Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-07, 11:30
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Intressant det där med hotell i STHLM och ligga runt med bögar. Hur går du tillväga om man får fråga? E nyfiken.

Har testat flera olika tillvägagångssätt. Grindr är förstås enklast och mest "civiliserat" då jag och min pojkvän då kunnat bjuda upp nån snygg ung kille till hotellrummet. De brukar nappa ganska snabbt på trekanter även om de är unga och inte har en "kåt profil" på grindr utan något i stil med "inga nudes, inga NSO, söker pv osv."

Vill man vara lite mer äventyrlig så stannar man uppe hela natten dagen när prideparaden varit då det är som mest besökande bögar i Stockholm då. Då kan man få upp ragg på en hbtq-nattklubb, och t.om. ett ställe som US Video har jag knullat på natten under pride. Har t.om kunnat hitta kåta twinks på US Video på pride, de andra gånger jag testat videoklubb på vanliga helger har man ju flytt hals över huvud då det bara varit befolkat med äckel i normala fall. Men helt klart värt att testa en fred-lördag under sthlm pride, plus att det är ganska hett att suga kuk "offentligt" i ett videobås eller biografrum etc.
Citera
2025-09-07, 11:34
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg
Har testat flera olika tillvägagångssätt. Grindr är förstås enklast och mest "civiliserat" då jag och min pojkvän då kunnat bjuda upp nån snygg ung kille till hotellrummet. De brukar nappa ganska snabbt på trekanter även om de är unga och inte har en "kåt profil" på grindr utan något i stil med "inga nudes, inga NSO, söker pv osv."

Vill man vara lite mer äventyrlig så stannar man uppe hela natten dagen när prideparaden varit då det är som mest besökande bögar i Stockholm då. Då kan man få upp ragg på en hbtq-nattklubb, och t.om. ett ställe som US Video har jag knullat på natten under pride. Har t.om kunnat hitta kåta twinks på US Video på pride, de andra gånger jag testat videoklubb på vanliga helger har man ju flytt hals över huvud då det bara varit befolkat med äckel i normala fall. Men helt klart värt att testa en fred-lördag under sthlm pride, plus att det är ganska hett att suga kuk "offentligt" i ett videobås eller biografrum etc.

Okej, jag förstår. Intressant. Tinder då, är det oxå ett OK redskap?

Nattklubb säger du...ja det kanske är mycket folk där då. Övriga tips eller är det dessa du kan tipsa om?
Citera
2025-09-10, 17:30
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander
Kvinnor stönar, suckar, skriker o lever rövare i största allmänhet i samband med en lyckad påsättning medan mannen är betydligt tystare. Hur är det vid bögsamlag? Skriker o stönar den påsatte där också?

En annan sak jag är lite nyfiken på är detta. En kompis som är lebba berättade att hennes nya flickvän (i fyrtioårsåldern) aldrig hade haft sex med en man (vilket tydligen de flesta lebbor har haft). Är det likadant i bögkretsar? Att män som aldrig legat med en kvinna är extra attraktiva?

Sätter du på en ung man kan det låta högt.
Själv tycker jag det är gött. Ett tyst knull är väl ingen höjdare?

Det är gött att höra unga killar stöna när dom får kuk. Och blir dom för högljudda får dom den i munnen en stund
Citera
2025-09-11, 15:14
Medlem
halaltarzans avatar
Tittar jag på våra folkvalda så måste det väl i alla fall finnas några där som gör att det börjar växa i fillingarna på er bögar? Så hur rangordnar ni tarmtroll våra manliga politiker då?

För att inte var böckling själv så kan jag väl i alla fall tycka att statsministern ser hyffsat bra ut, försvarsministern också för den delen. Men vad säger ni som är experter?

Senast redigerad av halaltarzan 2025-09-11 kl. 15:20.
Citera
2025-09-14, 09:30
Medlem
Disneylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Tittar jag på våra folkvalda så måste det väl i alla fall finnas några där som gör att det börjar växa i fillingarna på er bögar? Så hur rangordnar ni tarmtroll våra manliga politiker då?

För att inte var böckling själv så kan jag väl i alla fall tycka att statsministern ser hyffsat bra ut, försvarsministern också för den delen. Men vad säger ni som är experter?

Johan Forssell skulle jag säga.
Citera
2025-09-19, 00:32
Medlem
Serious question: How can I improve the look of my ravaged looking anus?

Kan ni sodomiter förklara detta? Krogragg skall ha dumpat medelålders bög för att has fisring inte längre är estetiskt tilltalande pga problem med hemorrojder. Detta har självklart gett botten komplex som därför överväger plastikkirurgi. Som heterosexuell man tar jag mig för pannan. Kan utseendet på partners rövhål verkligen vara så viktigt? Är det en trolltråd?
Citera
2025-09-21, 08:09
Medlem
triptykens avatar
Citat:

OOooof ingen? Kan inte tänka nån politiker jag hade velat haft sex med. Seriöst försöker lista ut en enda politiker som är het.

Jag tror inte SÄPO tar nåt på om du vill rangordna dina diverse politiker i fråga om "hethet"
Citera
2025-09-21, 08:13
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Serious question: How can I improve the look of my ravaged looking anus?

Kan ni sodomiter förklara detta? Krogragg skall ha dumpat medelålders bög för att has fisring inte längre är estetiskt tilltalande pga problem med hemorrojder. Detta har självklart gett botten komplex som därför överväger plastikkirurgi. Som heterosexuell man tar jag mig för pannan. Kan utseendet på partners rövhål verkligen vara så viktigt? Är det en trolltråd?

Väl samma som kvinnor som pratar om analblekning eller att dom vill raka bort fjunet armarna som unga? Man vill att allt ska se perfekt ut trots att det antagligen inte gör det? Sen (nu har jag inte läst tråden du länkar till) så är det väl skillnad på att ha ett normalt rövhål och ett som är en katastrofzon av hemorrojder antar jag?
Citera
2025-10-03, 12:21
Medlem
vonblixens avatar
Citat:

Det finns en politiker som är snyggare än alla andra: Emil Källström. Han slutade tyvärr för några år sedan, men om han hade blivit Centerpartiets nya partiledare hade till och med jag övervägt att rösta på Centern(!) - och jag röstar annars verkligen inte på det röda-gröna laget!
Citera
2025-10-04, 08:40
Medlem
Disneylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonblixen
Det finns en politiker som är snyggare än alla andra: Emil Källström. Han slutade tyvärr för några år sedan, men om han hade blivit Centerpartiets nya partiledare hade till och med jag övervägt att rösta på Centern(!) - och jag röstar annars verkligen inte på det röda-gröna laget!

Måste medge att du har bra smak vonblixen. Han ser inte helt fel ut. Hade också kunnat rösta på C enbart för Emil.
Citera
2025-10-05, 15:03
Medlem
En sak jag har funderat på som en introvert straight man. Är det inte hemskt jobbigt för introverta bögar i miljöer med många extremt flamboyanta extroverta personer?
Självklart förstår jag att långt ifrån alla bögar har såna personligheter men mina erfarenheter av hbtq miljöer är att dom tycks vara överrepresenterade.
Har följt med på bögbar några gånger med en lesbisk barndomskompis och kan konstatera att alla var extremt trevliga men mitt sociala batteri fick kortslutning efter ca 1 timme.
Lesbiska överlag tycker jag är mycket lättare att orka prata längre stunder.
Umgås man som introvert bög hellre med lebbar?
Citera
2025-10-05, 21:18
Medlem
Disneylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mestersnokarN
En sak jag har funderat på som en introvert straight man. Är det inte hemskt jobbigt för introverta bögar i miljöer med många extremt flamboyanta extroverta personer?
Självklart förstår jag att långt ifrån alla bögar har såna personligheter men mina erfarenheter av hbtq miljöer är att dom tycks vara överrepresenterade.
Har följt med på bögbar några gånger med en lesbisk barndomskompis och kan konstatera att alla var extremt trevliga men mitt sociala batteri fick kortslutning efter ca 1 timme.
Lesbiska överlag tycker jag är mycket lättare att orka prata längre stunder.
Umgås man som introvert bög hellre med lebbar?

Jo, här är en introvert bög som kan skriva under på det. Visserligen är jag inte ute så mycket i svängarna, men det kan räcka med att vistas i samma rum som en flamboyant gay-kille så har man uttömt sin energi för 1 år framåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in