2025-12-08, 19:13
Medlem
FestligPersikas avatar
Jag började tänka på en återkommande kund som jag träffade senast i somras. Vi brukar ses några gånger om året och har gjort det i några års tid. Han är jättesnäll och trevlig och har aldrig krånglat med träffarna, men han har enorma problem med ståndet. Det har inte med kondomen att göra, utan han har svårt att få stånd även innan kondomen åker fram. Under typ hela träffen är han slak och en stor del av träffarna ägnas åt försöka få honom att få stånd. 😫 Han blir hård en liten stund om jag suger av honom, men slaknar lika fort och kan ibland slakna redan under tiden som jag suger. Det enda som gör honom hård är att han får "runka upp den" (vilket tar 100 år även fast han gör det själv), ta på kondomen också får han runka upp den igen eftersom han hinner slakna på de två sekunderna det tar att trä på kondomen. Jag tycker att det här är jättejobbigt och stressande, och han tycker säkert också det. Han är ung, så det är ju inte något åldersrelaterat eller så. Han har aldrig antytt på något sätt att det skulle vara mitt fel och han återkommer ju, så det måste ju betyda att han är nöjd med träffarna trots allt. Men jag tycker ändå att det är jobbigt och i mitt huvud kan jag ibland tänka "men få stånd någon gång då!" 😅 Eftersom han som sagt ändå återkommer så hoppas jag att han inte märker att jag tycker att det är jobbigt! Enkla träffar i övrigt åtminstone!

En annan kund jag träffade några gånger slaknade totalt bara av att se en kondom typ. 😅 En gång blev han till och med irriterad på MIG och frågade om jag inte har något "horknep" som jag kan ta till! 🤯 Han kunde också bli väldigt stressad och bara "men skynda dig att sätta på kondomen då!". Det var också väldigt jobbigt och stressande. Jag kan liksom inte göra så mycket åt att han inte ens klarar av att se en kondom.

Hur brukar ni andra eskorter hantera sviktande stånd? Jag gissar att ni också råkar ut för det ibland. 😅
Senast redigerad av FestligPersika 2025-12-08 kl. 19:19.
Citera
2025-12-08, 19:19
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Jag började tänka på en återkommande kund som jag träffade senast i somras. Vi brukar ses några gånger om året och har gjort det i några års tid. Han är jättesnäll och trevlig och har aldrig krånglat med träffarna, men han har enorma problem med ståndet. Det har inte med kondomen att göra, utan han har svårt att få stånd även innan kondomen åker fram. Under typ hela träffen är han slak och en stor del av träffarna ägnas åt försöka få honom att få stånd. 😫 Han blir hård liten stund om jag suger av honom, men slaknar lika fort och kan ibland slakna redan under tiden som jag suger. Det enda som gör honom hård är att han får "runka upp den" (vilket tar 100 år även fast han gör det själv), ta på kondomen också får han runka upp den igen eftersom han hinner slakna på de två sekunderna det tar att trä på kondomen. Jag tycker att det här är jättejobbigt och stressande, och han tycker säkert också det. Han är ung, så det är ju inte något åldersrelaterat eller så. Han har aldrig antytt på något sätt att det skulle vara mitt fel och han återkommer ju, så det måste ju betyda att han är nöjd med träffarna trots allt. Men jag tycker ändå att det är jobbigt och i mitt huvud kan jag ibland tänka "men få stånd någon gång då!" 😅 Eftersom han som sagt ändå återkommer så hoppas jag att han inte märker att jag tycker att det är jobbigt! Enkla träffar i övrigt åtminstone!

En annan kund jag träffade några gånger slaknade totalt bara av att se en kondom typ. 😅 En gång blev han till och med irriterad på MIG och frågade om jag inte har något "horknep" som jag kan ta till! 🤯 Han kunde också bli väldigt stressad och bara "men skynda dig att sätta på kondomen då!". Det var också väldigt jobbigt och stressande. Jag kan liksom inte göra så mycket åt att han inte ens klarar av att se en kondom.

Hur brukar ni andra eskorter hantera sviktande stånd? Jag gissar att ni också råkar ut för det ibland. 😅
Herregud ja!

Vissa är nervösa, andra har runkat sönder snoppen till porr och har därför svårt att hålla ståndet.

Jag brukar typ bara säga det är okej, det är lugnt, det här händer alla (nej det gör det inte ). Föreslå att ligga och mysa istället för att stressrunka någon och stressa på kondomer - ännu svårare att få stånd! Brukar också föreslå att massera de istället så att de får något för pengarna haha
Citera
2025-12-08, 19:22
Medlem
majaparonpajs avatar
En annan grej som hände nyligen.

En ung, svart man kontaktade mig (väldigt ovanligt att de är unga och han var väldigt tydlig med att han var svart och därför skriver jag ut det här.) som skriver en massa fram och tillbaka, skickar bild på sitt ansikte och frågar om jag tar extra betalt för större kukar. Ehhhh va?! Tjejer tycker ju stora kukar är nice varför ska man ta mer betalt ? Iaf om man ska lita på er på flashback! Jag tycker inte om stora kukar men klarar ändå av det även om det är smärtsamt.

Har ni fått denna fråga? Hur hanterar ni det? Jag skrev att jag inte tar mer betalt men tar betalt för att sexchatta om han ska skryta om sin stora kuk
Citera
2025-12-08, 19:30
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Herregud ja!

Vissa är nervösa, andra har runkat sönder snoppen till porr och har därför svårt att hålla ståndet.

Jag brukar typ bara säga det är okej, det är lugnt, det här händer alla (nej det gör det inte ). Föreslå att ligga och mysa istället för att stressrunka någon och stressa på kondomer - ännu svårare att få stånd! Brukar också föreslå att massera de istället så att de får något för pengarna haha
Ah, ja, jag brukar försöka föreslå att vi tar en paus, men just de yngre kunderna brukar inte gå med på det. Eller så säger det att det går bra att pausa lite, men efter en minut är de på igen! 😂 Superstörigt med kunder som överskattar sin egen förmåga!

Smart att föreslå massage! Ska testa det! 😁

Citat:
En annan grej som hände nyligen.

En ung, svart man kontaktade mig (väldigt ovanligt att de är unga och han var väldigt tydlig med att han var svart och därför skriver jag ut det här.) som skriver en massa fram och tillbaka, skickar bild på sitt ansikte och frågar om jag tar extra betalt för större kukar. Ehhhh va?! Tjejer tycker ju stora kukar är nice varför ska man ta mer betalt ? Iaf om man ska lita på er på flashback! Jag tycker inte om stora kukar men klarar ändå av det även om det är smärtsamt.

Har ni fått denna fråga? Hur hanterar ni det? Jag skrev att jag inte tar mer betalt men tar betalt för att sexchatta om han ska skryta om sin stora kuk
Haha! Jag har aldrig fått den frågan. Det händer väl ibland att jag får mejl från runkare där de beskriver sin FB-dase i detalj och avslutar mejlet med att fråga om det är okej för mig. Men jag har aldrig fått frågan om jag tar extra betalt för stora kukar. 😅
Citera
2025-12-08, 19:41
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Haha! Jag har aldrig fått den frågan. Det händer väl ibland att jag får mejl från runkare där de beskriver sin FB-dase i detalj och avslutar mejlet med att fråga om det är okej för mig. Men jag har aldrig fått frågan om jag tar extra betalt för stora kukar. 😅

Alltså denna jävla kuk-mani många kunder har!! Blir galen. Varje gång jag stött på en kund som faktiskt har stor kuk har de inte skrivit något om det och jag har kommit oförberedd utan glid eller stora kondomer hehe.

De som skriver att de har stora kukar är antingen:
1. Tangentbordsrunkare
2. Medelstora penisar som hört att de har stora av tjejer som vill ge de en egoboost
3. Narcissister som tycker att allt på dem är över medel fast att de ser ut att vara hämtade från dumpens hall of fame
Citera
2025-12-08, 19:51
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Alltså denna jävla kuk-mani många kunder har!! Blir galen. Varje gång jag stött på en kund som faktiskt har stor kuk har de inte skrivit något om det och jag har kommit oförberedd utan glid eller stora kondomer hehe.

De som skriver att de har stora kukar är antingen:
1. Tangentbordsrunkare
2. Medelstora penisar som hört att de har stora av tjejer som vill ge de en egoboost
3. Narcissister som tycker att allt på dem är över medel fast att de ser ut att vara hämtade från dumpens hall of fame
Jag håller helt med dig! Det har hänt mig en (1) gång att en kund förvarnat att han har stor kuk och att det faktiskt stämde! Han sa typ bara att "bara så du vet så har jag ganska stor kuk" och jag tänkte typ "mm, eller hur... 🙄". När jag träffade honom visade det sig att den var som typ min underarm! 😅 Som tur var hade jag tagit med mig stora kondomer för säkerhets skull.

Annars har exakt alla som sagt att de har stor kuk i själva verket haft medelstor och att de som faktiskt har stor kuk nämner det inte ens.
Citera
2025-12-08, 19:55
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Jag håller helt med dig! Det har hänt mig en (1) gång att en kund förvarnat att han har stor kuk och att det faktiskt stämde! Han sa typ bara att "bara så du vet så har jag ganska stor kuk" och jag tänkte typ "mm, eller hur... 🙄". När jag träffade honom visade det sig att den var som typ min underarm! 😅 Som tur var hade jag tagit med mig stora kondomer för säkerhets skull.

Annars har exakt alla som sagt att de har stor kuk i själva verket haft medelstor och att de som faktiskt har stor kuk nämner det inte ens.
Har vi träffat samma kund? Det enda jag minns utöver det var att han hade sjukt äckliga tånaglar och dålig smak på vin!

Hans kuk var så enormt stor! När halva var inne kunde jag se att min mage putade ut av den. Och när vi hade sex såg jag den liksom åka in och ut genom magen som blev stor...liten....stor...liten. Var så äckligt att jag fick blunda! Träffade honom inte igen... hade ont som faaaaan
Citera
2025-12-08, 20:22
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Det här med ståndet är ju ett problem. 😅 Jag skrev det nyligen och det var ett tag sen jag själv var singel men det är väl lite allmänt känt att det kan vara svårt att behålla hårdheten när kondomen ska på. Det händer väl även vid privata kontakter. Jag är nog inte nån size queen men min sambo har en stor kuk (jag vet exakta mått pga har mätt honom själv -- med särskilda verktyg) så jag fattar ju när kunder försöker luras och drar till med random stort mått. Ganska vanligt att kunder uppar sina mått. Why? När vi har träffats så SER jag ju att det inte stämmer. Hur delulu är man inte när man försöker lura en hora om sina mått? (och som att vi skulle bry oss öht) 😂

Hursom så är det alltid jobbigt med dåligt stånd och då spelar storleken faktiskt ingen roll. Det kan lika gärna vara en liten eller medioker pellevink som inte blir hård. Det handlar mer om situationen och personen tror jag. Jobbigt att som sexarbetare förväntas att fixa ståndet dock. Visst, jag får betalt för att ligga men om kunden inte får stånd så kan jag inte göra så mkt åt det trots att jag har yrkesskills. Det är ju nån slags mental grej ju.

Sammanfattning: När jag jobbar så tycker jag att det är jobbigt när kunden inte får stånd eftersom man har en begränsad tid (även om den är 24+ h - ibland till och med en hel vecka) och det blir ett stressmoment för kunden (och för mig). Privat blir det ju en annan grej. Samma när en kund kommer efter en minut.
Citera
2025-12-08, 20:51
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Det här med ståndet är ju ett problem. 😅 Jag skrev det nyligen och det var ett tag sen jag själv var singel men det är väl lite allmänt känt att det kan vara svårt att behålla hårdheten när kondomen ska på. Det händer väl även vid privata kontakter. Jag är nog inte nån size queen men min sambo har en stor kuk (jag vet exakta mått pga har mätt honom själv -- med särskilda verktyg) så jag fattar ju när kunder försöker luras och drar till med random stort mått. Ganska vanligt att kunder uppar sina mått. Why? När vi har träffats så SER jag ju att det inte stämmer. Hur delulu är man inte när man försöker lura en hora om sina mått? (och som att vi skulle bry oss öht) 😂

Hursom så är det alltid jobbigt med dåligt stånd och då spelar storleken faktiskt ingen roll. Det kan lika gärna vara en liten eller medioker pellevink som inte blir hård. Det handlar mer om situationen och personen tror jag. Jobbigt att som sexarbetare förväntas att fixa ståndet dock. Visst, jag får betalt för att ligga men om kunden inte får stånd så kan jag inte göra så mkt åt det trots att jag har yrkesskills. Det är ju nån slags mental grej ju.

Sammanfattning: När jag jobbar så tycker jag att det är jobbigt när kunden inte får stånd eftersom man har en begränsad tid (även om den är 24+ h - ibland till och med en hel vecka) och det blir ett stressmoment för kunden (och för mig). Privat blir det ju en annan grej. Samma när en kund kommer efter en minut.
Ja, det jobbiga är ju att det går på tid! Och en del kunder har säkert runkat innan träffen och då blir det ju svårare att få stånd.

På tal om sviktande stånd kom jag att tänka på en annan kund som hade problem med ståndet. Träffen var verkligen lämna över pengarna och sedan pang på utan något förspel eller någonting. Under hela ligget var han typ halvslak och tappade ståndet helt några gånger, men ändå dillade han en massa om att han "skulle kunna knulla hela natten". 🤡 Men mitt i ligget så hoppade hans hund upp i sängen och på grund av det blev vi tvungna att faktiskt ta en paus. Han började då prata om en kvinnlig bekant som han kärat ner sig i och att han kontaktade mig eftersom att jag tydligen är lik henne. 😅 Han utsåg också mig till någon slags representant för alla 90-talister och höll på att fråga ut mig om varför alla kvinnor födda på 90-talet är så lättkränkta och inte kan ta en komplimang. Sjukt obekvämt för mig, men efter att han fått prata av sig om av allt det där var det som att han slappnade av och helt plötsligt fungerade ståndet felfritt! Ibland lönar det sig att faktiskt ta en paus när ståndet krånglar! 😅
Citera
2025-12-08, 23:28
Moderator
BlueSwedes avatar
Skärpning nu! Håll er till trådens ämne!
Jag har raderat och varnat.
Mod
Citera
2025-12-09, 07:54
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansemmisen
Jag har ju inte hållt på med detta så länge och jag har inte haft möjlighet att bolla mina frågor till någon då jag inte berättat för någon jag känner vad jag sysslar med. Några utmaningar som jag märkt av, hur ser ni övriga på detta?
-Blir väldigt mycket kontanter. Alla vill betala kontant..
-När man är ute och festar privat så är det ibland lite svårt att ha sex med killar "gratis"
-Det blir en del lögner till närstående och kompisar om vad man ska göra eller har gjort i veckan

1.) Alla. Hur många kunder har du haft?

2.) Ibland kan jag tänka: "Detta hade jag tjänat om ...", men är jag kåt så är jag kåt. Så hellre en påle i köttet än pengar i kuvert i stundens vibrerande hetta.

3.) Så du sysslar enbart med att sälja sex i ditt liv? Inga intressen? Inget vanligt jobb? "Vad gjorde du igår, Lill-Ann?" "Ja, jag tog ett styrketräningpass på morgonen, minsann och på kvällen joggade jag." Att jag på eftermiddagen red en kund, är ingenting jag behöver upplysa om.

Du är väldigt ny, va?
Citera
2025-12-09, 08:24
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Jag började tänka på en återkommande kund som jag träffade senast i somras. Vi brukar ses några gånger om året och har gjort det i några års tid. Han är jättesnäll och trevlig och har aldrig krånglat med träffarna, men han har enorma problem med ståndet. Det har inte med kondomen att göra, utan han har svårt att få stånd även innan kondomen åker fram. Under typ hela träffen är han slak och en stor del av träffarna ägnas åt försöka få honom att få stånd. 😫 Han blir hård en liten stund om jag suger av honom, men slaknar lika fort och kan ibland slakna redan under tiden som jag suger. Det enda som gör honom hård är att han får "runka upp den" (vilket tar 100 år även fast han gör det själv), ta på kondomen också får han runka upp den igen eftersom han hinner slakna på de två sekunderna det tar att trä på kondomen. Jag tycker att det här är jättejobbigt och stressande, och han tycker säkert också det. Han är ung, så det är ju inte något åldersrelaterat eller så. Han har aldrig antytt på något sätt att det skulle vara mitt fel och han återkommer ju, så det måste ju betyda att han är nöjd med träffarna trots allt. Men jag tycker ändå att det är jobbigt och i mitt huvud kan jag ibland tänka "men få stånd någon gång då!" 😅 Eftersom han som sagt ändå återkommer så hoppas jag att han inte märker att jag tycker att det är jobbigt! Enkla träffar i övrigt åtminstone!

Tror det beror på stress/osäkerhet/för mycket porrfilmsrunkade. Hade en liknande kund. Snoppen vek sig och vi pausade och jag pratade med mild och sensuell röst för att göra honom så avslappnad som möjligt, lite kel och smek. Jag frågade honom om vad som tände honom och han sa att han gillade då hans exsambo stod vid spisen och lagade mat och han kom smygande bakifrån och började krama henne bakifrån.

Jag föreslog att vi skulle testa. Så med mig vid spisen låtsandes laga mat kom han uppsmygande bakifrån och började kramas och tryckte sin snopp mot min rumpa och började jucka och sedär: snoppen växte och förblev stor till urladdningen kom senare i min säng.

Så jag tror på att avleda, pausa och stressa ner och fråga kunden vad han går igång på.

Kanske inte hjälper alla, men då får kunden ta kontakt med vårdcentralen för konsultation och eventuellt vidare remiss.
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-12-09 kl. 08:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in