Citat:
Ursprungligen postat av
Johanhaa
Å Fähndrich väl också helt perfekt heat för alla i det heatet.
Men blir det inte för mycket slumpen ändå var man hamnar? Nu känns ju det heatet med Frida Ebba Moa i klart bäst där man kan dra nytta av varandra.
Ja, Fähndrich oxå. Alla är nog nöjda i det heatet.
Absolut är det ett lotteri.
Citat:
Ursprungligen postat av
rcs
Nitlott för Diggins.
Nåja, lär väl inte bli så stora avstånd på 5km
Diggins får Niskanen, Joensuu, Matintalo, Hennig och Super-Tessan.
Det är Majaheatet som är bottenskrapet i sammanhanget.
Avstånd? 10-20 sek hit eller dit?