Citat:
Ursprungligen postat av
MissDolphin
Och nu har L kommenterat på det inlägget och kastar en massa skit på E. Hon säger bl a att han har kallat henne för hora. Det verkar också som att det är E som gör att hon inte kan bo kvar i Strömsund!
Du tror inte det finns en anledning till att han tappar det och ingen vet vad som föranledde detta. Jag gissar att L har jobbat ganska hårt innan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ockelbofighter8000
Att E pratar ut måste han få göra men blir faktiskt lite patetiskt att L sitter i hans kommentarsfält och ska försvara sig mot alla kommentarer..
En person som L ger sig aldrig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ladder
Lindas värld rasar.
Kanske det enda som stoppar henne och får henne att vakna upp.
Om det ens är sant det som Linda påstår om Erik så tycker jag ändå det är en fullt rimlig reaktion på så många års utnyttjande av honom. Det är klart att han vill nå henne när hon förhalar bodelningen.
Nu är hennes kommentar borttagen. Nu inträder karma och hon blir behandlad på samma sätt som hon behandlar många av sina följare som kritiserar eller ifrågasätter det minsta, med borttagen kommentar och blockering. Hoppas E blockerar henne med.
Hur förbannad är inte L nu? En narcissist som blir konfronterad på det viset hon blev nu, det bådar inte gott! Nu går hon bananas och kommer ännu mindre tänka på sina barn. Men jag tycker Erik gjorde rätt ändå även om det inte är kul för barnen men någon måtta får det ändå vara, han står upp för dem ändå, vilket L inte gjort en enda gång.