Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2026-01-01, 23:52
Medlem
Läste nu att det är ett stugområde och på Tärnstigen 2 var det enligt en granne sällan någon hemma.
Trodde att paret som är skrivna på adressen bodde där permanent och det var ett vanligt bostadsområde.
Han kanske inte behövde vara så försiktig som jag först trodde med andra ord.
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Han måste inte burit, man kan sannolikt lägga en kropp i en avfallssäck och släpa kroppen från bilen till stugan.
Citera
2026-01-01, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Så tror ni Vilma är nöjd? Jag menar, han fick leva ut sin fantasi och har förstört hela sitt liv för 1,5 dagars skoj i hans värld. Undrar om han planerade detta, och att han tycker det gått enligt plan?

Skulle så gärna vilja förstå hur han tänker. Planerade han att åka fast? Han klarade ju sig knappt ens 2 dagar efter brottet. Allt jobb och utbildning som lastbilschafför, han har enligt utsago till och med varit "duktig och driven" som en krögare sa.

Vad var poängen med att ens satsa på en karriär för att sedan styckmörda en slumpvald person på gatan? Jag tror det jag försöker säga är att även i hans sjuka värld av fantasier, har väl inte detta riktigt gått så bra? Han fick ett otroligt kort fönster av det han gjorde och nu sitter han inlåst och även om han kommer ut och hoppar mordanklagelesen lär han leva i skräck hela sitt liv att någon dödar honom.

Tror ni han planerade detta, är nöjd med utfallet? Även på en Robin Vilma skala tycker jag det hela inte ens är särskilt genomtänkt. Han fick ju inte ens tid till sitt sjuka nöje mer än max 1 dag? Och nu massa permanent stress med åtal och sitta inne och inte kunna göra något av värde. Förstår inte ens hur han har tänkt...

Tror du han har "skött sig" fram tills nu i 1,5 dag menar du?

Hur naiv får man vara....

Om han haft ihjäl några fler vet vi förstås inte än... men det finns ju gott om missing people i sverige senaste åren eller?

Hade det inte varit för ett par tappade föremål samt en familj som verkligen tog ansvar och agerade här, samt hade lite flyt, så hade han ju troligen kommit undan med detta också. iaf för en tid.
Citera
2026-01-01, 23:53
Medlem
larkascendings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Så tror ni Vilma är nöjd? Jag menar, han fick leva ut sin fantasi och har förstört hela sitt liv för 1,5 dagars skoj i hans värld. Undrar om han planerade detta, och att han tycker det gått enligt plan?

Skulle så gärna vilja förstå hur han tänker. Planerade han att åka fast? Han klarade ju sig knappt ens 2 dagar efter brottet. Allt jobb och utbildning som lastbilschafför, han har enligt utsago till och med varit "duktig och driven" som en krögare sa.

Vad var poängen med att ens satsa på en karriär för att sedan styckmörda en slumpvald person på gatan? Jag tror det jag försöker säga är att även i hans sjuka värld av fantasier, har väl inte detta riktigt gått så bra? Han fick ett otroligt kort fönster av det han gjorde och nu sitter han inlåst och även om han kommer ut och hoppar mordanklagelesen lär han leva i skräck hela sitt liv att någon dödar honom.

Tror ni han planerade detta, är nöjd med utfallet? Även på en Robin Vilma skala tycker jag det hela inte ens är särskilt genomtänkt. Han fick ju inte ens tid till sitt sjuka nöje mer än max 1 dag? Och nu massa permanent stress med åtal och sitta inne och inte kunna göra något av värde. Förstår inte ens hur han har tänkt...

Tänkte och tänkte. Han är en primitiv sexualsadist med en allmänintellektuell förmåga ”i genomsnittets nedre del” enligt rpu. Då blir väl resultatet som följer.

Man får inte heller glömma att pedofilers sexualdrift skiljer sig från vanliga människors. Det är i princip fråga om en tvångsmässig besatthet hos dem.
Citera
2026-01-01, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larkascending
allmänintellektuell förmåga ”i genomsnittets nedre del” enligt rpu.

Vad var din poäng med det här? det betyder ju bara att han var genomsnittsbegåvad enligt dem. Det säger ju absolut ingenting.
Citera
Igår, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
Avnjöt han hennes sköte i timmarna efter han kidnappat henne från platsen?

Dog hon inte direkt där och då lär hon ha fått ett helvete i hans stuga.
Ingen här inne vet så de är en ganska dum fråga.
Citera
Igår, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThrowTransVilma
Ingen uppfattning kring familjesituationen. Fick i samband med kidnappnignen höra att föräldrarna länge haft dåligt ryckte kring stemhamra. Mycket alkohol och piller, främst mamman. Bror ale* sågs ofta drogpåverkad kring stenhamra. dömd för narkotikabrott, tror de va amfetamin. Robin varken drack eller tog droger vad jag vet.

Vet du ifall steroider fanns i bilden?
Citera
Igår, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
Jag skrev "borde". Jag är emot dödsstraff. Men detta är vad jag känner. Vill döda honom. Hatar det svinet.
döden känns bara för lite straff. Särskilt om de skulle göras med "moderna" avrättningar. Känns mer som man skulle vilja stycka eller begrava honom levande eller om de var hängning inte med fall utan med upphissning som man gör i Iran. Tror inte man behöver söka länge efter villiga bödlar
Citera
Igår, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan8585
Vad var din poäng med det här? det betyder ju bara att han var genomsnittsbegåvad enligt dem. Det säger ju absolut ingenting.
Fundera lite på hur korkad en genomsnittlig person är. Sedan inser du att hälften är ännu mer korkade än så, och det är i denna undre hälft som GM påvisats falla in.
Citera
Igår, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenejag
döden känns bara för lite straff. Särskilt om de skulle göras med "moderna" avrättningar. Känns mer som man skulle vilja stycka eller begrava honom levande eller om de var hängning inte med fall utan med upphissning som man gör i Iran. Tror inte man behöver söka länge efter villiga bödlar
inte intresserad av tortyr då skulle jag vara som han. Vill bara ta bort hans vidriga existens.
Citera
Igår, 00:06
Medlem
Min teori är att könsbytet är ett väl kalkylerat metod för att få sitta i kvinnofängelse.
ingenting under uppväxten som tydde på könsdysfori. Längtan om styckmordet har funnits länge. Misslyckandet 2019 gav han en inblick i hur kriminalvården fungerar. Han har koll på at det inte finns klass 1 för kvinnor. namnet vilma andersson är ett sätt att "trolla" oss andra. precis som 2019 när han var misstänkt för kidnappningen och bytte profilbild till polisbilar på facebook. Underskatta inte inteligensen hos den här personen.

hur säkra är uppgifterna att han inte gjort ett juridiskt könsbyte? vore ju logiskt att han redan gjort det.

För övrigt: På häktningsbilden ser det inte direkt ut som att han tagit hormoner? ser ut som en sminkad man.
Citera
Igår, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan8585

Säger dock emot dom verkar ta för givet att han är väldigt intelligent.
Citera
Igår, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymbysweden
Vet du ifall steroider fanns i bilden?

ingen aning faktist
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto