Hon tänker göra högskoleprovet 🤣.
Inom vilka område kommer frågorna 😯.....
Jaaaa Hanna, inom typ alla möjliga. Man behöver vara allmännbildad förstår du.
Man behöver ha ett bra ordförråd 😅 och ordförståelse och läsförståelse. Något som kan vara nästan omöjligt om man tänker på vad vi sett på IG.
Men lycka till. Vi lär väl inte få reda på hur det gick.
Varför måste hon förklara varför hon duschar? Det är normalt att duscha, man måste inte motivera det som om det krävdes exceptionella omständigheter för att man ska få göra det.
Visst är det märkligt? Vem behöver veta ATT hon duschat och vem behöver veta hur SUNKIG hon var innan liksom 🤡
Hon tänker göra högskoleprovet 🤣.
Inom vilka område kommer frågorna 😯.....
Jaaaa Hanna, inom typ alla möjliga. Man behöver vara allmännbildad förstår du.
Man behöver ha ett bra ordförråd 😅 och ordförståelse och läsförståelse. Något som kan vara nästan omöjligt om man tänker på vad vi sett på IG.
Men lycka till. Vi lär väl inte få reda på hur det gick.
Förvånad att hon kan känna till högskoleprovet utan att veta att det finns gamla prov att öva på. Jag lyckades bara skriva 1.2 fast jag övade inte innan. Det är ju bra att ha läst en bok eller två om man vill lyckas 🤪
Hon tänker göra högskoleprovet 🤣.
Inom vilka område kommer frågorna 😯.....
Jaaaa Hanna, inom typ alla möjliga. Man behöver vara allmännbildad förstår du.
Man behöver ha ett bra ordförråd 😅 och ordförståelse och läsförståelse. Något som kan vara nästan omöjligt om man tänker på vad vi sett på IG.
Men lycka till. Vi lär väl inte få reda på hur det gick.
Men herregud? Kan man förbereda sig? JA - gör gamla prov? Är någon del muntlig? Ha, ha NEJ!! Kan Hanna inte googla? Har allt angående högskoleprovet gått henne helt förbi?? Skall bli spännande att se vad hon lyckas prestera på detta prov (resultatet är offentlig handling)..
Lordddddddddd vad mycket sjukdomar???????????? Det känns inte normalt. Det där stackars barnets immunsystem får ingen chans att öva upp sig mtp att hon hålls hemma för jämnan. Nåväl, när Kevin jobbar!! Hanna ÄR den konstigaste jag vet om, hon borde söka professionell hjälp att ta sig ur sin egna lilla bubbla. Hennes liv påminner mig om nån film (thriller) där ett par var instängda och tvungna att leva om samma dag igen och igen och igen och endast ha varandra som sällskap.
Ett tips till Hanna är ju att GOOGLA vad är högskoleprovet? Hur går högskoleprovet till?
Klarar man inte ens av att kolla upp vad högskoleprovet är blir nog 0.1 i resultat att räkna med
Hur kunde Hanna ta en dusch när Lars är sjuk. Enligt Hanna själv så är ju Lars väldigt mammig då och att ta en dusch verkar vara ett stort problem. Med andra ord- Är datanörden hemma samtidigt som Hanna vabbar?
Ser även ut som Hanna gick själv för att lämna varor till sin mamma?
Edit: ser att de nämnts tidigare nu.
__________________
Senast redigerad av Hajmedii 2026-01-05 kl. 15:44.
Idag ville Lars vara med på bild.
Hanna var väl så upprymd över alla sjukdomar idag och läkarbesök så hon glömde att blurra. Eller så sa L tydligt att hon ville vara med på IG idag. Hon pratar ju så mycket och bra enligt H.
Idag ville Lars vara med på bild.
Hanna var väl så upprymd över alla sjukdomar idag och läkarbesök så hon glömde att blurra. Eller så sa L tydligt att hon ville vara med på IG idag. Hon pratar ju så mycket och bra enligt H.
På en dag så fick Hanna med både död (mormor), att hon har namnsdag, att hon duschar, läkarbesök, samtal om fler sjukdomar, vabbfusk (hon jobbar med sina sociala medier för fullt och har uppenbarligen barnvakt till Lars), att hennes mamma är sjuk (tacka fan för det då en sjuk Lars tvingades dit under julen) och allt detta gjorde henne så lycklig att hon glömde blurra Lars.
Det är sällan man ser henne så här lycklig över saker som skulle vara skitjobbigt för alla andra, dvs oss som inte blir höga av att prata sjukdomar och inte älskar att vabba friska (eller sjuka) barn.