Citat:
Ursprungligen postat av
Grantoppen2
Jag har några funderingar. Borde inte familjen undrat var hon var tidigar än de gjorde? Jag sover åtminstone aldrig hela nätter utan vaknar upp med 3 h mellanrum ungefär. Någon borde vaknat vid 05-06 kanske och undrat varför hon inte kommit hem ännu?
Jag är helt säker på att jag läst någonstans i tråden i början något uttalande som tydde på att den misstänkte inte var okänd för offret… eller så var det att de hade en misstänkt nästan direkt för att de helt enkelt hade någon i åtanke som det skulle kunna vara direkt? Det är dock omöjligt att hitta gamla inlägg nu och det stod inte i sammanfattningen.
Hon är ju vuxen och har bott på annan ort i många år, så om hon kommer hem i några dagar över julen så vill hon ju inte blir kontrollerad som om hon vare en tonåring. Hon kan ju åkt på en efterfest, sovit hos en kompis, sitta och hänger på ett nattfik osv. Bara för att DU stiger upp och kollar var 3 h så gör inte alla det. Varför går just en gräns på 3 h, varför inte 1 h eller inte gå och lägga sig alls? Är du normen för hur man ska bete sig? Varför inte följa med ut?
En tjej som är hemma över lovet kan ju gå ut flera nätter i rad. Ska föräldrar sitta uppe varje natt?
Du skuldbelägga ju föräldrarna som inte gjort de minsta fel!!!🤯 De saknar dotter, väntar lite och ser om hon dyker upp, kanske ringer de några vänner, väntar lite till. Givetvis så tänker man att det finns en massa anledningar varför hon inte kommit hem — hon är 25 år inte 13 år.
Jag tycker din frågeställningar är riktigt riktigt dum, stinker självgodhet och är oerhört fräck, hoppas du inser det och skäms för smaklösheten är provocerande.