Citat:
Ursprungligen postat av
zebra121
Intressant det där med hotell i STHLM och ligga runt med bögar. Hur går du tillväga om man får fråga? E nyfiken.
Har testat flera olika tillvägagångssätt. Grindr är förstås enklast och mest "civiliserat" då jag och min pojkvän då kunnat bjuda upp nån snygg ung kille till hotellrummet. De brukar nappa ganska snabbt på trekanter även om de är unga och inte har en "kåt profil" på grindr utan något i stil med "inga nudes, inga NSO, söker pv osv."
Vill man vara lite mer äventyrlig så stannar man uppe hela natten dagen när prideparaden varit då det är som mest besökande bögar i Stockholm då. Då kan man få upp ragg på en hbtq-nattklubb, och t.om. ett ställe som US Video har jag knullat på natten under pride. Har t.om kunnat hitta kåta twinks på US Video på pride, de andra gånger jag testat videoklubb på vanliga helger har man ju flytt hals över huvud då det bara varit befolkat med äckel i normala fall. Men helt klart värt att testa en fred-lördag under sthlm pride, plus att det är ganska hett att suga kuk "offentligt" i ett videobås eller biografrum etc.