Citat:
Ursprungligen postat av
SoulOfSophia
2026? Kvinnor har alltid kunnat få män medan män har fått jobba för att få kvinnor. Så funkar det bland alla andra djurarter också. Jag frågade precis en manlig vän att visst föredrar man som man att ha det såhär och inte vill man väl ha en kvinnas "fördelar" på dejtingfronten? Han sa att så är det självklart. Så du verkar väldigt gay faktiskt.
coolt, så en man du råkar känna håller med dig, vilket gör mig till... gay? bra kvinnlig logik, din jävla pannbiff. vad din lille killkompis i bög-stockholm tycker är irrelevant.
Citat:
Ursprungligen postat av
SoulOfSophia
Det där med läkare och sjuksköterska stämmer ja. Kvinnor attraheras av män med lika eller högre IQ än dom själva, medan män inte har någon sådan preferens. Kvinnor attraheras också av män med resurser (pengar), då det indikerar att han kan försörja sin kvinna och sin familj. Herregud, hur kan du inte förstå att detta är uråldriga biologiska processer och inte något som samhället har producerat på senare år? Du tycker detta är ytligt och det kanske det är, jag skäms inte ett dugg över att jag tycker rika män är attraktiva.
Du säger vad som helst för att få vara "skört offer". Jag skulle inte ligga med dig eller ens ta i dig med tång, om du och jag så var dom sista 2 människorna på jorden. Så avtändande är dina åsikter. Tänk på det i verkliga livet, att inte vädra dessa patetiska åsikter så att kvinnorna hör.
skört offer? shit, din jävla riksidiot, vilka inlägg läser du egentligen?
att du inte vill ligga med mig är ingenting ovanligt, men hör här:
jag hade inte stoppat kuken i dina jävla hål om jag så var nysläppt från kumlabunkern och har 10 bärs innanför västen. det säger nog mer.
kan väl inte säga att dina åsikter är "antändande", de är mest så normie att jag inte orkar bekymra mig över vad små får som du tycker och tänker. du är en genomsnittlig ung kvinna i stockholmen. med andra ord tillhör du en av landets äckligaste demografer möjligt. grattis. gå och runka till kändisskvaller eller någons lönekuvert, eller vad ni flanar i 08 nu gör för att underhålla er själva.