Citat:
Ursprungligen postat av
Dansemmisen
Det sämsta kan jag tycka är att det blir ganska ensamt. Kan ibland känna att jag vill dela med mig lite av min sysselsättning. Det var därför jag tycker att denna tråd är kul.
Sedan gick jag på en del minor i början. Folk som inte dök upp när man bestämt möte. Att en del var otrevliga och ofräscha när man sågs. Men man lär sig av misstagen och efter något år när det var ganska intensivt blev det mer stammisar som jag trivs med.
Annars är jag en person som gärna vill ha lite kickar i mitt liv och någonstans tycker jag det är ett äventyr också.
Intressant. 😊 Jag skrev om det nyligen, för mig är det sämsta med sexarbetare alla risker vi tar. Våld, stalkers, smittor och ev problem med myndigheter. Nu träffar jag ju bara stammisar så det är lugnt, men jag utsätter mig ändå för en smittorisk (trots skydd). Hur tänker du kring det? Vad är din upplevelse av att som sexarbetare gå och testa sig?
Jag såg att du skrev att du bott utomlands. Horade du där också? Om du gjorde det, vilken tycker du är den största skillnaden gentemot Sverige? 😊