Citat:
Ursprungligen postat av
Onemisstake
Eftersom han bytt namn flera ggr, så får det mig att undra om det är möjligt att han gjort könsbyte, bytt till kvinnonamn namn och antar då att han är kraftigt sminkad och har långt hår idag, enbart för att inte bli just igenkänd och slippa flytta runt och byta namn? Kan han haft detta som förklaring till ”sina sjuka sexuella våldsbrott” mot barn och kvinnor? Hur som helst så hjälpte det ju inte i så fall? Robin/Vilma bör väl få rättspsykiatrisk och inte sätts med kvinnor som han vill mörda?
Eller är han född i fel kropp och alltid känt sig som kvinna? Och ändå hatar kvinnor så mycket att de måste mördas?
En lesbisk mördare som ska sitta i kvinnofängelse?
Här ställer du frågor jag redan snuddat vid svaret i tidigare inlägg, men det är helt omöjligt för oss att veta om det är en skenmanöver eller könsdysfori och därför ställer jag mig helt emot hela den här skiten med att man ska kunna identifiera sig som något annat än vad man är född till.
Visst du kan klä ut dig och sminka dig som en tjej, men i ditt pass ska det stå att du är man om du är född som det.
Det är helt banalt att en psyksjuk pedofil kan skapa en helt ny identitet och få samröre med människor i diverse forum där de inte har någon vetskap om att det är en man med psykiska besvär de har att göra med.
Jag bojkottar hela transgrejen fullständigt, sitta i kvinnofängelse som man. Gud förbannad!