Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-29, 02:59
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyally
Det var ju på åtminstone två platser: i huset GM uppehöll sig (bodde?), samt i en skog. Oklart var denna skog finns, jag har inte hittat någon information om det.

Tack. Var är huset GM upphållit sig?
Citera
2025-12-29, 03:00
Medlem
Citat:
Jag tror inte att han är trans "på riktigt" så att säga. Detta är en sjuk person. Han byter namn som många dömda personer för att kunna fortsätta ett liv utan att bli igenkänd via sitt namn. Han har tydligen bytt till andra manliga namn förut. Att han nu blivit "Vilma" tror jag har mer att göra med hans sjuka fantasier att göra, och att välja samma namn som en styckmördad person för att kanske identifiera sig med henne, eller komma nära eller nåt. Och underhålla sina fantasier som visade sig i förra försöker genom hans sökningar på allt möjligt sjukt, och som nu han fick genomföra. Bävar för vad hans senaste sökningar visar sig vara, det är garanterat ännu värre än sist.

Ja jag ser det som mer troligt att han gjorde könsbytet för att inte bli igenkänd? Han ville stanna i Stockholms län, kunna spela speedball och umgås med folk som inte kände igen honom? Sen kan han ju vara så naiv att han faktiskt trodde och intalade både sig själv och läkare, att hans störda lustar att våldta och mörda skulle försvinna, om han blev kvinna? Det är ju iofs möjligt att psykolog/psykiatriker anade att det inte stämde men han kanske sågs som hopplöst fall och fick bli försökskanin?
Men med facit i hand så hjälpte det inte med hormonbehandlingar, könsbyte, byta hårfärg, byta namn eller smink, lusten att utföra våld, mörda, styckmörda finns där ändå? Och nu är han igenkänd och kan inte fly som Vilma alla fall? Allt var vara bortkastad tid och pengar? Så fullkomligt hopplöst? Lås in och släpp aldrig mer ut?
Citera
2025-12-29, 03:03
Medlem
Har R0bin bytt juridiskt kön och kanske börjat klä sig i kvinnokläder så kanske inte My uppfattade hen som ett faktiskt hot innan det var för sent? Vad är det med transor och styckmord egentligen? Jag tänker på 20-åriga Vatchareeya Bangsuan i Boden som blev styckmördad av Krist0ffer J0hansson som senare genomgick en könskorrigering och bytte namn till Kim Marie istället. 😠
Citera
2025-12-29, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
T ex att mamman har snuskig humor på Facebook? Och ser ut som en regelrätt narcissist. Kanske traumatiskt för en kille som redan uppenbarligen har lite för mycket omkring sig så att säga

Hatar han kvinnor pga sin mamma tro?
Citera
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smickra

Nevermind. Det är i skogsområdet flera mil från Rönninge jag är intresserad av. Gnesta har föreslagits ser jag.
Citera
Medlem
Citat:
Viksberg. Läs grevens sammanfattning i början av ämnet
Citera
2025-12-29, 03:06
Medlem
smickras avatar
Citat:
Viksberg. Läs grevens sammanfattning i början av ämnet

Yes, jag har läst. Det är skogsområdet jag är intresserad av att veta. Det verkar inte helt klart mer än att det är flera mil från Rönninge.
Citera
2025-12-29, 03:06
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Någon i tråden skrev att det hade varit en polishelikopter runt Gnesta. Behöver ju varken vara sant eller betyda något men mkt annat i tråden har stämt ganska bra.

Gnesta är nytt för mig men de flög en avstickare upp till sjön Tullan och cirklade en stund.
Citera
2025-12-29, 03:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Curren
Jag ger mig

My hade en hammare i väskan som hon sliter upp o ska slå V*ilma med. V*lma blir förbannad tar hammaren från My och dänger henne jävel i skallen o My är död innan hon faller till marken..

Tror du verkligen på att My var den som hade hammaren?

Jag tror inte att det var My som hade hammaren. Som iofs skulle ha kunnat fått plats i de överdimensionerade fickorna på hennes kappa. Och en hammare i hennes hand hade ju kunnat ändra saker och ting drastiskt. Men hon var väl mer åt vänsterhållet? Alla är fina, alla är snälla?

Och hammare gifter sig bra med buntband. Märkligt dock att lämna kvar sådant bevismaterial?

Och vad är det här sinnessjuka med juridiskt kön? Ska den här penisbärande pedofilen och styckmördaren kanske sättas i kvinnofängelse? För att han har döpt om sig till Vilma?
Citera
Medlem
Citat:
Yes, jag har läst. Det är skogsområdet jag är intresserad av att veta. Det verkar inte helt klart mer än att det är flera mil från Rönninge.

1mil ca inte flera
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Curren
Bara för att "du" har pattar o en råtta innebär inte per automatik att du är kvinna i dagens värld.

Men jag delar din åsikt 👍🏻

Pepparspray kan orsaka allvarliga skador (andningssvårigheter, panik, olyckor). Tillgång hos allmänheten ökar risken för eskalerade konflikter snarare än att förebygga våld. Dessutom används pepparspray ofta används offensivt vid rån, misshandel och hot. Ett generellt tillstånd skulle underlätta sådan brottslighet. Då är det lika hög risk att angriparen peppersprayar i detta fall. Med ditt resonemang bör vi även tillåta skjutvapen.

Ont: Bild på GM? Varför har domaren som släppt honom efter 2 år inte häktats än?
Citera
2025-12-29, 03:09
Medlem
Citat:
Jag undrar också. Men de verkar inte ha gått ut med var han greps. Nån påstod sig ha en bild från gripandet men sen blev det tyst där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in