Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-28, 10:58
Medlem
Jag ber verkligen om ursäkt för det här kan tyckas osmakligt, och irrelevant men en fråga har gnagt inom mig dom senaste dagarna. Har hon magrutor, dvs en sexpack? Eller rentav en tolvpack?

Ni som vet, ni vet. Ni som inte vet, det bor nämligen en vinterkalsongdåre i Rönninge vars fantasier kretsar kring att slå tjejers och kvinnornas magar "röda och blåa" och skulle han få möjligheten att försiktigt sticka en kniv bara ynka 2-3cm in i magrutorna så kommer "det vita rulla ut". Med andra ord, han ejakulerar/får orgasm av blotta tanken att knivhugga en fitness/fotbollstjej.

Ber återigen om ursäkt ifall någon tar illa vid sig men jag tycker det är en högst relevant fråga när en ung kvinna försvinner i Salem, Kommun-munken är inte att lita på.
Citera
2025-12-28, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo
Vart kommer man att kunna se pressträffen? Någon som kan länka?

Troligen på SVT Nyheter Direkt: https://www.svtplay.se/svt-nyheter-direkt

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sodertalje/stor-polisinsats-pagar-i-salem
Citera
2025-12-28, 10:59
Medlem
Citat:

SVT brukar sända
Citera
2025-12-28, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OMXSTHLM
Oskar Kopon*n

* = e. Finns Instagram som ser lite mysko ut.

Japp. Men på vilket sätt skulle han vara kopplad? Det var nån som skrev i sömnen att den var 98 på att detta är GM, men ingen mer info.
Citera
2025-12-28, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Jag ber verkligen om ursäkt för det här kan tyckas osmakligt, och irrelevant men en fråga har gnagt inom mig dom senaste dagarna. Har hon magrutor, dvs en sexpack? Eller rentav en tolvpack?

Ni som vet, ni vet. Ni som inte vet, det bor nämligen en vinterkalsongdåre i Rönninge vars fantasier kretsar kring att slå tjejers och kvinnornas magar "röda och blåa" och skulle han få möjligheten att försiktigt sticka en kniv bara ynka 2-3cm in i magrutorna så kommer "det vita rulla ut". Med andra ord, han ejakulerar/får orgasm av blotta tanken att knivhugga en fitness/fotbollstjej.

Ber återigen om ursäkt ifall någon tar illa vid sig men jag tycker det är en högst relevant fråga när en ung kvinna försvinner i Salem, Kommun-munken är inte att lita på.

Helt säkert har hon inte det av bilder att döma.
Citera
2025-12-28, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OMXSTHLM
Oskar Kopon*n

* = e. Finns Instagram som ser lite mysko ut.

Då skrev den personen som kände sig 98% säker fel namn? Missade bokstäver? Känns inte så förtroendeingivande.
Citera
2025-12-28, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furorem
Jo det är väldigt långt, flera mil.
Det är 450 meter från stationen till närmsta del av Flaten, så nej inte flera mil?
Citera
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onemisstake
Exakt hata slumpen?
Är det verkligen ren slump att allt sker så himla snabbt i början?

Någon pratar eller smsar med henne i samband när hon kliver av i Rönninge, är det en slump?
Telefon stängs sen snabbt av, är det en slump?
Hebbes saker hittas snabbt av just hennes egna vänner, redan nästa dag, är det en slump?
Varför agerade vänner med att lägga upp efterlysningen på sociala medier innan polisen gjort anmälan, är det en slump?

Sen blev det liksom locket på lika snabbt från både vänner och polis? Jag tycker allt känns skumt, för många slumpar direkt?
Vännerna har väl sett hennes sista position (beroende på hennes app inställningar) på Snapchat kartan & begett sig just dit för att leta & hittat hennes saker.
Citera
Moderator
v50s avatar
Citat:
Kan tänka mig att SVT kommer sända den alternativt aftonbladet eller expressen dock ingen direktlänk ännu till pressträffen vad jag kan se.
Citera
Medlem
Marabouoreos avatar
"Polisen vill inte gå in på exakt var den försvunna kvinnan sågs senast och inte heller gå ut med ett signalement."

Vad tror ni? Vad an detta från polisens sida? Mystiskt...
Citera
2025-12-28, 11:04
Avstängd
Citat:
"Polisen vill inte gå in på exakt var den försvunna kvinnan sågs senast och inte heller gå ut med ett signalement."

Vad tror ni? Vad an detta från polisens sida? Mystiskt...

De vill antagligen inte avslöja för gärningsmannen om något vittne sett henne efter stationen eller inte…
Citera
2025-12-28, 11:04
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gullfia
Han kan ha börjat följa henne EFTER försvinnandet, med tanke på att han är extremt aktiv i tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Nä inget märkligt, har säkert lagt till henne efter det att hon försvunnit..

Ja absolut, det är väl det mest troliga. Men han skriver lite obehagligt tycker jag. Har ju varit tidigare case där GM har varit inne och härjar i flashbacktrådar.

Gissar att det ganska snabbt går att klargöra om han börjat följa innan eller efter för polisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in