Citat:
Ursprungligen postat av
Bruunoo
Ja, verkligen.
Det är väl upplagt för att bli orättvist även om det nog inte blir så stora skillnader mellan heaten vad gäller tid.
Jo, var lite tveksam till denna etapp men jag blir mer o mer positiv. Ska bli jäkligt intressant