2026-06-24, 20:18
  #3637
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillyRosee
Jag minns två kunder som pratade på om extremt tråkiga saker, jag bara nickade, log och lät dem prata på. Ena tog verkligen priset, och jag minns även att jag klurade på att de inte verkade kunna läsa av mina signaler, eftersom jag bara lyssnade och var inte engagerad i samtalet. Samtidigt kände jag att jag inte kunde visa att jag var ointresserad, men efter ett tag styrde jag om samtalet. Det var en längre träff på 3 timmar förra året och första gången vi sågs, så jag höll god min.
Obs, bara för att det stundtals var tråkiga ämnen, betyder det såklart inte att det var fel på träffarna i sig eller personerna.

Jag kan väl inte direkt påstå att jag är superintresserad av politik hehe men vissa ämnen kommer man helt enkelt in på. Tex han som berättade om sin dotter som har det tufft nu kom då in på
dagens arbetsmarknadspolitik. Likväl har kanske SR varit på i bilen om jag och en kund åkt iväg och det är reportage om inflationen, nyhetshändelser eller att vi lyssnar på dokumentärer om otrohetsdrama som leder till brottsfall. Övernattning hos kund som vill se på Nyheterna och något om Trump sägs eller invandring/SD.
Det är så vi kommer in på vissa ämnen, alltid av en händelse, och inte direkt att jag frågar min kund vad han tycker om inflationen. Roligare och sexigare än så är jag att umgås med 😂

Ja. Näe, vi har helt olika erfarenheter har jag vetat sedan du kom in i tråden. En kund träffar mig för att få knulla mig och jag har i de allra flesta fall sett att politik är det absolut sista kunden vill prata om, så frågan existerar knappt, ens i valtider.

Så är det.
Citera
2026-06-24, 20:40
  #3638
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Ja. Näe, vi har helt olika erfarenheter har jag vetat sedan du kom in i tråden. En kund träffar mig för att få knulla mig och jag har i de allra flesta fall sett att politik är det absolut sista kunden vill prata om, så frågan existerar knappt, ens i valtider.

Så är det.

Ja, och för standardträffar på ca 1 timme så delar vi samma upplevelse verkar det som. Självklart pratar man inte om politik då.

Djupare och mer personliga samtal sker främst vid längre träffar, vilket du inte gör så det är ju förståeligt att du inte kan relatera.
Men det kan också ske med kunder jag ”känner” och träffar rätt så regelbundet under cirka 60-90 min, tex han som tog upp sin dotter.
__________________
Senast redigerad av LillyRosee 2026-06-24 kl. 20:43.
Citera
2026-06-24, 20:49
  #3639
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillyRosee
Ja, och för standardträffar på ca 1 timme så delar vi samma upplevelse verkar det som. Självklart pratar man inte om politik då.

Djupare och mer personliga samtal sker främst vid längre träffar, vilket du inte gör så det är ju förståeligt att du inte kan relatera.
Men det kan också ske med kunder jag ”känner” och träffar rätt så regelbundet under cirka 60-90 min, tex han som tog upp sin dotter.

Jo, det kan jag visst relatera till. Har en stammis sedan fem år tillbaka och vi har träffats ett 40- tal gånger på 60-90 minuter, så honom känner jag väl.

Men inget prat om politik eller " livets stora frågor", utan bara hur livet är för oss båda, lite gnäll över våra vanliga arbeten, lite gulligt prat sådär. Ibland säger vi inget, utan bara håller om varandra efter sexet.

Ibland talar tystnaden mer än ord. Att få vila i den ibland.

Så fint.
Citera
Idag, 00:07
  #3640
Medlem
Lill-Anns avatar
Det blev ju lite otrevlig stämning här, men ville ventilera med er andra. Vi går vidare tycker jag. 👍👍

För några år sedan hade jag en kund som tyvärr visade lite för aggresiva tendenser. Nej, han slog eller hotade mig inte, men han var lynnig i humöret och detta gjorde att jag kände mig otrygg. Själva mötet avlöpte och inget krångel för övrigt.

Så gick tiden och han hör av sig igen och ville ha träff. Jag uppgav då att min kalender var fullbokad och stängde sedan av honom. Vill inte bli kontaktad. Kanske är jag lite nojig, han var ju inte våldsam mot mig, men det där aggresiva fanns ju där och sånt hyperstressar mig.⚡⚡

Hur känner ni andra över spända män? Menar att det behöver ju inte skett något, men bara känslan av den aggressivitet han bär på.

Numera stänger jag av clowner samma dag, men av någon anledning gjorde jag inte det då.

Ja, lite tankar medan jag väntar på min sömn.🌛
__________________
Senast redigerad av Lill-Ann Idag kl. 00:13.
Citera
Idag, 08:07
  #3641
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Det blev ju lite otrevlig stämning här, men ville ventilera med er andra. Vi går vidare tycker jag. 👍👍

För några år sedan hade jag en kund som tyvärr visade lite för aggresiva tendenser. Nej, han slog eller hotade mig inte, men han var lynnig i humöret och detta gjorde att jag kände mig otrygg. Själva mötet avlöpte och inget krångel för övrigt.

Så gick tiden och han hör av sig igen och ville ha träff. Jag uppgav då att min kalender var fullbokad och stängde sedan av honom. Vill inte bli kontaktad. Kanske är jag lite nojig, han var ju inte våldsam mot mig, men det där aggresiva fanns ju där och sånt hyperstressar mig.⚡⚡

Hur känner ni andra över spända män? Menar att det behöver ju inte skett något, men bara känslan av den aggressivitet han bär på.

Numera stänger jag av clowner samma dag, men av någon anledning gjorde jag inte det då.

Ja, lite tankar medan jag väntar på min sömn.🌛

Jag har mycket att göra nu innan jag ska lämna landet, vi skjuter lite på det pga riktigt grymma sommardagar är på väg här men nu har horsemestern iaf börjat! 💃

Vill svara ändå trots lite stressad, ett intressant ämne tycker jag! Jag vet vad du menar med den sortens män, det finns nåt arg och mörkt där inne. Det behöver inte alls vara så att kunden behandlar en illa under träffen, men det är en känsla som liksom finns där. Inte kul alls. Och inget man kan värja sig mot tyvärr, den sorten kan ofta bete sig vid bokningen. Det enda man kan göra är ju att stänga av dem. Träffade en del såna när jag jobbade genom agentur, inget farligt hände under träffarna men det kändes ändå inte bra.

Då har jag faktiskt haft träffat där kunden gått lite, lite över fysiska gränser och det ändå har känts bättre. Svårt att förklara märker jag, men jag tror att sexarbetare kan relatera. Jag träffade en kund ett tag, han gillade PSE och lite rough men gick liksom på lite för hårt och helt utan känsla. Honom fasade jag så klart ut, men träffarna med honom kändes ändå bättre än träffar med den där sortens män med aggressivt mörker inom sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in