Citat:
Ursprungligen postat av
Weenie
Dagens åkomma: träningsvärk. Så illa så det måste stapplas med krökt rygg och skrik när frukosten ska intas i soffan.
Med den smärtan måste det ha varit en riktig plåga att först gå och ställa upp kameran för att sen gå tillbaka för att filma sitt lidande.
Tänkte detsamma, måste ju kännas helt sjukt att rigga kameran och sen filma hur ont hon har.
Hon ljuger, har ingen skämskudde som är stor nog längre.