Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Har det framgått varför tjejen hörde av sig till killen dagen efter, vad var syftet med den kontakten?
Hon avslutar konversationen, hade något kunnat få henne att prata vidare?
Märkligt beteende, man kan verkligen ifrågasätta om hon är riktigt riktig.
Citat:
Ursprungligen postat av
taklist
Tycker det är glasklart att syftet med den kontakten var att stärka sitt case. Sättet hon skriver på känns utstuderat, ledande och väldigt sakligt. Typ som att hon redan vet att det ska visas upp i en rättegång.
För övrigt måste jag bara tillägga att den konversation som dom har absolut inte är ett erkännande från mannen. Han nekar till brott. Dom här inne som vill få det till ett erkännande borde tänka ett par rundor till innan man slänger ur sig massa strunt.
Om det är denna Snapchat konversationen ni åsyftar
Citat:
Hon: ”Vad fick dig att inte förstå alla mina nej och att vi inte skulle ha sex igår..?”
Han: ”Ojdå förlåt ja va tokjävla full va nog inte smartast Förlåt”
Hon: ”Vad spelar det för roll att du va tokfull? Du hör väl vad jag säger fast du är onykter?”
Han: ”Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev”
Hon: ”Det är knappast första gången, du gjort liknande mot andra. Hur tror du ärligt att det känns?
Han: ”Men vad menar du? Du bjöd över mig för att sova med dig och de tolkar jag som att du är intresserad men sen ba tvärvänder”
Hon: ”Okej, du förstår alltså inte. Då har jag inget mer att skriva till dig”.
Om det är den där Snapchat-konversationen ni menar, så är det fascinerande hur ni lyckas tolka ett rent erkännande som ”glasklart nekande”.
Det krävs en ganska speciell fantasiapparat för att få ”Ojdå förlåt, jag var tokjävla full” att betyda motsatsen.
Om ni tror att kvinnan har lyckats lura polisen, åklagaren och tingsrätten i ett svep samtidigt som hon skriver perfekt juridiskt underlag i en fyllechatt då är det nog några här som ser konspirationer i julrim.