Citat:
Ursprungligen postat av
Palfagel
Fakta? Det där är ju helt och hållet ditt påhitt och inget som det finns någon som helst stöd för.
Du vet inget om kriminologi du har inga kunskaper i juridik psykologi och mänskligt beteende jag är en expert på mänskligt psyke, till att börja med kan man utgå ifrån fakta han var så full att han har minnesförlust det framgår även av snap konversationen, okej fakta 2 han måste varit askalas men enbart alkohol brukar inte ge sådan minnesförlust så han har förmodligen fått i sig benso, varför skulle en tjej köra hem en helt bensad och full kompis som vill ha sex? Givetvis inte, en bensad person är en jobbig jävel om man själv är nykter så troligtvis hade han inte fått i sig det när de kom hem till henne.
Han fick alltså det i sig hos henne, varför skulle han ta det där frivilligt när han inte tagit på hela kvällen och bara har fitta i åtanke, nej hon bör ha drogat honom så han däckat, hon fatta att han skulle ha rejäla minnesluckor sen så när hon sedan anklaga honom skulle han själv börja tvivla, sen visa det hela för snuten.
Jag förstår alla kan inte ha samma privilegium som mig jag är inte bra på allt nä men allt som har med brott och psykologi kriminologi osv att göra men det är genom detta jag räknat ut det exakta händelseförloppet