Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-29, 00:39
Medlem
Tuors avatar
Vad kan Vilma ha varit med om för hemskt som fått henne att vilja styckmörda andra kvinnor?
Citera
2025-12-29, 00:39
Medlem
Mangelinas avatar
Nu står det: "Familjen slog larm, men den aktiva polisinsatsen dröjde. Patruller skickades flera timmar senare – när närstående själva hittat buntband och en hammare".
Jag vet att det stått att vänner etc hittat grejerna, men hemskt att polisen inte kan ta sånt på allvar - att My skickade meddelande "hemma snart" och inte dyker upp. Hemskt!
Citera
2025-12-29, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Tärnstigen 2, postort Södertälje? Okej, tack.

Har platsen där GM greps med kvarlevor framkommit?

Stämmer, Tärnstigen Södertälje.

Har inte framkommit vart GM gripits med kvarlevor
Citera
2025-12-29, 00:42
Medlem
Jag vet inte ens vad man ska kalla MGM längre. När någon begår det som det här handlar om har man förbrukat all rätt att ses som något annat än en fullständig katastrof för omgivningen.

Sådana här individer hör inte hemma i ett fungerande samhälle. De ska isoleras fullständigt, utan utrymme att påverka, manipulera eller fortsätta ta plats.

Namnsbytet gör det bara ännu mer motbjudande. Att välja ett namn som ligger så nära Wilma Andersson – ett oskyldigt offer för ett liknande brott – känns som ett medvetet försök att provocera och dra till sig uppmärksamhet.

Det mest obehagliga är just det: behovet av att bli sedd, ens efter det ofattbara som begåtts. Men fokus ska aldrig ligga där. Det finns inget här som förtjänar uppmärksamhet. Det enda som förtjänar att nämnas är det liv som förstördes.

Vila i frid My Törnblom! 😥
Citera
2025-12-29, 00:43
Medlem
Sinbengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onemisstake
Eftersom han bytt namn flera ggr, så får det mig att undra om det är möjligt att han gjort könsbyte, bytt till kvinnonamn namn och antar då att han är kraftigt sminkad och har långt hår idag, enbart för att inte bli just igenkänd och slippa flytta runt och byta namn? Kan han haft detta som förklaring till ”sina sjuka sexuella våldsbrott” mot barn och kvinnor? Hur som helst så hjälpte det ju inte i så fall? Robin/Vilma bör väl få rättspsykiatrisk och inte sätts med kvinnor som han vill mörda?

Eller är han född i fel kropp och alltid känt sig som kvinna? Och ändå hatar kvinnor så mycket att de måste mördas?
En lesbisk mördare som ska sitta i kvinnofängelse?

Här ställer du frågor jag redan snuddat vid svaret i tidigare inlägg, men det är helt omöjligt för oss att veta om det är en skenmanöver eller könsdysfori och därför ställer jag mig helt emot hela den här skiten med att man ska kunna identifiera sig som något annat än vad man är född till.

Visst du kan klä ut dig och sminka dig som en tjej, men i ditt pass ska det stå att du är man om du är född som det.

Det är helt banalt att en psyksjuk pedofil kan skapa en helt ny identitet och få samröre med människor i diverse forum där de inte har någon vetskap om att det är en man med psykiska besvär de har att göra med.

Jag bojkottar hela transgrejen fullständigt, sitta i kvinnofängelse som man. Gud förbannad!
Citera
2025-12-29, 00:44
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Vad kan Vilma ha varit med om för hemskt som fått henne att vilja styckmörda andra kvinnor?
T ex att mamman har snuskig humor på Facebook? Och ser ut som en regelrätt narcissist. Kanske traumatiskt för en kille som redan uppenbarligen har lite för mycket omkring sig så att säga
Citera
Medlem
https://imgur.com/a/t-rnbloms-m-rdare-kY3J5To

Haha, ja vad ska man säga? Vilma.. jaja, denna får ni tjejer ta

Men man blir ju riktigt nyfiken på att höra vad för story hon kommer spinna. Självförsvar? Sexlek som gått över styr? En "olyckshändelse" och en styckning eftersom hon "greps av panik"?
Citera
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Vet vi nåt om hens uppväxt? Föräldrar? Syskon? Skolgång? Diagnoser?

Pappan verkar vara död. Mamman troligtvis dement. Detta enligt tidigare inlägg.

Beroendeproblematik sannolikt på grund av självmedicinering med avseende på psykisk ohälsa. Mamman har varit omhändertagen av socialtjänsten placerad på familjehem i sin ungdom, enligt mina källor.

Jag gissar att MGM fått alla bokstavskombinationer som finns. Lite syntax error i det genetiska lotteriet så att säga.
Citera
2025-12-29, 00:45
Medlem
Jag blev ändå ganska förvånad över uppgiften att GM numera identifierar sig som kvinna. Min spontana tanke var om det kan ha varit ett försök att köpa sig tid, kanske för att skapa viss förvirring medan hen eventuellt skulle försöka ta sig ut ur landet.

Tur i alla fall att GM greps vid rätt tillfälle och på bar gärning. Annars hade det kunnat bli betydligt mer rörigt, och jag kan verkligen tänka mig hur förvirrande situationen måste ha varit för alla inblandade - särskilt om polisen letade efter en man men istället stötte på någon med ett mer kvinnligt signalement.
Senast redigerad av glaceo 2025-12-29 kl. 00:50.
Citera
2025-12-29, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillamy75
Så kan det säkert vara, jag är inte rädd för att erkänna att jag kan ha fel, men tycker i mina ögon att det är stora skillnader på ögonen på bilderna, så även hakan. Mest synd att man inte ser öronen på hans bild
Det är samma person
Citera
2025-12-29, 00:46
Medlem
Yoweris avatar
När är det möjligt att kanske få en chans att träffa på fanskapet. Från transportbilen till rätten?
Citera
2025-12-29, 00:46
Medlem
StormuftinMagdas avatar
Synd att kvinnan inte hade rättigheten att bära ett eldhandvapen.
Då hade hon kunnat göra sig skjutklar och snabbt stoppat det vänsterblivna miffot som rusade mot henne.
Skulle verkligen inte vilja vara svensk kvinna i dagens Sverige.
Helt utelämnad och försvarslös bland det postmoderna samhällets avskum.
Det är stadsideologi att uppmuntra transvestiter och andra vänsterblivnas sinnessjukdom i Sverige med prideparader.
Uppmuntra psyksjuka mutanter i deras villfarelse och detta blir resultatet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in