Citat:
Ursprungligen postat av
Johanhaa
Ebba åkte inte på landslagets slip under VM så den äran kan dom inte ta åt sig.
Var har du sett/hört detta? Frångick Frida också landslagets slip?
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.skalmanski
Har hon gått tillbaka till att göra det nu och i så fall varför?
Man försöker väl desperat in i det sista få ordning på slipningen inför OS, och vill väl säkert att alla åkare åker på "sina" slipar. Det var väl ett projekt i samarbete med SOK och skidskyttelandslaget bland annat, men där har man ju inte hört ett ord om strukturer hit och dit, och dom har ju sällan dåliga skidor heller.