hon var liten 👌🏻.

Eller tänk om hon behövt sjukanmäla sig från jobbet nu med liknande………extremt grov nageltrång på höger lilltå..

Min gissning är att hennes föräldrar är ansvariga/anledningen till många av hennes konstigheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in