Citat:
Ursprungligen postat av
scaryfoot
Många kvinnor tycker det är jobbigt att män är kåta och visar intresse för kvinnor.
Jag antar att dagen kommer då män slutar att visa intresse.
Finns en dejtsida där bara kvinnor får skriva först. Bumble. Av nån anledning så tror jag inte den blev så stor.
Bumble startades utifrån att tanken om att det finns ett jämställdhetsproblem i dejtingvärlden, där kvinnor ofta väntar på att mannen ska ta det första steget.
det händer redan. killar och män i alla åldrar som tröttnat på ekorrhjulet checkar ut och dejtar inte alls. kan inte lasta dem. är man inte stor och ser någorlunda bra ut är ens chanser att knulla nog hopplöst små i dagens samhälle där feta flodhästar på 200 pannor får fler matchningar på Tinder än en kille på 2 meter, 5% kroppsfett, ett par millar i årsinkomst, flådig bil, vindsvåning i innerstan, 20 cm kuk och säkert en iq på 150 pinnar.
det har gjorts undersökningar på detta, och jag överdriver inte ens. nätdejting suger för alla*, till och med för oss som är fysiska konstverk.
*förutom just kvinnor, då. eller ja, det suger säkert för kvinnor också, men av helt andra anledningar. medelmåttiga dussintjejer får för sig att de förtjänar att gifta sig med Ronaldo bara för att Ronaldo gick med på att knulla dem. det förstör helt deras egen uppfattning av de är värda.