Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
26-01-07, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Han har ju så klart hunnit duscha efter mordet, han har ju dessutom jobbat en arbetsdag. Han har väl en blodig finne vid näsan eller ett sår.

Snacka om att ni sitter och skrämmer upp er själva här på flashback. Han är ju inte vacker, men ni skulle garanterat inte lägga märke till honom på gatan om ni mötte honom. Det är ju bara projiceringar av att man vet vad han gjort. Samma med Anders Eklund, han ser väl ut som en vanlig tjock svensk karl, inget speciellt med hans utseende heller.
Den här ser inte alls normal ut. Vem som helst hade blivit rädd för den här, speciellt om man mött honom på en öde väg mitt i natten. Eklund ser ut som en vanlig Svensson, nästan som en lastbilschaffis
Citera
26-01-07, 23:29
Medlem
Angeliqas avatar
Om VA hade dykt upp på jobbet på lördagen med rivet ansikte och nyfärgat, nyklippt hår hade arbetskollegorna som varit ute i media nämnt det.
Ser f ö ut som hennafärg?

Det utesluter inte att VA kan ha friserat om sig efter jobbet och rivit sig i skogen eller vid själva polisgripandet.
Citera
26-01-07, 23:29
Medlem
Nationalromantiks avatar
Han har garanterat filmat styckningen.

Jag tror man kommer hitta bilder på kvinnor i hans dator som han stalkat.

Med stalking menar jag främst följt efter och fotograferat.

Blir spännande att se vad de hittar k hans dator.
Citera
26-01-07, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Han har ju så klart hunnit duscha efter mordet, han har ju dessutom jobbat en arbetsdag. Han har väl en blodig finne vid näsan eller ett sår.

Snacka om att ni sitter och skrämmer upp er själva här på flashback. Han är ju inte vacker, men ni skulle garanterat inte lägga märke till honom på gatan om ni mötte honom. Det är ju bara projiceringar av att man vet vad han gjort. Samma med Anders Eklund, han ser väl ut som en vanlig tjock svensk karl, inget speciellt med hans utseende heller.
Nä, Eklund ser inte ut som en vanlig svensk karl, brutalt mycket fulare än genomsnittet. Han ser ut som en typisk gubbe som drar till Pattaya. Däremot ser han inte ut som en mördare, det kan jag hålla med om.

Robin är en total freak show däremot.
Citera
26-01-07, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WellSearchGame88
Vad i helvetes jävla WTF vilken ful människa. Detta är ju en av de läskigaste varelserna man sett i sitt liv. Bakom lås och bom samt torteras är de enda alternativet. Klappar o klart!

Ja personen är äcklig och riktigt skadad i huvudet. MEN VAFAN behöver ju inte göra sig så äckligt ful också då.

Blir nog mardrömmar i natt…

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/k0JlQk/teorin-vilma-andersson-kan-vara-en-copycat?utm_source=iosapp&utm_medium=share

Vart har tidningen fått bilderna ifrån ?
Citera
26-01-07, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Gällande håret:

Från videoklipp 1 vecka tidigare så har han samma mörka färg men aningen längre. Han har en mössa på sig och det mörka håret sticker ut under den.

Vad tror ni syftet är att klippa ner håret? Alltså jag fattar om han snaggat sig.

Men klippa ner det med 10 cm?

Kan det vara så att My rykt av hår från honom på något sätt?

Vilken videoklipp från 1 vecka tidigare? Jag tänker hela tiden att det där monstret har blont hår och hårspännen, och att det är hans ”look”.
Citera
26-01-07, 23:33
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onemisstake
Är det möjligt att planen helt enkelt kanske går ut på att just få leka/trolla, se om han kan göra brott och komma undan?
Han ville bli polis…kanske just därför?
Han kanske trollade lite när han sökte till Polishögskolan oxå?
Att han lägger ut vart civila polisbilar är i fb grupper & leker polis själv kan ju vara för att han gillar att driva med dem.

Jag minns när snuten gjort husis hos en tung kran, ytterdörren hade ett stort hål så man såg rakt in: i hallen hängde en inramad poster med uniformerade poliser som gjorde reklam för just PHS & texten: ”Polishögskolan - något för dig”.

Så att han verkligen ville bli polis tar jag inte på så stort allvar. Liksom mkt annat han säger.
Citera
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dieseldoris111
Du tror inte att han dragit polisongerna och resten av håret bakom öronen och att dom långa stråna är det som är hans försök till lugg, för att täcka flinten när han inte har håret bakåt på bild?
Jag kan verkligen inte se att han klippt sig när jag väl börjat tänka att håret bara är bakom öronen…

Kolla under öronen, på ena sidan ser man det är klippt rakt av, sen är det hårstrån som hänger ner, nästan till axlarna. Att det är så få spretiga hårstrån tyder på att han klippt sig i all hast.
Citat:
Ursprungligen postat av Dieseldoris111
På bilden där han har en grönrutig skjorta(tror det var Aftonbladet jag såg den på) har han verkligen inte så stora/utbuktade öron.. men han kanske har försökt rycka av dom eller liknande nu när han greps hehe

Den bilden tyckte jag man verkligen såg de stora ögonen dock haha. Bara att de inte var lika utstående som i nya mugshoten.

Men att de är så utstående nu kan iofs visa att du kanske har rätt med polisongerna.
Citera
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Vart har tidningen fått bilderna ifrån ?

Båda nya bilderna ser ut att ha fotograferats från en skärm. Läckande polis alltså.
Citera
26-01-07, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kettlecooked
Vilken videoklipp från 1 vecka tidigare? Jag tänker hela tiden att det där monstret har blont hår och hårspännen, och att det är hans ”look”.

Mörkt hår när han var på jobbet och lastade av vagnar. Dock mössa, så man ser inte håret så bra men tror inte han klippt som sagt.

Sök bara på ”här levererar Vilma mat” så får du nog upp videon.
Citera
26-01-07, 23:36
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagVillMycket
Det är sinnessjukt det hela. Fattar inte hur den där taniga karln på eget bevåg klarar att ta ihjäl en annan vuxen individ. Tror vi på sexualsadistiskt mord?
Nog ser GM kapabel ut för detta styckmord,på egen hand.
Citera
26-01-07, 23:36
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Gällande håret:

Från videoklipp 1 vecka tidigare så har han samma mörka färg men aningen längre. Han har en mössa på sig och det mörka håret sticker ut under den.

Vad tror ni syftet är att klippa ner håret? Alltså jag fattar om han snaggat sig.

Men klippa ner det med 10 cm?

Kan det vara så att My rykt av hår från honom på något sätt?
Jag tror att han kan ha fått massa blod på det när han styckade henne, det hängde säkert ner framför honom när han var böjd, så klipper han det innan jobbet för att han kanske inte fick bort allt.

Eller så är det ett sätt att "ändra sitt utseende" om det fanns eventuella vittnen.
Som 2019 när han pimpa bilen direkt efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in