Citat:
Ursprungligen postat av
SthlmHolmes
Den här ser inte alls normal ut. Vem som helst hade blivit rädd för den här, speciellt om man mött honom på en öde väg mitt i natten. Eklund ser ut som en vanlig Svensson, nästan som en lastbilschaffis
På de nya bilderna som alla skriver om nu tycker jag att han ser ut precis som typiska transvestiter, fast med ovanligt stora öron och rätt tunnhårig. Man hade blivit rädd oavsett vem man mött på en öde väg mitt i natten.
På bilderna i lastbilen där han rynkar näsan och man ser tänderna och hårspännen och allt, så ser han ju enbart pinsam ut, lite som att man vill gömma sig bakom en skämskudde. Men otäck ser han inte ut.
Jag tror inte på att döma ut mördare efter utseende. Tittar man på den mest sedda bilden av Tishko, den som var i tidningen idag, är han rätt snygg. Han ser mer ut som en italiensk strandraggare. Men han är ändå en galen styckmördare, så det spelar ju liksom ingen roll... Eller de första bilderna på Juha på 80-talet med långt hår, de fick ju många tonårsknän att darra, men tanken på att han kallblodigt avrättade tre personer förtar ju den snyggheten direkt.