2025-10-06, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mestersnokarN
En sak jag har funderat på som en introvert straight man. Är det inte hemskt jobbigt för introverta bögar i miljöer med många extremt flamboyanta extroverta personer?
Självklart förstår jag att långt ifrån alla bögar har såna personligheter men mina erfarenheter av hbtq miljöer är att dom tycks vara överrepresenterade.
Har följt med på bögbar några gånger med en lesbisk barndomskompis och kan konstatera att alla var extremt trevliga men mitt sociala batteri fick kortslutning efter ca 1 timme.
Lesbiska överlag tycker jag är mycket lättare att orka prata längre stunder.
Umgås man som introvert bög hellre med lebbar?

Finns självklart olika sorters bögar också och umgängen är väl till viss del uppdelade i bögar med slappa handleder och bögar med normala handleder.

En introvert bög kanske trots allt har lättare att hitta vänner och ligg än en hetero som ska konkurrera på den marknaden.
Citera
2025-10-09, 23:28
Medlem
Är det vanligt att bögpar tjafsar om vem ska vara top och vem ska vara bottom?
Citera
2025-10-10, 00:00
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av candyboot
Är det vanligt att bögpar tjafsar om vem ska vara top och vem ska vara bottom?

Dom flesta som har analsex (är ju inte alla) har ju benat ut den rollfördelningen rätt tidigt i dejtandet. Vilket är litet vinsten med att det finns termer för allt och alla är rätt öppenhjärtliga om sina preferenser.
Citera
2025-12-19, 17:45
Medlem
DisneyMouses avatar
Nån dag ska jag utforska min bisexuella sida, jag är binyfiken.

Till ämnet:
Hur gör ni om ni får ragg på krogen och det vankas sex,
förekommer simpel avsugning på krogtoan?
Eller är det mer, följer med hem och sex därefter?
Sväljer ni på ONS?

Vad gillar ni för genrer på bögporr, har ni några favoriter?
Jag har själv några genrer jag föredrar/gillar inom det.
Citera
2025-12-26, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisneyMouse
Nån dag ska jag utforska min bisexuella sida, jag är binyfiken.

Till ämnet:
Hur gör ni om ni får ragg på krogen och det vankas sex,
förekommer simpel avsugning på krogtoan?
Eller är det mer, följer med hem och sex därefter?
Sväljer ni på ONS?

Vad gillar ni för genrer på bögporr, har ni några favoriter?
Jag har själv några genrer jag föredrar/gillar inom det.

Spännande att du vill utforska din bisexualitet, jag är själv bisexuell och visst vill man få uppleva båda. För mig är det olika hur ett ragg går till och utvecklas, men känner generellt att jag kan vara mer rakt på sak med killar än vad jag är med tjejer. Sker sällan att jag följer med killar hem, men jag är också främst med killar som är DL, så krogtoan eller ute nånstans, men då blir det ju oftast avsugningar eller handjobs. Om jag vill ha mer ordentligt sex har jag inga problem med att ta med killar hem till mig, men det sker sällan spontant. Sväljer om han är snäll haha. Enda tydliga preferensen jag har gällande porr är att det måste vara amatörporr eller OF-grejer, klarar inte av professionell porr för det är för jäkla fake, är bara cringe. Sen gillar jag maskulina män.

Vad har fått dig att känna att du vill utforska sex och/eller romans med killar nu? Eller du kanske är ganska ung? Vad gillar du för typ av killar?
Citera
2025-12-26, 21:27
Medlem
DisneyMouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khai
Spännande att du vill utforska din bisexualitet, jag är själv bisexuell och visst vill man få uppleva båda. För mig är det olika hur ett ragg går till och utvecklas, men känner generellt att jag kan vara mer rakt på sak med killar än vad jag är med tjejer. Sker sällan att jag följer med killar hem, men jag är också främst med killar som är DL, så krogtoan eller ute nånstans, men då blir det ju oftast avsugningar eller handjobs. Om jag vill ha mer ordentligt sex har jag inga problem med att ta med killar hem till mig, men det sker sällan spontant. Sväljer om han är snäll haha. Enda tydliga preferensen jag har gällande porr är att det måste vara amatörporr eller OF-grejer, klarar inte av professionell porr för det är för jäkla fake, är bara cringe. Sen gillar jag maskulina män.

Vad har fått dig att känna att du vill utforska sex och/eller romans med killar nu? Eller du kanske är ganska ung? Vad gillar du för typ av killar?

Jag gillar oxå amatörporr. Annars gillas doggy med creampie, trekant, blowjobs med mera.
Erotiska noveller är oxå väldigt hett. Från literotica.

Jag finner en del killar rätt attraktiva, aldrig vart kär i nån kille dock. Det är mest inom sex jag vill testa på, avsugning bland annat. Dock har jag utforskat analt, med dildos och vibrator.
Vill testa en riktig kuk nångång

Rätt ung vet jag inte, är 37. Dock dåligt sexuellt erfaren.

Mellanting av muskelös och twinks typ, gärna lite pojkaktigt utseende.
Senast redigerad av DisneyMouse 2025-12-26 kl. 21:47.
Citera
2025-12-27, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisneyMouse
Jag gillar oxå amatörporr. Annars gillas doggy med creampie, trekant, blowjobs med mera.
Erotiska noveller är oxå väldigt hett. Från literotica.

Jag finner en del killar rätt attraktiva, aldrig vart kär i nån kille dock. Det är mest inom sex jag vill testa på, avsugning bland annat. Dock har jag utforskat analt, med dildos och vibrator.
Vill testa en riktig kuk nångång

Rätt ung vet jag inte, är 37. Dock dåligt sexuellt erfaren.

Mellanting av muskelös och twinks typ, gärna lite pojkaktigt utseende.

Nice. 37 är väl ändå relativt ung, du har all tid i världen till att utforska grejer med män. Jag älskar dynamiken jag har med andra killar och att det kan vara mer ombytligt, med tjejer hamnar jag typ automatiskt i en ledande och aktiv roll, vilket är nice ibland, men ibland vill man ju vara mer passiv och mottagande. Tycker det är bra att du utforskat lite anala grejer själv, kan säga av erfarenhet att man inte vill börja med en riktig kuk haha. Där kanske det också är en fördel om man är lite äldre så man har lite mer förståelse och kunskap. Men det är verkligen en helt annan och såklart hetare upplevelse att få en riktig kuk i sig.
Citera
2025-12-28, 08:33
Medlem
Disneylovers avatar
Är jag den enda bögen i Sverige som inte gillar sex??!! Jag har inga problem med att onanera och fantisera, men tycker verkligen inte om att ha sex i verkligheten (har så svårt med andras kroppsvätskor). Känner mig seriöst som den enda bögen som inte alltid är "kåt och redo". Men det måste ju finnas fler av oss, eller?
Citera
2025-12-28, 17:53
Medlem
Jazkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg
Det blir mest min pojkvän som får ta emot då vi har stor åldersskillnad (han var runt 15 när vi träffades och jag var då över 25). Känns naturligast så. Plus att jag blivit betydligt mer ointresserad av att vara bottom sedan jag passerade typ 28-30, tycker mest det är omständigt och ganska obekvämt numera. Men det händer när vi träffar andra killar/män för trekanter att vi båda är bottom.
Det är klart, med kladdet av glid och eventuell sperma blir det ibland obekvämt, men det är fortfarande sjukt sexigt för mig att ge mitt hål till en annan man för vår gemensamma njutning.

Vad är det som är omständigt?
Citera
2025-12-28, 18:53
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disneylover
Är jag den enda bögen i Sverige som inte gillar sex??!! Jag har inga problem med att onanera och fantisera, men tycker verkligen inte om att ha sex i verkligheten (har så svårt med andras kroppsvätskor). Känner mig seriöst som den enda bögen som inte alltid är "kåt och redo". Men det måste ju finnas fler av oss, eller?
Gissar på att du är psykiskt sjuk. Bögar är överrepresenterade när det gäller psykisk ohälsa.
Citera
2025-12-28, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disneylover

Jag har varit med en kille som är typ sådär, då han har autism. Ibland funkade det inte alls, ibland kunde det funka, men oftast blev det att vi gjorde andra sexuella grejer än att ha penetrerande sex. Upplever du att alla sexuella handlingar med andra är lika jobbiga och i alla sammanhang? För övrigt är det väl lite skitsamma vad man har för sexuella preferenser, så länge man ändå känner sig nöjd. Eller önskar du att det var annorlunda?
Citera
2025-12-28, 23:10
Medlem
Disneylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khai
Jag har varit med en kille som är typ sådär, då han har autism. Ibland funkade det inte alls, ibland kunde det funka, men oftast blev det att vi gjorde andra sexuella grejer än att ha penetrerande sex. Upplever du att alla sexuella handlingar med andra är lika jobbiga och i alla sammanhang? För övrigt är det väl lite skitsamma vad man har för sexuella preferenser, så länge man ändå känner sig nöjd. Eller önskar du att det var annorlunda?

Ja jag upplever (tyvärr) att sexuella handlingar i alla situationer är jobbiga. Därför håller jag mig helst på min kant och njuter på egen hand, det känns tryggast så. När jag tittar på porr och njuter så är det distans till killen på skärmen, och det känns inte lika jobbigt som att jag skulle vara tillsammans med någon IRL.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in