Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Nja. Han ville ligga sked och hon lät honom göra det i förhoppning att han då skulle somna.
När han till slut stoppade in sin dolme någon millimeter in i hennes vagina, så blev hon väldigt rädd, då han inte respekterade hennes nej, sluta och att hon inte ville ha sex. Så då tog hon sig ut på toaletten och packade de nödvändigaste sakerna.
Åh vad snäll hon var. Hon gjorde aldrig ekvationen.
Okej, vi hånglade tidigare.
Vi hade sex som samtalsämne i bilen. Där min berusade vän uttryckte hur gärna han ville ligga med mig när vi kommer hem till mig.
Jag klär av mig till trosor och BH, det borde min fyllekåta killkompis tåla.
Sen ber jag honom lägga sig i min säng.
Efter det borde det vara tvärlugnt om jag vänder rumpan mot hans skrev, så har vi ju ändå lite tyg emellan som skyddsbarriär. Borde inte alls kåta upp honom.
Inte 1 gång under hela kvällen reflekterade hon över sitt eget kroppsspråk och förslag till honom.
Varför fick hon inte samma eld i baken när hans första finger passerade hennes gräns.
Tydligen inget problem avsluta hela jippot så fort hans penis började tränga på.
Det är ett skumt fall, för jag tycker ju mer information som kommer fram, dessto mer tycker jag synd om mannen som åker dit på 3 år.
Fan vad lurad han ska känna sig.
Hon skrattade väl när hon åkte förbi banken samma kväll hon stack hemifrån och chilla med en kompis.
* Om din killkompis är kåt, och du inte vill ha sex med honom. Ge honom då inte allt, förutom sex.
Lite samma sak som att berätta för min kompis hur hungrig jag är och istället för att ge mig något att mätta min hunger på så sätter hon sig framför mig och äter sig mätt på egen hand.
Finns så många andra exempel där hennes sätt att bete sig på hade varit avskyvärt ifall det just inte kom att handla om sex.