Citat:
Ursprungligen postat av
Malincecilia76
Linda flyttar till Östersund till en liten 2 där barnen inte kommer ha några saker eller ens en säng. Så klart kommer barnen inte komma dit. Hon vill vara ensam där, dansa, äta middag med sin kusin! Jag får ont i magen av hennes beteende. Och aldrig får vi veta var hon får sina pengar från!
Om man har råd så kan man väl ha en mindre lägenhet för att leva ungkarlsliv i. Men det är en lägenhet man bor i när man inte har barn i. Har hon huset kvar så bor hon i det när barnen är hos henne, så att alla barnen kan vara hos henne och samtidigt sina kompisar och aktiviteter. Precis så som alla andra föräldrar skulle ha gjort!
Skulle hon enbart ha en lägenhet så ser man till att de fyra barnen har en varsinnsä g OCH en extrasäng som de större barnen kan övernatta i. Själv kan hon väl max behöva en 105 cm säng om man bor så trångt och ingen dubbelsäng som idag.
Hennes inkomst är en gåta så därför gissar jag på ett okej betalt jobb som inte anses så seriöst, därav tystnaden. Eller så stödjer hennes mamma henne med hyran, vilket inte skulle förvåna mig.
Jag har ensamstående vuxna barn med okej betalda heltidsjobb och extrajobb som ändå inte kan leva med hennes standard, med Ullatedsresor, två boenden, relativt ny bil, med lån på. Samt springa på danser flera gånger i månaden (betalt inträde) osv osv.