Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-25, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Nä men du får nog lära dig basfakta, killen låg avdäckad på benso medan hon smed och värmde sin uppdiktade historia, allt var utstuderat hon skulle ställa honom till svars för något han garanterat inte kommer minnas efter att hon drogat honom med benso när han var full som ett ägg och använda det och hans minneslucka emot honom för att kunna sätta dit honom falskt och få skadestånd, här har inte funnits några "Nej" eller liknande du har missuppfattat totalt vad hela fallet handlar om
Har du domen att dela med sig möjligen? Svårt att se att man som man kan uppnå erektion när man är avdeckad på benso eftersom det är muskelavslappnande.
Citera
2025-12-25, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palfagel
Nja. Det ansåg ju inte tingsrätten( med stöd utav högsta domstolens vägledning)

Det anser uppenbarligen inte massa andra så man kan ju undra vad det är för klåpare som sitter i tingsrätten men det är klart det är ju gamla senildementa alkisar 60+ som får en kick av att sitta och leka gud

killen låg avdäckad på benso medan hon smed och värmde sin uppdiktade historia, allt var utstuderat hon skulle ställa honom till svars för något han garanterat inte kommer minnas efter att hon drogat honom med benso när han var full som ett ägg och använda det och hans minneslucka emot honom för att kunna sätta dit honom falskt och få skadestånd, här har inte funnits några "Nej" eller liknande, detta är en solklar setup, ett justitiemord glöm inte att allmänläkaren och obducenten också dömdes först i catrine da costa fallet
Citera
2025-12-25, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gatujuristen
Har du domen att dela med sig möjligen? Svårt att se att man som man kan uppnå erektion när man är avdeckad på benso eftersom det är muskelavslappnande.

Det behövdes ju inte eftersom inget hände haha han bara låg där avdäckad,möjligtvis rörde eller sög hon av honom men han var så väck att han kunde inget göra Nej domen finns länkad i tråden jag har den inte sparad själv tror jag ska dubbelkolla
Citera
2025-12-25, 21:33
Medlem
Citat:
Det behövdes ju inte eftersom inget hände haha han bara låg där avdäckad,möjligtvis rörde eller sög hon av honom men han var så väck att han kunde inget göra Nej domen finns länkad i tråden jag har den inte sparad själv tror jag ska dubbelkolla
Jag kan då inte se någon dom länkad. Utgår från att du läst domen i sin helhet? Annars är du såklart diskvalificerad från att diskutera detta ämne.

Ladda gärna upp domen du läst så att vi andra kan bilda oss en uppfattning.
Citera
2025-12-25, 23:24
Medlem
Citat:
Det anser uppenbarligen inte massa andra så man kan ju undra vad det är för klåpare som sitter i tingsrätten men det är klart det är ju gamla senildementa alkisar 60+ som får en kick av att sitta och leka gud

killen låg avdäckad på benso medan hon smed och värmde sin uppdiktade historia, allt var utstuderat hon skulle ställa honom till svars för något han garanterat inte kommer minnas efter att hon drogat honom med benso när han var full som ett ägg och använda det och hans minneslucka emot honom för att kunna sätta dit honom falskt och få skadestånd, här har inte funnits några "Nej" eller liknande, detta är en solklar setup, ett justitiemord glöm inte att allmänläkaren och obducenten också dömdes först i catrine da costa fallet

Varför försöker du göra det till någon sorts tråd sanning att det finns benso med i bilden? Det är ju något du bara spekulera i randomly i något inlägg?
Citera
2025-12-26, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyappetite
Varför försöker du göra det till någon sorts tråd sanning att det finns benso med i bilden? Det är ju något du bara spekulera i randomly i något inlägg?

Det är tydligt sett till fakta att han blev nerdrogad, annars hade han kommit ihåg mer det hade inte varit helt svart och tjejen hade inte kunnat veta säkert att hon kunde utnyttja minnesförlusten om hon inte drogat honom med benso det är enkel logik baserat på fakta i målet
Citera
2025-12-26, 08:54
Medlem
Citat:
Jag kan då inte se någon dom länkad. Utgår från att du läst domen i sin helhet? Annars är du såklart diskvalificerad från att diskutera detta ämne.

Kan ju vara så enkelt som att begära ut domen från Umeå tingsrätt men det ligger väll över din intelligensnivå att reda ut något sådant
Citera
2025-12-26, 09:35
Medlem
Citat:

Jag har läst domen och putinhater har rätt det är en uppenbar feldom bara begär ut den från Umeå tingsrätt så kan du bilda dig en uppfattning
Citera
2025-12-26, 11:37
Medlem
Citat:
Nja. Det ansåg ju inte tingsrätten( med stöd utav högsta domstolens vägledning)

Högsta domstolen har slagit fast vad som kan räcka tingsrätten har missuppfattat deras vägledning totalt dock
Citera
2025-12-26, 11:38
Medlem
Citat:
Det är tydligt sett till fakta att han blev nerdrogad, annars hade han kommit ihåg mer det hade inte varit helt svart och tjejen hade inte kunnat veta säkert att hon kunde utnyttja minnesförlusten om hon inte drogat honom med benso det är enkel logik baserat på fakta i målet

Ja visst blev han med all sannolikhet drogad annars hade ju inte tjejen vågat chansa på att han inte minns något
Citera
2025-12-26, 13:24
Medlem
Palfagels avatar
Citat:

Fakta? Det där är ju helt och hållet ditt påhitt och inget som det finns någon som helst stöd för.
Citera
2025-12-26, 15:22
Medlem
Citat:
Fakta? Det där är ju helt och hållet ditt påhitt och inget som det finns någon som helst stöd för.

Du vet inget om kriminologi du har inga kunskaper i juridik psykologi och mänskligt beteende jag är en expert på mänskligt psyke, till att börja med kan man utgå ifrån fakta han var så full att han har minnesförlust det framgår även av snap konversationen, okej fakta 2 han måste varit askalas men enbart alkohol brukar inte ge sådan minnesförlust så han har förmodligen fått i sig benso, varför skulle en tjej köra hem en helt bensad och full kompis som vill ha sex? Givetvis inte, en bensad person är en jobbig jävel om man själv är nykter så troligtvis hade han inte fått i sig det när de kom hem till henne.

Han fick alltså det i sig hos henne, varför skulle han ta det där frivilligt när han inte tagit på hela kvällen och bara har fitta i åtanke, nej hon bör ha drogat honom så han däckat, hon fatta att han skulle ha rejäla minnesluckor sen så när hon sedan anklaga honom skulle han själv börja tvivla, sen visa det hela för snuten.

Jag förstår alla kan inte ha samma privilegium som mig jag är inte bra på allt nä men allt som har med brott och psykologi kriminologi osv att göra men det är genom detta jag räknat ut det exakta händelseförloppet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in