Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-12, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du kräver bevis för våldtäkt (viket även våra domstolar gör) för att killen i ärendet ska vara dömd.

Men du kräver inga bevis för falsk angivelse, utan här går du bara efter ditt eget huvud och dömer ut målsägande helt utan bevis.

Ditt kvinnohat lyser skarpare än solen. Och du är därtill också helt inkonsekvent när det kommer till frågan kring bevis.

Det finns bevis för våldtäkt i ärendet.
Det finns inga bevis för falsk angivelse i ärendet.
Försök att tugga i dig detta och sluta fara med falsk ryktesspridning om målsägande.

Finns noll bevis för våldtäkt, en krystad anklagelse och hörsägen från folk som hört samma krystade anklagelse kallar du det bevis? Tillåt mig att skratta. Det finns även en snapkonversationen som visar att den tilltalade har minnesluckor och därmed inte var i skick att kunna begå någon våldtäkt

Jag har aldrig sagt att målsäganden bör dömas för falsk tillvitelse jag har sagt att det är uppenbart att hon hittar på, inte att det är bevisat men du tolkar som vanligt allt efter eget huvud,

Du som försvarar rättsövergrepp efter rättsövergrepp du hade tyckt det var helt i sin ordning att du blir fälld om någon anklagar dig falskt om personen spridit lögnen även till ett par vänner? Hur lätt som helst att sätta dit någon falsk bara göra en falsk anmälan och även sprida samma lögn till ett par vänner,
Senast redigerad av Putinhater 2025-12-12 kl. 08:18.
Citera
2025-12-12, 08:26
Medlem
Citat:
Har man haft minnesförlust så säger man det och håller sig till det. Oavsett vem man pratar med. Då hade det låtit mer trovärdigt.

Att byta story beroende på vem man pratar med, håller inte. Det är inte trovärdigt. Han ger alltså flera olika förklaringar. Varav två krockar fullkomligt.

Man kan inte både säga "jag minns inte vad som hände", "men jag minns att ingen våldtäkt skedde!". Det håller inte.

Och att skylla på sexsomni... detta extremt ovanliga tillstånd, som plötsligt blivit vanligt att just våldtäktsförövare skyller på... För att gå fria. (Var tredje våldtäktsförövare som skyller på sexsomni blir friad. Bevisade våldtäkter).

Och så i vissa fall erkänna. Men skylla ifrån sig.

Hade han haft minnesförlust, så borde han givetvis sagt det. Skrivit det. Och hållit sig till den storyn. Då hade han framstått som trovärdig.

Det är synd om mannen som blir falskt anklagad för våldtäkt när han har minnesförlust han försöker desperat försvara sig fast han inte minns. Fakta är att ludret har utnyttjat hans minnesförlust till att falskt beskylla honom för våldtäkt det är helt uppenbart för alla normalt tänkande individer och överklagar han får vi hoppas att han får upprättelse precis som Viking fick, som du också förtala fast han bevisligen var helt oskyldig
Citera
2025-12-12, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Jag kan gå så långt genom att säga att om en kille på allvar tror han har ett case ifall det vore det omvända läget.

Då får han skylla sig själv när han åker dit så det stänker om det.

Anklaga en brud som var tokfull och med minnesluckor för att ha runka av dig samtidigt som du körde hem henne och som du som kille dessutom såg till hamnade i samma säng som du.

Fan, det känns riktigt trassligt.

Ja kvinnan hade aldrig åkt dit om det varit omvända roller den saken är säker
Citera
2025-12-12, 08:30
Medlem
Citat:
Minns man inte, så minns man inte. Och då uppger man det.

Då säger man "jag vet inte vad du menar, för jag minns ingenting. Men det låter inte alls som mig att våldta en vän! Men som sagt var, jag minns inte!"

Det hade låtit trovärdigt. I synnerhet om man varit full dessutom.

Men att både hävda att man inte minns och samtidigt hävda "jag har inte våldtagit målsägande". Går inte ihop. Och sedan skylla på sexsomni. Och även bekräfta målsägandes version....

Man är inte trovärdig då.

Ja, visst kan han vara livrädd. Det kan han vara oavsett om han är skyldig eller oskyldig.

Men minns man inte, så minns man inte. Och då är det givetvis det man säger. Hur livrädd man än må vara.

Nej det är fullt förståeligt att man drar till med lögnen att man minns fast man inte gör det när man drabbas av väldigt allvarliga anklagelse från en hynda som bestämt sig för att utnyttja ens minnesförlust till att casha in skadestånd
Citera
2025-12-12, 08:49
Medlem
Över hundra sidor och ännu inget namn på GM, trots att minst en person här sitter på domen, kom igen!
Citera
2025-12-12, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PR400
Om du verkligen hade läst domen hade du vetat att den inte består av ”hörsägen”, så uppenbarligen tolkar du texten precis som du tolkar allt annat här efter eget behov.

Och när du börjar kasta ord som ”efterbliven” som om det vore någon slags vetenskaplig diagnos visar du mest hur lite du har att komma med.
Det är som alltid: när argumenten tryter, då tar fantasierna vid.
Putinhaters teori är den som utan tvekan känns mest rimlig tillskillnad från svamlet ni andra kör med
Citera
2025-12-12, 09:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Finns noll bevis för våldtäkt, en krystad anklagelse och hörsägen från folk som hört samma krystade anklagelse kallar du det bevis? Tillåt mig att skratta. Det finns även en snapkonversationen som visar att den tilltalade har minnesluckor och därmed inte var i skick att kunna begå någon våldtäkt

Jag har aldrig sagt att målsäganden bör dömas för falsk tillvitelse jag har sagt att det är uppenbart att hon hittar på, inte att det är bevisat men du tolkar som vanligt allt efter eget huvud,

Du som försvarar rättsövergrepp efter rättsövergrepp du hade tyckt det var helt i sin ordning att du blir fälld om någon anklagar dig falskt om personen spridit lögnen även till ett par vänner? Hur lätt som helst att sätta dit någon falsk bara göra en falsk anmälan och även sprida samma lögn till ett par vänner,
Tillåt mig skratta. Hur skulle minnesluckor vara bevis på att killen inte kan prestera?
Det var jävlar i mig något av det dummast jag hört.
Citera
2025-12-12, 09:16
Medlem
Citat:
Minns man inte, så minns man inte. Och då uppger man det.

Då säger man "jag vet inte vad du menar, för jag minns ingenting. Men det låter inte alls som mig att våldta en vän! Men som sagt var, jag minns inte!"

Det hade låtit trovärdigt. I synnerhet om man varit full dessutom.

Men att både hävda att man inte minns och samtidigt hävda "jag har inte våldtagit målsägande". Går inte ihop. Och sedan skylla på sexsomni. Och även bekräfta målsägandes version....

Man är inte trovärdig då.

Ja, visst kan han vara livrädd. Det kan han vara oavsett om han är skyldig eller oskyldig.

Men minns man inte, så minns man inte. Och då är det givetvis det man säger. Hur livrädd man än må vara.

Det är tydligt att mannen var så plakat full att han har minnesluckor klarar man av att våldta någon när man är så plakat? Ytterst tveksamt det är betydligt troligare att tjejen ljuger sett till omständigheterna men det är klart svårt att inse om man är feminist och manshatare
Citera
2025-12-12, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Tillåt mig skratta. Hur skulle minnesluckor vara bevis på att killen inte kan prestera?

Det utesluter det inte helt men det är föga troligt att man kan våldta någon när man är så plakat att man får minnesluckor
Citera
2025-12-12, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larstreiber
Det är tydligt att mannen var så plakat full att han har minnesluckor klarar man av att våldta någon när man är så plakat? Ytterst tveksamt det är betydligt troligare att tjejen ljuger sett till omständigheterna men det är klart svårt att inse om man är feminist och manshatare

Exakt! Vi andra som granskar fallet objektivt och opartiskt inser att det är betydligt troligare att hon ljuger än att han skulle kunna våldta en nykter kvinna när han är aspackad
Citera
2025-12-12, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Att han skulle kunna våldta en nykter kvinna när han är så aspackad att han får minnesluckor faller självklart på sin egen orimlighet
Citera
2025-12-12, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madickenshund
Över hundra sidor och ännu inget namn på GM, trots att minst en person här sitter på domen, kom igen!

Gus*av ljungkvis*

*=T
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in