Citat:
Ursprungligen postat av
Alkibiades
SVT skulle väl knappast skicka runt Ojala om det var ett SVT-program var min poäng.
Aha jag fattar, var lite trög där. Trodde hon frilansade och gjorde olika uppdrag åt olika uppdragsgivare.
Men då är jag istället förvånad över att programserien går att se i svtplay. Strunt samma.