Citat:
Ursprungligen postat av
khai
Spännande att du vill utforska din bisexualitet, jag är själv bisexuell och visst vill man få uppleva båda. För mig är det olika hur ett ragg går till och utvecklas, men känner generellt att jag kan vara mer rakt på sak med killar än vad jag är med tjejer. Sker sällan att jag följer med killar hem, men jag är också främst med killar som är DL, så krogtoan eller ute nånstans, men då blir det ju oftast avsugningar eller handjobs. Om jag vill ha mer ordentligt sex har jag inga problem med att ta med killar hem till mig, men det sker sällan spontant. Sväljer om han är snäll haha. Enda tydliga preferensen jag har gällande porr är att det måste vara amatörporr eller OF-grejer, klarar inte av professionell porr för det är för jäkla fake, är bara cringe. Sen gillar jag maskulina män.
Vad har fått dig att känna att du vill utforska sex och/eller romans med killar nu? Eller du kanske är ganska ung? Vad gillar du för typ av killar?
Jag gillar oxå amatörporr. Annars gillas doggy med creampie, trekant, blowjobs med mera.
Erotiska noveller är oxå väldigt hett. Från literotica.
Jag finner en del killar rätt attraktiva, aldrig vart kär i nån kille dock. Det är mest inom sex jag vill testa på, avsugning bland annat. Dock har jag utforskat analt, med dildos och vibrator.
Vill testa en riktig kuk nångång
Rätt ung vet jag inte, är 37. Dock dåligt sexuellt erfaren.
Mellanting av muskelös och twinks typ, gärna lite pojkaktigt utseende.