Citat:
Ursprungligen postat av
Addhoc
Truls hyllar valla-teamet, för man FÅR nämna dem när det går bra. Då vet man att skidorna gjort susen direkt efter loppet.
Men när det går riktigt dåligt så vet man inte om det beror på skidorna, så då FÅR man inte säga något i media för man måste först prata med alla inblandade innan man kan konstatera att skidorna var dåliga.
O så intervju med vallachef. Precis som du säger, man kan hylla när det det är förtjänt, men även kritisera när det är motiverat.
Det sistnämnda verkar det vara svårare med, hård stallorder internt troligen men finns även en deal med Viaplay att inte lyfta materialproblem i onödan?