Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-29, 02:50
Medlem
sten-sax-grops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Glöm inte att det var jag som sa det först.

Man försöker inte kidnappa en 10-åring 2019. Det går 6 år och sen styckar man en 25-åring. Nej nej nej. Han har gjort grejer däremellan. Frågan är bara vad?

Du har med 90% rätt tyvärr
Citera
2025-12-29, 02:51
Medlem
(FB) Kvinna hittad död i terrängen Stockholm Kungsängen - 2022-06-20

Det här fallet, minns jag fel eller hade inte MGM koppling till kungsängen. detta va 2022
Senast redigerad av Jaay 2025-12-29 kl. 02:53.
Citera
2025-12-29, 02:52
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Curren
Vilka motiv?
Snarare teorier.

Polisen har heller inga motiv, vet inte ens om det finns en koppling eller vad den ev skulle kunna vara.

Jag talar om bildmotiv som svar på nedanstående.

Citat:
Har du missat hans tidigare googlingar och sparade bilder?

Ta din medicin.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliverboi
Någon mer som kommer ha en sömnlös natt?
Detta är alldeles för sjukt för att ens kunna ta in, känns helt overkligt. Vill knappt ens veta all ytterliggare information vi kommer få inom snar framtid.
Min enda önskan just nu är att BO inte hann förstå vad som hände.

Jag känner precis samma.
Kan inte låta bli att tänka på hennes anhöriga, hur fruktansvärt det här måste kännas och hur mycket de lider just nu. Måtte de ha stöd hos sig hela tiden.
Citera
Medlem
smickras avatar
Framgår det var My hittades? Det står i Aftonbladet att det var ”flera mil” från Rönninge.
Citera
Medlem
Teori 1: han hatar kvinnor så pass mycket att han väljer det perfekta offret och styckar henne. Som tuttar och snippa. Sen wear it.

Teori 2: den där 45årige är hans sugar daddy / någon som han har sex med.

Teori 3: är han så pass sjuk. Och vill vara kvinna. Hatar kvinnor för dom är kvinnor på riktigt.
Citera
2025-12-29, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Glöm inte att det var jag som sa det först.

Man försöker inte kidnappa en 10-åring 2019. Det går 6 år och sen styckar man en 25-åring. Nej nej nej. Han har gjort grejer däremellan. Frågan är bara vad?

Sant.

Men hade det varit något grovt, som polisen fått kännedom om, bör de fått napp på honom. De har ju hans DNA sedan tidigare fall.

Tror nog han har gjort saker, men inget polisen fått nys om.
Citera
2025-12-29, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Jag ber inte dig om ursäkt.

Mördarens dna kan väl finnas på alla prylar som hittades oavsett vems de är, hur tänker du nu?

Med en hammare kan man till exempel försöka slå en angripare i skallen.

Lär dig hur man använder ordet vinkla, jag ställer frågor och resonerar, skärp dig.

Jag ger mig

My hade en hammare i väskan som hon sliter upp o ska slå V*ilma med. V*lma blir förbannad tar hammaren från My och dänger henne jävel i skallen o My är död innan hon faller till marken..

Tror du verkligen på att My var den som hade hammaren?
Citera
2025-12-29, 02:54
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Känner ett flertal kvinnor som bär kniv dolt, men faktiskt ingen som har en hammare i handväskan. Det må vara ovanligt.

Säkert, men kanske lagligare än kniv, hon var ju trots allt en ordentlig människa.

Jag påstår inte att det är hennes hammare, lämnar dock öppet för att det kan vara så.
Citera
2025-12-29, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Framgår det var My hittades? Det står i Aftonbladet att det var ”flera mil” från Rönninge.
Det var ju på åtminstone två platser: i huset GM uppehöll sig (bodde?), samt i en skog. Oklart var denna skog finns, jag har inte hittat någon information om det.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Curren
Jag ger mig

My hade en hammare i väskan som hon sliter upp o ska slå V*ilma med. V*lma blir förbannad tar hammaren från My och dänger henne jävel i skallen o My är död innan hon faller till marken..

Tror du verkligen på att My var den som hade hammaren?

Vadå tror?

Jag har inte någonstans uttryckt en sådan tro, bygg inte halmgubbar.
Citera
Medlem
Negerkucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smickra

Någon i tråden skrev att det hade varit en polishelikopter runt Gnesta. Behöver ju varken vara sant eller betyda något men mkt annat i tråden har stämt ganska bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in