Citat:
Ursprungligen postat av
FestligPersika
Jag började tänka på en återkommande kund som jag träffade senast i somras. Vi brukar ses några gånger om året och har gjort det i några års tid. Han är jättesnäll och trevlig och har aldrig krånglat med träffarna, men han har enorma problem med ståndet. Det har inte med kondomen att göra, utan han har svårt att få stånd även innan kondomen åker fram. Under typ hela träffen är han slak och en stor del av träffarna ägnas åt försöka få honom att få stånd. 😫 Han blir hård en liten stund om jag suger av honom, men slaknar lika fort och kan ibland slakna redan under tiden som jag suger. Det enda som gör honom hård är att han får "runka upp den" (vilket tar 100 år även fast han gör det själv), ta på kondomen också får han runka upp den igen eftersom han hinner slakna på de två sekunderna det tar att trä på kondomen. Jag tycker att det här är jättejobbigt och stressande, och han tycker säkert också det. Han är ung, så det är ju inte något åldersrelaterat eller så. Han har aldrig antytt på något sätt att det skulle vara mitt fel och han återkommer ju, så det måste ju betyda att han är nöjd med träffarna trots allt. Men jag tycker ändå att det är jobbigt och i mitt huvud kan jag ibland tänka "men få stånd någon gång då!" 😅 Eftersom han som sagt ändå återkommer så hoppas jag att han inte märker att jag tycker att det är jobbigt! Enkla träffar i övrigt åtminstone!
En annan kund jag träffade några gånger slaknade totalt bara av att se en kondom typ. 😅 En gång blev han till och med irriterad på MIG och frågade om jag inte har något "horknep" som jag kan ta till! 🤯 Han kunde också bli väldigt stressad och bara "men skynda dig att sätta på kondomen då!". Det var också väldigt jobbigt och stressande. Jag kan liksom inte göra så mycket åt att han inte ens klarar av att se en kondom.
Hur brukar ni andra eskorter hantera sviktande stånd? Jag gissar att ni också råkar ut för det ibland. 😅
Tror det beror på stress/osäkerhet/för mycket porrfilmsrunkade. Hade en liknande kund. Snoppen vek sig och vi pausade och jag pratade med mild och sensuell röst för att göra honom så avslappnad som möjligt, lite kel och smek. Jag frågade honom om vad som tände honom och han sa att han gillade då hans exsambo stod vid spisen och lagade mat och han kom smygande bakifrån och började krama henne bakifrån.
Jag föreslog att vi skulle testa. Så med mig vid spisen låtsandes laga mat kom han uppsmygande bakifrån och började kramas och tryckte sin snopp mot min rumpa och började jucka och sedär: snoppen växte och förblev stor till urladdningen kom senare i min säng.
Så jag tror på att avleda, pausa och stressa ner och fråga kunden vad han går igång på.
Kanske inte hjälper alla, men då får kunden ta kontakt med vårdcentralen för konsultation och eventuellt vidare remiss.