Citat:
Ursprungligen postat av
rainbowia
Jo, det är sant.
Tror väl där är mer kapacitet och klös i heatet med Diggins/Ebba/Ilar och heatet med Astrid/Weng/Maja/Niskanen.
Lite nitlott för Stadlober oxå.
Min känsla är om Diggins och Ilar är ihop på toppen kommer det gå riktigt fort på slutet där. Diggins har ju bevisat flera gånger hur bra hon är på den delen i fritt och min känsla är att även Ilar är riktigt bra där.
Ska Maja bara åka med även om hon har krafter? sista biten är en bra Maja del också medans alla topp namn där känns något svagare där.