Citat:
Ursprungligen postat av
Frunilillabyn
Citerar ett av de allra första inläggen i tråden
"Hon kollar serier, gör naglar, äter hämtmat, handlar på Rusta/eko/öb/Ullared, vilar, sover, sminkar sig, lockar håret, och lägger upp instastories. Repeat på det."
Hon lever exakt likadant två år senare, hur mår man om man inte vill utvecklas som människa? Jag hoppas att hon kommer in på en utbildning så hon kan göra nånting vettigt av sitt liv.
Det är nog bekvämt att leva sitt liv med 0 effort och samtidigt tjäna bra med pengar. Jag tror Hanna stortrivs med sitt liv. Hennes svar på frågorna är så oklara mot vad hon skrivit innan.
Trappade hon ut på antideppen? Skrev inte hon förra året eller 2024 att hon gick på dem i princip en vecka innan hon slutade kvickt?