Citat:
Ursprungligen postat av
Anonym555
Som sagt, kolla historiska inlägg. Vore jag besatt av honom hade jag ju hängt i hans skvallertråd dag och natt och försvarat honom.
Det är över 23 600 inlägg i Joakims skvallertråd. Den skapades 2012. I den har jag möjligtvis skrivit 4-5 inlägg för några år sedan, resten är från efter dokumentären.
Anser du verkligen att det är rimligt att ha så få inlägg om någon om man är fixerad? Betyder det att alla som har/hade fler inlägg än jag i tråden innan dokumentären började sändas är/var ännu mer fixerade?
Din besatthet att försvara honom syns ju i att du efter dokumentären när det bara är då han behöver försvaras kör här 24/7.
Tidigare när jag var in här. Det var någon gång när denna tråd var typ 60 sidor gammal (nu 136) skrev du att du inte ens vet vem Joakim är.
Citat:
Ursprungligen postat av
Anonym555
Nej, jag vet inte vem han är ens. Jag är förmodligen mer opartisk än vad du är som ogillar honom.
Nu skriver du att du har skrivit 4-5 inlägg om honom för några år sedan. Problemet när man ljuger så mycket och i så stora volymer är att man börjar glömma bort sina lögner. Joakim själv och Anjo fick samma problem uppdagat för sig under den här dokumentären.
QUOTE=Anonym555|93731256]
Det berodde på hans pundarmamma som aldrig kom på avslutningar eller uppträdanden eller ens kontaktade hans far eller lät honom träffa sin far.
[/quote]
Detta ovan här sägs inget om in dokument inifrån. Hur kommer det sig att du har sånna uppgifter då om du inte ens vet vem han är?
Tydligt är det att du är en av dem eller någon annan i deras närhet som har att vinna på att rentvå.