Citat:
Ursprungligen postat av
Putinhater
Jag känslostyrd? Dummaste jag hört jag är 100 procent objektiv och faktastyrd lägg ner nu att projicera dina egna tillkortakommanden på mig.
Utifrån snap konversationen är det klarlagt att han har minnesluckor, var han så full att han har minnesluckor är det inte han som begått något brott om de knullat utan hon
Nu är det ju så att det är du som är aggresiv, kallar folk det ena med det tredje etc.
Det är dessutom så att jag läst domen, vilket du inte har. Utifrån domen är det inte objektivt klarlagt att han haft minnesluckor, han har nämligen både hävdat att han inte minns och bestämt hävdat att inget av det målsägande berättar har hänt. Har man minnesluckor eller inte minns alls så kan man inte så bestämt hävda att absolut ingenting har hänt.
Så mycket för din objektiva faktabaserade bedömning.
Vidare så har inget faktiskt samlag skett utan han har använt fingrar och försökt föra in sin penis. Oavsett hur man resonerar så kan hon således inte gjort sig skyldig till något då hon försökt avbryta..men du verkar ju tro på honom, vilket då skulle innebära att hon inte gjort sig skyldig till något eftersom det enligt honom inte skett något sexuellt. Så hur ska du ha det egentligen?