Citat:
Ursprungligen postat av
cyally
Jag tror inte att han är trans "på riktigt" så att säga. Detta är en sjuk person. Han byter namn som många dömda personer för att kunna fortsätta ett liv utan att bli igenkänd via sitt namn. Han har tydligen bytt till andra manliga namn förut. Att han nu blivit "Vilma" tror jag har mer att göra med hans sjuka fantasier att göra, och att välja samma namn som en styckmördad person för att kanske identifiera sig med henne, eller komma nära eller nåt. Och underhålla sina fantasier som visade sig i förra försöker genom hans sökningar på allt möjligt sjukt, och som nu han fick genomföra. Bävar för vad hans senaste sökningar visar sig vara, det är garanterat ännu värre än sist.
Ja jag ser det som mer troligt att han gjorde könsbytet för att inte bli igenkänd? Han ville stanna i Stockholms län, kunna spela speedball och umgås med folk som inte kände igen honom? Sen kan han ju vara så naiv att han faktiskt trodde och intalade både sig själv och läkare, att hans störda lustar att våldta och mörda skulle försvinna, om han blev kvinna? Det är ju iofs möjligt att psykolog/psykiatriker anade att det inte stämde men han kanske sågs som hopplöst fall och fick bli försökskanin?
Men med facit i hand så hjälpte det inte med hormonbehandlingar, könsbyte, byta hårfärg, byta namn eller smink, lusten att utföra våld, mörda, styckmörda finns där ändå? Och nu är han igenkänd och kan inte fly som Vilma alla fall? Allt var vara bortkastad tid och pengar? Så fullkomligt hopplöst? Lås in och släpp aldrig mer ut?