Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Du kräver bevis för våldtäkt (viket även våra domstolar gör) för att killen i ärendet ska vara dömd.
Men du kräver inga bevis för falsk angivelse, utan här går du bara efter ditt eget huvud och dömer ut målsägande helt utan bevis.
Ditt kvinnohat lyser skarpare än solen. Och du är därtill också helt inkonsekvent när det kommer till frågan kring bevis.
Det finns bevis för våldtäkt i ärendet.
Det finns inga bevis för falsk angivelse i ärendet.
Försök att tugga i dig detta och sluta fara med falsk ryktesspridning om målsägande.
Finns noll bevis för våldtäkt, en krystad anklagelse och hörsägen från folk som hört samma krystade anklagelse kallar du det bevis? Tillåt mig att skratta. Det finns även en snapkonversationen som visar att den tilltalade har minnesluckor och därmed inte var i skick att kunna begå någon våldtäkt
Jag har aldrig sagt att målsäganden bör dömas för falsk tillvitelse jag har sagt att det är uppenbart att hon hittar på, inte att det är bevisat men du tolkar som vanligt allt efter eget huvud,
Du som försvarar rättsövergrepp efter rättsövergrepp du hade tyckt det var helt i sin ordning att du blir fälld om någon anklagar dig falskt om personen spridit lögnen även till ett par vänner? Hur lätt som helst att sätta dit någon falsk bara göra en falsk anmälan och även sprida samma lögn till ett par vänner,