Citat:
Ursprungligen postat av
lumen99
Aja, åklagaren får vara nöjd med brott mot griftefrid. Mordet säkrar åklagaren inte. Ni läste det här först.
Nu har du skrivit ”Ni läste det här först” hundra gånger. Är det dina teorier eller sitter du på info? Varför skulle styckning förstöra bevis för dödsorsak? Menar du då exempelvis en strypning som inte längre kan avgöras efter styckning? Varför säger du de inte har hittat mordvapnet?
Citat:
Ursprungligen postat av
Grantoppen2
Han kan väl ha sövt henne med något?
Jag tror inte det med sömntabletter man får utskrivet, krävs hästdoser för att slå ut någon och hur skulle han få in något i munnen på henne? Jag tror han har jagat henne och slagit ned henne. Jag tror inte ens hon levde under bilresan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nationalromantik
Jag trodde han hade peruk som han tog av sig ibland när han ville va Robin. Trodde killen som förföljde någons dotter var Vilma/Robin men här hade han faktiskt svart hår och feminin look 18/12 (tror det var då någons dotter blev förföljd) så då bör det inte vara honom utan någon annan som personens dotter hade sett.
Citat:
Ursprungligen postat av
desinformeramera
Känns ju oavsett dumt att ta en kropp till huset om grannen är hemma. Släpa den från en bil in till huset. Undra vad grannen/husägaren har att säga om detta.
Utifrån Google Maps och området vid Tärnstigen så hade han utan problem kunnat backa in bilen så nära huset som möjligt utan att det skulle synas. Det var sent på natten, tror efter klockan 02? Han lär väl ha lindat in henne (filt, matta etc) ifall någon skulle råka se honom just då.