Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Igår, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Eller så är det ett sätt han använder för att slippa sitta på Kumla och allt va dom heter.. han planerade kanske inte att åka fast men om han gjorde de så får han sitta på kvinnofängelse pga juridiken?. Vad jag fattar de som är det bara juridiska könet han bytt inte utseendet och operationer!?

Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Skulle vilja veta mer om hans mamma. Vem blir dement runt 40-50, extremt ovanligt. Är de säkra på att hon inte lider av någon ärftlig hjärnåkomma som gjort sonen skogstokig?
knarkar o super man tillräckligt länge kan man få alzheimers i ung ålder
Citera
Igår, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sagalinnea
Om du vill byta ansikte/inte bli igenkänd (pga exempelvis bild ute på honom som Ekeröpedofilen, därav äldre länken) så är det smidigare att byta till att identifiera sig som kvinna då det ger större frihet att dölja ditt gamla ansikte/identitet. Men vad vet jag. Vi kan också säga att hen ” känt sig som kvinna”. Egentligen bryr jag mig mindre men tror mer på det förra i detta fallet, eftersom han var Ekeröpedofilen, och bild ute, och sen satt två år i fängelse. Nu lämnar jag detta ämne, känner att det inte bidrar/leder någon vart.
Jag tänker så här.

Om han gett fan i att begå fler brott så hade det räckt med namnbyte, hemlig identitet och den naturliga förändring av utseende som kommer med åldrandet för att slippa bli igenkänd. Lite hårfärg, kanske skägg, rakad skalle eller något annat, hade ytterligare minskat risken att han skulle bli igenkänd. Att göra ett juridiskt könsbyte och klä sig så att man ser ut som en transa, är snarare något som drar till sig uppmärksamhet.

Nu var ju aldrig planerna att sluta begå brott och i det läget spelar ju nytt kön, nytt personnummer, annat utseende, nytt namn och allt annat man kan hitta på för att dölja sin identitet, ingen roll. Polisen kommer ju att leta efter en person som stämmer in på ett signalement som ges i samband med begågna brott, man kanske hittar DNA som man nu ju gjorde och det kan man ju inte ändra osv.

Så just detta att ev dölja sin identitet ser jag som en av de mindre troliga orsakerna till att bli en Vilma.
Citera
Igår, 13:58
Medlem
centralts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyally
Det är man väl alltid om man styckmördar någon

Extra psyksjuk om man är transa och pedofil. Rättspsyk.
Citera
Medlem
Turphiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Du verkar helt förståndshandikappad. Jag har då inte gapat över att någon skulle "böjt sig för felaktiga narrativ" - vem fan pratar ens på det viset?

Vi kan lägga ner denna diskussionen, vi kommer inte längre här. Varsågod för att jag skänkte dig lite kunskap du uppenbart är i starkt behov av.

Du är ju uppenbarligen medveten om att ordet "gärningsperson" figurerar i samhället, ändå känner du dig tvingad att "skänka mig kunskap" om vad ordet man i sammanhanget syftar till som om det vore jag som uppfann uttrycket från början. Mer klädsamt hade varit om du höll käften stängd eller riktade din "utbildning" åt rätt håll. Jag tror du lider av kraftig narcissism där du inbillar dig att du är den enda som egentligen vet något och känner dig tvingad att lära alla andra. Pajas
Citera
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Finns bild inne i lastbilen på fb.
7 wunderbaums och 4 stora mjukisdjur i synfältet.
En vuxen människa har inte så,möjligen en ungdom i en epa.
https://www.facebook.com/Vrex.andersson/

Ser ganska läskig ut på några av bilderna. Hur många facebookprofiler har människan?
Citera
Igår, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Per anhölls först. Antingen via kameror eller att någon har fått syn på bilens regnummer, den natten. Han har tjallat med största sannolikhet när polisen hälsat på. De har använt Pers bil. Måste vara den där Mazda CX5.¨

Polisen började söka runt Uttran den 27e på kvällen.

Så kan det säkert vara, att han delar information. Men vid det laget har de ju redan träff på mördaren via DNA-sök hos NFC.

Mycket intressant.

Då kan man ju anta att P*r sagt något som gör att polis söker Uttran eller att de hittar andra spår som lett dit - däckspår som exempel.

Är det då Uttringevikens brygga man sökt och något inträffat där är det ännu hemskare, i och med att det är ett stenkast från föräldrahemmet.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Har han någon koppling till Kungälven? Någon här i tråden frågade om det tidigare, och han verkar ha vänner från Göteborgsområdet utifrån det du har hittat. Personen undrade om det pga det fanns ett olöst fall, en 55-årig kvinna som hade hittats i något dike vid skogen 2022. Men då borde de ha hittat DNA-spår på henne eller annat som pekar på hans involvering. Hans tillvägagångssätt verkar lite mer annorlunda. Dock har han sökt en del på döda kvinnolik från obduktionsrum. Och åldern stämmer in på vad hans egen mamma bör vara för tre-fyra år sen. Han har nog hat gentemot sin mamma, brukar börja där med dessa sjuka individer. Antagligen varit med om grova övergrepp och en mamma som är psykiskt instabil vilket lett till hans sjukliga besatthet av att se kvinnor skadade/döda.

Med Kungälven menar du Kungsängen va? Strax utanför Stockholm, inte utanför Göteborg.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Autister brukar gilla mjukisdjur även som vuxna.
han kanske använder gosedjuren för att locka till sig barn han är ju en äcklig pedofil
Citera
Igår, 14:00
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElPudden
Detta är såklart bara min teori, och är ej själv 100% övertygad om den, men det kan nog ligga något i det:

Kan mordet ha ett avundsjuka-motiv, bortsett från GMs tidigare kända galna våldtäkts och mordfantasier.

Alltså att han själv som transa aldrig känt sig själv övertygad kvinna, och att alla i hans omgivning sett honom som ytterst störd och eljest snarare än en kvinna. Kan han valt ut och mördat BO i rent förakt för att hon var den unga, söta, propra och framgångsrika kvinnan han själv ville vara och ses som?.

Vad tror ni?

I USA är detta ett fenomen där vissa psykiskt sjuka personer inom LGBTQ-sfären vill dra ned cis personer ner i sitt eget fördärv, bla flera skolskjutningar i staterna har haft det motivet.

Så du tror inte att LGBTQ-sfären kommer att omfamna MGK till sitt community då?

Eller kommer de att sätta MGK i facket ”Män som hatar kvinnor”?
Citera
Igår, 14:01
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av centralt
Det är ju ytterligare ett bevis på att hen är psyksjuk, hur är inte det relevant?

Finns dom som håller med dig och dom som tycker annorlunda, båda läger har fört fram sina argument, ingen lyckas övertyga den andra sidan.

Vi har tagit del av argumenten och åsikterna nu, det går på repeat.
Citera
Igår, 14:01
Medlem
gullfias avatar
Att GM var "bara" 174 cm med den ynkliga vikten 54 kg.... kraftig kajalpenna kring ögonen och Östrogen-byst.

Förklarar varför My inte la benen på ryggen då GM stannade bilen eller gick ikapp henne.

Hon processade undermedvetet individen som en KVINNA, inte en man!!!

Radarn var inte uppe och hon vaggades in i en falsk trygghet.

Ruskigt tjejer, eller hur? Det hade kunnat vara du eller jag som stötte på vad vi tror är en annan kvinna. Men som egentligen är en manlig styckmördaren med penisen intakt.
Citera
Igår, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alibabasfru
knarkar o super man tillräckligt länge kan man få alzheimers i ung ålder

Behöver man inte göra. Jag har för mig att jag läst att man kan få det redan i 30-årsåldern även om det är ovanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in