2026-01-05, 10:42
  #37081
Medlem
Citerar ett av de allra första inläggen i tråden

"Hon kollar serier, gör naglar, äter hämtmat, handlar på Rusta/eko/öb/Ullared, vilar, sover, sminkar sig, lockar håret, och lägger upp instastories. Repeat på det."

Hon lever exakt likadant två år senare, hur mår man om man inte vill utvecklas som människa? Jag hoppas att hon kommer in på en utbildning så hon kan göra nånting vettigt av sitt liv.
Citera
2026-01-05, 11:33
  #37082
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Citerar ett av de allra första inläggen i tråden

"Hon kollar serier, gör naglar, äter hämtmat, handlar på Rusta/eko/öb/Ullared, vilar, sover, sminkar sig, lockar håret, och lägger upp instastories. Repeat på det."

Hon lever exakt likadant två år senare, hur mår man om man inte vill utvecklas som människa? Jag hoppas att hon kommer in på en utbildning så hon kan göra nånting vettigt av sitt liv.
Det är nog bekvämt att leva sitt liv med 0 effort och samtidigt tjäna bra med pengar. Jag tror Hanna stortrivs med sitt liv. Hennes svar på frågorna är så oklara mot vad hon skrivit innan.

Trappade hon ut på antideppen? Skrev inte hon förra året eller 2024 att hon gick på dem i princip en vecka innan hon slutade kvickt?
Citera
2026-01-05, 11:50
  #37083
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Det är nog bekvämt att leva sitt liv med 0 effort och samtidigt tjäna bra med pengar. Jag tror Hanna stortrivs med sitt liv. Hennes svar på frågorna är så oklara mot vad hon skrivit innan.

Trappade hon ut på antideppen? Skrev inte hon förra året eller 2024 att hon gick på dem i princip en vecka innan hon slutade kvickt?

Hon sa i frågestunden häromdagen att hon gick på absolut lägsta dosen så det fanns nog inte något att trappa ut så sett. Men jo jag tror hon åt dom en vecka eller två. I frågestunden tror jag hon skrev att hon funderade på att börja igen men jag kan ha fel i det, minnet sviker lite.
Citera
2026-01-05, 12:14
  #37084
Medlem
Hon vabbar L idag för att L är fortfarande lite ”nedsatt” och ”blir lätt trött” osv.
Med det menar hon på att L är hemma HELA veckan från förskolan? Skojar hon med mig?
Citera
2026-01-05, 12:24
  #37085
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Hon vabbar L idag för att L är fortfarande lite ”nedsatt” och ”blir lätt trött” osv.
Med det menar hon på att L är hemma HELA veckan från förskolan? Skojar hon med mig?
Det blir även ett besök på vårdcentralen
Citera
2026-01-05, 12:33
  #37086
Avslutad
Varför måste hon förklara varför hon duschar? Det är normalt att duscha, man måste inte motivera det som om det krävdes exceptionella omständigheter för att man ska få göra det.
Citera
2026-01-05, 12:34
  #37087
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
På vilket sätt får barnen problem med sina magar?
Du får googla men här är en länk: https://www.sverigesradio.se/artikel/6624235
Citera
2026-01-05, 12:45
  #37088
Medlem
Nu ska det utredas om L har astma. Vilken lycka för Hanna att det ska skickas remiss och få gå på utredning. Jippi, då har hon lite content framöver. Det är säkert nån annorlunda astma som bara L har och som måste övervakas noga av vården.
Citera
2026-01-05, 12:47
  #37089
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Nu ska det utredas om L har astma. Vilken lycka för Hanna att det ska skickas remiss och få gå på utredning. Jippi, då har hon lite content framöver. Det är säkert nån annorlunda astma som bara L har och som måste övervakas noga av vården.

Säkert ”kraftig” astma..
Citera
2026-01-05, 12:50
  #37090
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Säkert ”kraftig” astma..
”Grov”.

Var är barnet när hon levererar grejer till sin mamma?
Citera
2026-01-05, 12:57
  #37091
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesMcCat
”Grov”.

Var är barnet när hon levererar grejer till sin mamma?

Och var är barnet när hon var i duschen? Hon vabbar väl inte när K är ledig 🙄
Citera
2026-01-05, 13:19
  #37092
Medlem
Hon tänker göra högskoleprovet 🤣.
Inom vilka område kommer frågorna 😯.....

Jaaaa Hanna, inom typ alla möjliga. Man behöver vara allmännbildad förstår du.
Man behöver ha ett bra ordförråd 😅 och ordförståelse och läsförståelse. Något som kan vara nästan omöjligt om man tänker på vad vi sett på IG.

Men lycka till. Vi lär väl inte få reda på hur det gick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in