2026-01-21, 09:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Tänkte samma när jag läste. Aldrig hört att sluta äta godis ger huvudvärk? Hon hittar på och överdriver. Om ett par dagar återgår hon till sina vanliga osunda rutiner och sen hör vi Aldrig mer om detta.

Nej det ger inte huvudvärk. Jag har ätit mkt socker till och från och avstått i perioder. Man blir så klart sötsugen men inget huvudvärk?! Inte så att hon fastar direkt. Och OM man nu avstår från socker så gör man allt för att inte tänka eller bli lockad av det. Genom att göra content och lägga upp bilder på godis/choklad och dessutom beskriva hur sugen man är på sött är nog det sista man gör om man vill sluta. Hela hon är en bluff och överdriver. Jag är säker på att hon äter sitt socker som vanligt och har inte slutat!
Citera
2026-01-21, 09:25
Avslutad
Märkligt att hjärnan går i högvarv. Hon sitter ju hemma hela dagarna och har inget riktigt jobb så hon skulle kunna sitta och syssla med mindfulness hela dagen
Citera
2026-01-21, 09:52
Medlem
Jag har varir en riktig sockertorsk och jo man får väldigt ont i huvudet om man slutar äta socker. Även yrsel och extrem trötthet, dag 3-6 är oftast värst. Enligt mig 10 ggr svårare att sluta äta socker än att sluta röka.

Men nu är jag väldigt spänd på att veta vad det är hon vill utreda. Adhd verkar ju vara väldigt inne att utreda sig för, det är nog det H.T ska satsa på nu när underlivsproblemen inte står i fokus längre.
Citera
2026-01-21, 10:53
Medlem
Dagens åkomma: träningsvärk. Så illa så det måste stapplas med krökt rygg och skrik när frukosten ska intas i soffan.
Med den smärtan måste det ha varit en riktig plåga att först gå och ställa upp kameran för att sen gå tillbaka för att filma sitt lidande.
Citera
2026-01-21, 12:02
Medlem
Alltså hon är väl den största vuxenpajasen som finns 🙈
Citera
2026-01-21, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Dagens åkomma: träningsvärk. Så illa så det måste stapplas med krökt rygg och skrik när frukosten ska intas i soffan.
Med den smärtan måste det ha varit en riktig plåga att först gå och ställa upp kameran för att sen gå tillbaka för att filma sitt lidande.
Är det så illa av att springa en stund på löpband så förstår man verkligen hur pass stillasittande hon är. Nu tror jag hon överdriver rejält för att "vara rolig"?? Inte roligt bara märkligt men hon tror nog att hon är rolig. Hoppas hon fortsätter att träna.
Citera
2026-01-21, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Alltså hon är väl den största vuxenpajasen som finns 🙈
Verkligen, skämskudde. Hoppas hon säljer den hon själv har i garaget för att få loss lite kontanter. Hade hon inte samma outfit igår efter gymmet? Wow, en dusch hon inte filmade! Det går framåt
Citera
2026-01-21, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Verkligen, skämskudde. Hoppas hon säljer den hon själv har i garaget för att få loss lite kontanter. Hade hon inte samma outfit igår efter gymmet? Wow, en dusch hon inte filmade! Det går framåt

Hon har väl samma kläder idag som hon hade igår på gymmet?
Citera
2026-01-21, 12:55
Medlem
Fantastiskt att hon bara på tio dagar lyckats motbevisa allt hon skrev som svar på kommentaren om hur hon ser på rörelse mat osv när hon själv har barn. Balans? Hetsäter inte? Vardaglig motion? Går till gymmet när hon kan? Nu har hon avslöjat att hon äter godis minst två gånger om dagen och är så otränad att hon får så mycket träningsvärk av 20 min intervaller på löpbandet att hon har svårt att gå….. Förstår hon inte att gamla inlägg ligger kvar eller varför säger hon emot sig själv om allt exakt hela tiden?
Citera
2026-01-21, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie

Tänkte detsamma, måste ju kännas helt sjukt att rigga kameran och sen filma hur ont hon har.
Hon ljuger, har ingen skämskudde som är stor nog längre.
Citera
2026-01-21, 12:58
Medlem
Det är ärligt talat sorgligt att se hennes försök till att vara rolig när hon stapplar omkring med "extrem" träningsvärk. Som om hon behövde haft kryckor nästan 🙄 En vanlig influenser hade varit ute och "gjort ärenden" eller gått till jobbet och KANSKE nämnt att hen haft träningsvärk efter gympasset. Hanna gör det som vanligt till en så stor grej att hon knappt kan gå mellan kök och vardagsrum.
Dessutom verkar hon ha samma gymkläder hon hade på gymmet, hemma! Usch vad snuskigt. Man duschar väl efter gymmet och sen byter kläder!
Citera
2026-01-21, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Det är ärligt talat sorgligt att se hennes försök till att vara rolig när hon stapplar omkring med "extrem" träningsvärk. Som om hon behövde haft kryckor nästan 🙄 En vanlig influenser hade varit ute och "gjort ärenden" eller gått till jobbet och KANSKE nämnt att hen haft träningsvärk efter gympasset. Hanna gör det som vanligt till en så stor grej att hon knappt kan gå mellan kök och vardagsrum.
Dessutom verkar hon ha samma gymkläder hon hade på gymmet, hemma! Usch vad snuskigt. Man duschar väl efter gymmet och sen byter kläder!

Eller också spelades det där in igår redan😂 Skulle inte förvåna mig det minsta faktiskt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in