Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-29, 13:53
Medlem
Detta är hämtat från en tråd om MGM från 2019. En Powerpunani skrev det 210127.
Citat:
Ursprungligen postat av Ivey
Alltså va? Vad menar du nu ens??? Inlägget du delade skrevs idag för mindre än två timmar sedan. Vadå ”förutse vad MGM nu genomfört”? Vem har gjort det???

Med modifikation för att det kanske är jag som är trög och helt missar din poäng, men då får du vara mer specifik.
Citera
2025-12-29, 13:53
Medlem
Kan vi sluta diskutera vad GM identifierar sig som, det spelar väl ingen som helst roll för hur själva gärningen gått till.
Citera
2025-12-29, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Finns bild inne i lastbilen på fb.
7 wunderbaums och 4 stora mjukisdjur i synfältet.
En vuxen människa har inte så,möjligen en ungdom i en epa.
https://www.facebook.com/Vrex.andersson/

Autister brukar gilla mjukisdjur även som vuxna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agnusdei
Har gått igenom Vilmas vänner på Facebook. En salig blandning, men har lyckats identifiera bostadsorter på totalt 16 personer av ”hennes” vänner.

6 st i Stockholmsområdet
5 st i Göteborg (västkusten)
3 st i Småland

Sen två anomalier med Askersund och Floby.

Det tyder på ett visst mönster och att Vilma i karaktären som Vilma har vistats förutom i Stockholmstrakten, även på västkusten och i Småland

Har han någon koppling till Kungsängen? Någon här i tråden frågade om det tidigare pga det fanns ett olöst fall, en 55-årig kvinna som hade hittats i något dike vid skogen 2022. Men då borde de ha hittat DNA-spår på henne eller annat som pekar på hans involvering. Hans tillvägagångssätt verkar lite mer annorlunda. Dock har han sökt en del på döda kvinnolik från obduktionsrum. Och åldern stämmer in på vad hans egen mamma bör vara för tre-fyra år sen. Han har nog hat gentemot sin mamma, brukar börja där med dessa sjuka individer. Antagligen varit med om grova övergrepp och en mamma som är psykiskt instabil vilket lett till hans sjukliga besatthet av att se kvinnor skadade/döda.
Senast redigerad av Allasmeknamn 2025-12-29 kl. 14:24.
Citera
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Har han bytt juridiskt kön? Är det fastställt? Då gör ju Expressen fel som skriver "Rönningemannen" på första sidan idag.

Juridiskt vet jag inte, men om det är han på Bodycontact så är det 2021.

Om inte så blev han nog officiellt kvinna i somras i alla fall med den nya lagen.
Citera
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastkaktus
Så, är Carina född tjej?

Ja, garanterat! På den tiden kunde man inte vimsa runt och byta kön som man returnerar en skjorta man fått men inte gillade.

Om jag fått rätt information så hängde hon i svansen av gängen kring Kungsträdgården i mitten av 1980-talet. De som kallades ”värstingar” som P@ul0 ROb3rtO och andra illbattingar som kom från Upplands Väsby. Därför placerades hon i fosterhem/familjehem ute på landet i Norduppland någonstans.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Skulle vilja veta mer om hans mamma. Vem blir dement runt 40-50, extremt ovanligt. Är de säkra på att hon inte lider av någon ärftlig hjärnåkomma som gjort sonen skogstokig?

Detta tyckte jag också! Frågade min man samma sak igår. "Vem blir dement vid den åldern?" Antar att allt är möjligt..
Citera
2025-12-29, 13:55
Medlem
centralts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyally
Kan vi sluta diskutera vad GM identifierar sig som, det spelar väl ingen som helst roll för hur själva gärningen gått till.

Det är ju ytterligare ett bevis på att hen är psyksjuk, hur är inte det relevant?

Citera
2025-12-29, 13:55
Medlem
ElPuddens avatar
Detta är såklart bara min teori, och är ej själv 100% övertygad om den, men det kan nog ligga något i det:

Kan mordet ha ett avundsjuka-motiv, bortsett från GMs tidigare kända galna våldtäkts och mordfantasier.

Alltså att han själv som transa aldrig känt sig själv övertygad kvinna, och att alla i hans omgivning sett honom som ytterst störd och eljest snarare än en kvinna. Kan han valt ut och mördat BO i rent förakt för att hon var den unga, söta, propra och framgångsrika kvinnan han själv ville vara och ses som?.

Vad tror ni?

I USA är detta ett fenomen där vissa psykiskt sjuka personer inom LGBTQ-sfären vill dra ned cis personer ner i sitt eget fördärv, bla flera skolskjutningar i staterna har haft det motivet.
Citera
2025-12-29, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LesDiscrets
Detta tyckte jag också! Frågade min man samma sak igår. "Vem blir dement vid den åldern?" Antar att allt är möjligt..

Ovanligt men man kan få demens liknande symtom av stroke, alkoholism osv vilket kan skapa ett stort vårdbehov.
Citera
2025-12-29, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av centralt
Det är ju ytterligare ett bevis på att hen är psyksjuk, hur är inte det relevant?

Det är man väl alltid om man styckmördar någon
Citera
2025-12-29, 13:57
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kusinvitamin65
Roberto, kan vi inte bara skita i att dra kortet vänsterkvinnor och feminister i det här läget?
En ung kvinna har bragts om livet.
My hade all rätt att vara där hon ville när hon ville.
Det är ingen annan än gärningsmannen/männen som gjort något fel.

Vad snackar du om? Jag har inte lastat nån annan än den vidriga mördaren. Det jag försökte säga med posten var precis det du säger, att sluta göra detta till nåns politiska agenda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in