2026-01-26, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Hanna fattar ju inte att jurister har olika specialiteter- gäller det fastighet, familj, bolag, försäkring? Hon får nog specificera lite mer om hon skall få svar.

Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Tjänar en miljon om året och ska ha gratis hjälp från följare! Ring en jurist själv nånstans??

Hon efterfrågar någon som är juridiskt kunnig. Behöver inte vara en jurist.
Citera
2026-01-26, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Nu skulle Hanna ha juridisk hjälp med något men det försvann snabbare än jag hann andas… Hon sökte efter eldsjäl bland följarna som kan hjälpa henne med nått juridiskt.

Tror det har med denna tråden att göra?
Citera
2026-01-26, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av figfiction

Haha då är hon ju otroligt blåst o så fall. Finns inget olagligt här, bara ett gäng som snackar lite skit. Må vara taskigt, men ingenting som ens är i närheten av att kunna leda till åtal. Så, nu vet du det om du är inne och läser Hanna 😂
Citera
2026-01-26, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av figfiction
Det kan ju lika gärna ha att göra med att hon tex vill reklamera nya bilen eller soffan
Citera
2026-01-26, 21:27
Medlem
Vill hon ha gratis juridikhjälp brukar hemförsäkringen bekosta en del av det, undra om de har hemförsäkring 🤔
Citera
2026-01-26, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Transkriberade inlägget:

Gomorron mina vänner jag har sen igår idag ska jag skicka det här jäkla meddelandet till 1177 till vårdcentralen och säga såhär hello im a fucking stupid person, hjälp mig *slå i bordet*
Menee jag vet inte hur jag ska lägga upp det och jag har funderat på det här sen igår och jag känner att jag får mer och mer ångest bara av att tänka på att jag måste skriva det här mailet och liksom ta upp deras dyrbara fina tid igen
Men samtidigt känner jag bara att jag kommer fasen inte klara av att studera nånting om jag inte får hjälp innan öhh
För jag känner mig alltså... öhh alltså mitt huvud
Mitt huvud hur lägger man upp det? För det känns som de kommer säga att jag ska börja med antidepp igen och jag vet inte om det är rätt, det kanske är rätt jag har ingen aning
Men det känns typ lite... ahh

När jag läser det här och tittar på storien igen får jag känslan av en person som nästan har panik och inte vet vart den ska ta vägen.
Citera
2026-01-27, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Idag har alltså bestått av den osammanhängande ”i’m stupid” storyn imorse, 2 reklaminlägg och ett inlägg där hon efterfrågar någon juridiskt kunnig. Vilken arbetsdag 👍🏼
Stark start idag med obetald(?) reklam för världens mest vanliga förvaring i barnrum från Ikea 👍 så inspirerande...
Citera
2026-01-27, 11:17
Medlem
Citat:
Stark start idag med obetald(?) reklam för världens mest vanliga förvaring i barnrum från Ikea 👍 så inspirerande...
Hon kanske hoppas på samarbete där
Citera
2026-01-27, 11:30
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Hon kanske hoppas på samarbete där
Tror det blir svårt 🙈 Är den inte uppsatt lite för högt upp för att Lars ska nå sina pennor?
Citera
2026-01-27, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Tror det blir svårt 🙈 Är den inte uppsatt lite för högt upp för att Lars ska nå sina pennor?

Tänkte samma sak, bäddar för att Lars ska klättra upp. Och trofast är ju sääämst om man inte vill att sakerna ska ligga överallt. Slängde ut våran trofast för barnen bara vände lådorna upp och ner och allt låg på golvet 2 sekunder efter man städat 😅🙈
Citera
2026-01-27, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omenes
Yes endast den är på fredagar i ss. Va där med min dotter i fredags på uppstarten, varken H eller K var där. De kanske valt ett annat samhälle för gympan så hon slipper folk hon kanske känner till 🤷‍♀️

Åh har du mer skvaller från SS och vår kära H
Citera
2026-01-27, 12:51
Medlem
Citat:

Varför gör de inte klart köket och sovrummet - hon är ju och duttar lite överallt och blir inte klart med något! Hanna, skriv en lista på alla era projekt och bocka av dem en efter en istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in