Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
inte intresserad av tortyr då skulle jag vara som han. Vill bara ta bort hans vidriga existens.
nja håller inte med att du då skulle vara som han.. det är en skillnad som är Enormt stor
Citera
Igår, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymbysweden
Jaa blodiga kläder

Tror du att man hittat blodiga kläder där eller vet du det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
Jag skrev "borde". Jag är emot dödsstraff. Men detta är vad jag känner. Vill döda honom. Hatar det svinet.
Han drevs kanske av-hat, och att döda . Tänkte kanske som du gör nu.
Citera
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThrowTransVilma
Min teori är att könsbytet är ett väl kalkylerat metod för att få sitta i kvinnofängelse.
ingenting under uppväxten som tydde på könsdysfori. Längtan om styckmordet har funnits länge. Misslyckandet 2019 gav han en inblick i hur kriminalvården fungerar. Han har koll på at det inte finns klass 1 för kvinnor. namnet vilma andersson är ett sätt att "trolla" oss andra. precis som 2019 när han var misstänkt för kidnappningen och bytte profilbild till polisbilar på facebook. Underskatta inte inteligensen hos den här personen.

hur säkra är uppgifterna att han inte gjort ett juridiskt könsbyte? vore ju logiskt att han redan gjort det.

För övrigt: På häktningsbilden ser det inte direkt ut som att han tagit hormoner? ser ut som en sminkad man.

Detta.

Tror också han är ett riktigt psycho med sjuk agenda. Han verkar ha en väldigt problematisk bisarr hat-kärlek till kvinnor.
Citera
Igår, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThrowTransVilma
Min teori är att könsbytet är ett väl kalkylerat metod för att få sitta i kvinnofängelse.
ingenting under uppväxten som tydde på könsdysfori. Längtan om styckmordet har funnits länge. Misslyckandet 2019 gav han en inblick i hur kriminalvården fungerar. Han har koll på at det inte finns klass 1 för kvinnor. namnet vilma andersson är ett sätt att "trolla" oss andra. precis som 2019 när han var misstänkt för kidnappningen och bytte profilbild till polisbilar på facebook. Underskatta inte inteligensen hos den här personen.

hur säkra är uppgifterna att han inte gjort ett juridiskt könsbyte? vore ju logiskt att han redan gjort det.

För övrigt: På häktningsbilden ser det inte direkt ut som att han tagit hormoner? ser ut som en sminkad man.

Vad är det egentligen som fäller kring hans möjlighet att få sitta i kvinnofängelse.
Enligt folkbokföringen är han ej registrerad som kvinna och borde då hamna i ett fängelse för män?
Citera
Igår, 00:12
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larkascending
Ur Expressen:

Trots flera vittnesmål åkte han bara på dagsböter för vållande till kroppsskada och vårdslöshet i trafik.

Han borde ha dömts för mordförsök!
Isåfall kan det va två mordförsök han sluppit undan med lindriga straff.
Kidnappningen och frontalkrocken.

Med tanke på att han hade Germanwings flygplan som profilbild nånstans m.m. tror jag vi kan va rätt säkra på att frontalkrocken var ett mordförsök ja.
Citera
Igår, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymbysweden
Jaa men de gjorde dem ej kunde vara 3 GM de kunde ej ta risken

Klart dom kan ha undersökt huset dom hade ju samtidigt span på MG 1 och säkert MG2 så dom hade ju fri lejd att gå in i huset under den tiden.
Citera
Igår, 00:15
Medlem
Vore intressant med FUP och dom där...vilket år var nu det?
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora

Med tanke på att han hade Germanwings flygplan som profilbild nånstans m.m. tror jag vi kan va rätt säkra på att frontalkrocken var ett mordförsök ja.
Citera
Igår, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Han drevs kanske av-hat, och att döda . Tänkte kanske som du gör nu.
Att tänka och att handla är skillnaden. Jag känner ett hat mot honom för han är ett jordens avskum. Han är ond.
Citera
Igår, 00:18
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HorsesAndPeople
https://samnytt.se/25-ariga-kvinnan-kan-ha-styckmordats-medan-polisen-vantade-utanfor

– Riktigt sjukt om han dödat och styckat henne samtidigt som vi hade span utanför, säger poliskällan.

https://www.friatider.se/aklagaren-och-tingsratten-kallar-ronningemannen-kvinna-trots-att-han-inte-ens-bytt-juridiskt-kon

Rönningemannen bytte nyligen namn till kvinnonamnet Vilma – men har inte genomgått något juridiskt könsbyte. Trots det hänvisar både åklagaren och tingsrätten nu till den misstänkte styckmördaren som kvinna. Även medierna undviker att kalla honom man.

Vad är det för poliskälla, var hen ens delaktig i insatsen vid stugan?

Mgm var väl på jobbet när svar från NFC kom, ett svar som påstås vara det som visade vem som kan misstänkas?

Clickbait?
Citera
Igår, 00:20
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora

Kan det inte samtidigt ha varit ett självmordsförsök?
Citera
Igår, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deeler
Vad är det egentligen som fäller kring hans möjlighet att få sitta i kvinnofängelse.
Enligt folkbokföringen är han ej registrerad som kvinna och borde då hamna i ett fängelse för män?

Logiskt sätt borde han ju redan bytt juridiskt kön.
Engligt aftonbladet och expressen, samt personnummret från häkningsprotokoll man.

Tänk på att han har haft skyddade uppgifter, kanske finns nått kryphål som gör det svårt att få fram det juridiska könet.

kanske nydligen bytt, kankse tar några veckor innan skatteverkets uppgifter uppdateras? eller att officiella bytet sker?

vart har aftonbladet och expressen fått sina uppgifter? hur säkra är den källan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in