2025-12-26, 23:28
Medlem
Hon verkar tvärvänt vad det gäller att ljuga i alla fall. I dagens vlogg gör hon både film på Nissen med hjälp av AI och hittade på att Mellon vann på tredje spelet i Bingo för att hon tyckte synd om honom. Han skulle av vinstpengarna få köpa en tidning på väg upp till Sundsvall. Får dålig smak i munnen så bortskämd den ungen är alltså!
Citera
2025-12-27, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Det verkar som att ungen bara får pannkakor och nuggets. För det är ju jättesmidigt att fixa.

Hon säger ju att han äter normalt på förskolan men inte hemma, så de tränar på att äta mer varierat hemma. Tänk på maten hon lagade innan flytten. Så ensidigt och ingen krydda, knappt ens salt. Inte konstigt att man som barn blir restriktiv när inget smakar något… På förskolan är det väl mer varierat, kryddat och ingen som daltar utan den mat som finns den finns. Finns inte nuggets, korv och pasta där varje dag.
Citera
2025-12-27, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Hon verkar tvärvänt vad det gäller att ljuga i alla fall. I dagens vlogg gör hon både film på Nissen med hjälp av AI och hittade på att Mellon vann på tredje spelet i Bingo för att hon tyckte synd om honom. Han skulle av vinstpengarna få köpa en tidning på väg upp till Sundsvall. Får dålig smak i munnen så bortskämd den ungen är alltså!

Ja, jisses! Hon som aldrig ljuger. ”Hon kan ju inte ens ljuga”
O well. Känns som att hon inte gör annat än ljuger.
Citera
2025-12-27, 16:35
Medlem
Tycker det är lite kul när hon svarar på kommentar om att smörja in huden, då svarar hon lite drygt tillbaka. Men andra snälla, stödjande kommentarer skiter hon ofta i. Smörj in din hud Ellie, det blir inte bättre med NMT.
Citera
2025-12-28, 19:20
Medlem
Då blir det en ny spis för pengarna också då.
Citera
2025-12-29, 11:38
Medlem
Jag förstår inte hur man kan ha så ont men ändå göra så jävla mycket hela tiden? Och varför smörjer hon sig inte? Jag tror inte hon vill bli frisk. Å värktabletter har hon ju det ser man ju klart och tydligt.
Citera
2025-12-29, 11:42
Medlem
Hur har hon råd med precis allt? Lego varje vecka är ju svindyrt, så mycket mat och bak. Djur kostar massvis, all körning med bilen, får man ens köra med smärtstillande oxynorm? Plus allt annat hon äter mot smärtan och klådan. När man pluggar får man väl inte så mycket pengar? Va tjänar man på sociala medier tex i månaden?
Citera
2025-12-29, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mognamangosar
Jag förstår inte hur man kan ha så ont men ändå göra så jävla mycket hela tiden? Och varför smörjer hon sig inte? Jag tror inte hon vill bli frisk. Å värktabletter har hon ju det ser man ju klart och tydligt.

När hon gör vissa saker ”kör hon på” som vanligt emellanåt, det är som att hon glömmer bort att hon ”har ont” sen när hon pratar med kameran spänner hon sig och åmar sig och berättar hur om hon har. Jag tror att det är det läkarna sett igenom iom deras erfarenhet och det var därför hon hade svårt ett tag att få smärtstillande utskrivet. Dvs hon har inte så ont som hon fantastiskt påstår.

Med detta sagt, det är klart att det hon går igenom är tufft men hon överdriver det hela väldigt! Plus att jag har svårt att tycka synd om någon som gör detta med flit…
Citera
2025-12-29, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mognamangosar
Hur har hon råd med precis allt? Lego varje vecka är ju svindyrt, så mycket mat och bak. Djur kostar massvis, all körning med bilen, får man ens köra med smärtstillande oxynorm? Plus allt annat hon äter mot smärtan och klådan. När man pluggar får man väl inte så mycket pengar? Va tjänar man på sociala medier tex i månaden?

Alla insamlingar. Tror hon haft en del del pengar sparat sedan innan. Hon fick ju pengar över när hon flyttade till huset också, även om hon påstått att de pengarna tagit slut pga allt hon behövt köpa till huden. Så då skapade hon 2-3 insamlingar (den där L*v skapade ju en av dem). Fått ihop nästan 200 000kr under hösten. Där har du pengarna.

Hon tjänar nog inte så mycket på Youtube. Instagram tjänar man inget på i Sverige (om man inte gör betalda samarbeten). Vet inte hur det är med hennes TikTok dock.

CSN är väl 12 000kr för heltid. Barnbidrag för Mellon iallafall.
Insamlingarna har nog hjälpt hennes shopaholicberoende.
Citera
2025-12-29, 14:26
Medlem
Instämmer...
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
När hon gör vissa saker ”kör hon på” som vanligt emellanåt, det är som att hon glömmer bort att hon ”har ont” sen när hon pratar med kameran spänner hon sig och åmar sig och berättar hur om hon har. Jag tror att det är det läkarna sett igenom iom deras erfarenhet och det var därför hon hade svårt ett tag att få smärtstillande utskrivet. Dvs hon har inte så ont som hon fantastiskt påstår.

Med detta sagt, det är klart att det hon går igenom är tufft men hon överdriver det hela väldigt! Plus att jag har svårt att tycka synd om någon som gör detta med flit…
Citera
2025-12-29, 16:47
Medlem
När Ellie ska berätta om varför hon gör vissa saker säger hon alltid -Stefan sa till mig, Stefan sa, jag sa till Stefan och då sa han, Stefan tycker, jag berättade detta för Stefan. För att riktigt befästa det hon själv vill säga. Tror inte det är Stefan som säger att hon påstår. Han bara är ett mähä som håller med. Hon säger saker till honom som han kanske högst svarar hmmm på och då tycker hon att han sagt det. Hur är människan funtad.
Senast redigerad av Auntautismi 2025-12-29 kl. 16:52.
Citera
2025-12-29, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
När Ellie ska berätta om varför hon gör vissa saker säger hon alltid -Stefan sa till mig, Stefan sa, jag sa till Stefan och då sa han, Stefan tycker, jag berättade detta för Stefan. För att riktigt befästa det hon själv vill säga. Tror inte det är Stefan som säger att hon påstår. Han bara är ett mähä som håller med. Hon säger saker till honom som han kanske högst svarar hmmm på och då tycker hon att han sagt det. Hur är människan funtad.

Han vågar väl inte annat än att hålla med…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in