Citat:
Ursprungligen postat av
solstrålar
Så tror ni Vilma är nöjd? Jag menar, han fick leva ut sin fantasi och har förstört hela sitt liv för 1,5 dagars skoj i hans värld. Undrar om han planerade detta, och att han tycker det gått enligt plan?
Skulle så gärna vilja förstå hur han tänker. Planerade han att åka fast? Han klarade ju sig knappt ens 2 dagar efter brottet. Allt jobb och utbildning som lastbilschafför, han har enligt utsago till och med varit "duktig och driven" som en krögare sa.
Vad var poängen med att ens satsa på en karriär för att sedan styckmörda en slumpvald person på gatan? Jag tror det jag försöker säga är att även i hans sjuka värld av fantasier, har väl inte detta riktigt gått så bra? Han fick ett otroligt kort fönster av det han gjorde och nu sitter han inlåst och även om han kommer ut och hoppar mordanklagelesen lär han leva i skräck hela sitt liv att någon dödar honom.
Tror ni han planerade detta, är nöjd med utfallet? Även på en Robin Vilma skala tycker jag det hela inte ens är särskilt genomtänkt. Han fick ju inte ens tid till sitt sjuka nöje mer än max 1 dag? Och nu massa permanent stress med åtal och sitta inne och inte kunna göra något av värde. Förstår inte ens hur han har tänkt...
Tror du han har "skött sig" fram tills nu i 1,5 dag menar du?
Hur naiv får man vara....
Om han haft ihjäl några fler vet vi förstås inte än... men det finns ju gott om missing people i sverige senaste åren eller?
Hade det inte varit för ett par tappade föremål samt en familj som verkligen tog ansvar och agerade här, samt hade lite flyt, så hade han ju troligen kommit undan med detta också. iaf för en tid.